PDA

View Full Version : God søndag fra danskebåten


robertaas
17-12-2017, 05:57
God søndag fra danskebåten. Jepp, tenkte jeg skulle prøve meg på en helgetur slik de jeg aldri møter på flyplassen tar. De hadde til og med lounge her, men Commodore var visst ikke kompatibel med status i noen av alliansene. Har aldri fått sove så raskt... og tidlig. Så snart er det frokostbuffet for allmuen før man skal se julelys i Tivoli.

Ha en god en alle som ikke får brukt statuskortene sin her.

EB
17-12-2017, 06:58
Glad søndag fra Ris. Kaffe, nyheter og så blir det pakking. Kursen settes mot Bergstaden med de små grønne om noen timer. Stor julefest i kveld. Ha en knallbra søndag der du er.

ATC-flyradar
17-12-2017, 08:29
God søndagsmorgen fra Groruddalen og husk å tenne det 3. lyset i dag. Groruddalen har minus 7 og opphold iflg yr.no

Ha en flott dag videre.

Jan

Someone
17-12-2017, 09:21
Mornings fra Sandaker. Tre dager på rad med fest og morro merkes. Får vel plukke opp arvingen hos barnevakten og sette kursen mot Nesodden for besøk der snart. Ha en fin dag

Concorde98
17-12-2017, 10:08
God morgen fra Lillestrøm. Rolig morgen her med kaffe og en setereservasjon gjort på Widerøe flighten i april BGO TOS. Widerøe support ordnet sete på 4 minutter! Det er kjappe folk! :) Fikk vindusete høyre side der jeg ønsket cirka.
Sleng dere med forumister! Ikke ofte man kan være med på første flyvning! ;)

Ellers kommer sola i åsen her så det må bli en tur ut etterhvert. Ha en solrik søndag alle sammen! :)

Bergern
17-12-2017, 10:09
Mornings fra Amsterdam!
Tøff kveld for tøffe gutter. Tror til og med det ble litt brennevin i baren på Andaz på veien hjem. Gråværet står til formen, men ikke noe et lite beger og en underberg ikke kan ordne opp i.
Full runde i championship idag.
Go Villa! :)

Bergern
17-12-2017, 10:12
Gikk på en smell der. Var jo igår, og tapet var forsmedelig...

Hypern
17-12-2017, 10:39
God søndag fra Oslo. Julebord to dager på rad tærer på. Havna i en liten ulykke i natt med taxien hjem. Var en bil som smalt inn fra siden. Heldigvis var ikke det langt hjemmefra så kunne gå de siste 5 minuttene hjem. Men det var tydelige skader på begge biler. Satte en liten støkk i meg ja.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

LN-MOW
17-12-2017, 13:08
Full runde i championship idag.
Go Villa! :)

Var nå i går det da ... #weareLeeds

G’morgen. Mørkt. Fortsatt litt sne etter forrige ukes snestorm, men dagens regn tar nok knekken på det siste.

Koste meg litt for mye med en skotsk tenåring i går kveld, men ikke noe som ikke en god frokost kan kurere.