PDA

View Full Version : God onsdag morgen fra Japan! :)


Concorde98
03-01-2018, 01:17
Morn morn ja! Så var onsdagen i gang. Planen i dag er en slags nyttårslunsj med konas slektninger deretter forlate min svigerinnes leilighet og reise inn til Osaka og hotellovernatting der. Flybussen i morgen derfra til Itami utpå ettermiddagen så fly Itami-Haneda-Frankfurt-Osl torsdag til fredag. Gleder meg til ANA biz nå! :)
Gleder meg også til å titte litt fly igjen. ;)
Sov som en stein fra halv elleve til nesten halv seks i dag så ingen jetlag å klage på denne gangen egentlig.
Ha en fin midtukedag alle sammen!

EB
03-01-2018, 06:02
God morgen fra Røros. Hvitt og flott ute - fantastisk å oppleve skikkelig barndoms vinter. Heldagsmøte med ny avdeling i dag. Ha en topp onsdag du også.

SQ 777
03-01-2018, 06:38
God morgen fra Llilestrøm, vel kunne lett slått EB, oppe fra 0245. Men det kalles minus 11 jetlag fra Honolulu hvor vi kom fra 4 dager siden.

Fruen og jeg har sovet på alle tenkelige forskjellige tidspunkt, hver for oss. Jeg la meg 17 i går... Kontoret er åpent for de som må nå meg deler av dagtid . Mye nattid. God gammel tlf svarer er greit å ha..:drunk:

ATC-flyradar
03-01-2018, 07:35
God morgen fra Oslo nord/øst - eller kalt Groruddalen. Flott morgen med litt minusgrader og klarvær. Snøen er meldt utover dagen - så kle deg for anledningen.

Jan

Someone
03-01-2018, 08:56
Mornings fra Sandaker. Ser ut som snøen etterhvert skal regne bort, men meldte +2 i byen betyr normalt snø i Marka. Hjemme med sykt barn, så foreløpig er det Shaun the Sheep the Movie det går i. Ha en fin dag

Bizflyer
03-01-2018, 10:51
Formiddag, fra det Sørlandske!

Her er det grått og regnet pøser ned. Bedre det enn snø, for da hadde vi sikkert hatt halvmeteren alt. Foretrekker at det kommer ned ferdig skuffa.

Masse å gjøre på jobben nå rett over nyttår, dessuten er det flere reiseplaner som skal landes. Men det siste er jo faktisk bare en festlig del av det hele.

Ha en brillefin onsdag!

Martin
03-01-2018, 10:55
God formiddag fra bussen. Rakk den jeg skulle, så nå er jeg på veg dit jeg skal. Håper bare værgudene er snille mot Skagerak og Kattegat de neste par dagene, så blir det nok bra. Eneste er at jeg er utenfor mobildekning når Norsk Tipping ringer, men det får være.

Ha en god en [emoji846]

Chriscross
03-01-2018, 12:35
Da ble dette en bedre dag enn ventet, det tikket plutselig inn mld om gullkort hos Iberia etter en statusmatch jeg hadde gitt opp fra Air Berlin. Får feire med en øl på flyet hjem. :drink

LN-MOW
03-01-2018, 14:20
Hepp hepp ... fortsatt bælkaldt, men 24 er bedre enn 11 Farenheiter, som det var i går. Får trøste meg med at det blir lite mygg til sommeren.

Siste Delta 747 stikker til ørkenen om et par timer. Men det står jo en ved Delta-museet man kan trøste seg med skulle det knipe.

roger
03-01-2018, 18:04
Hepp hepp ... fortsatt bælkaldt, men 24 er bedre enn 11 Farenheiter, som det var i går. Får trøste meg med at det blir lite mygg til sommeren.

Siste Delta 747 stikker til ørkenen om et par timer. Men det står jo en ved Delta-museet man kan trøste seg med skulle det knipe.Du trur det ja? Det er vel dei kaldaste plassane i verda som er tjukkast i mygg. Good luck! :D