PDA

View Full Version : Glad tirsdag


EB
05-12-2017, 06:03
God morgen fra Ris. Klar for to dager i Bartebyen - så da er det vel bare å sette kursen mot OSL. Ha en trivelig tirsdag du også.

Bergern
05-12-2017, 07:50
Mornings litt vestenfra!
Finfin mørk og kald start på dagen. Vinter på sitt beste.
Overtidsjobbinng til natten krever litt av formiddagen. Det må vaskes noen klær, også er det fullstendig tomt for alt annet enn alkohol i kjøleskapet. Er skikkelig klar for noe ferskpresset, kjenner jeg. Og ertesuppe. Topp start på arbeidsuken der altså :)
Kladdefri tirsdag ønskes!

ATC-flyradar
05-12-2017, 07:56
Mornings fra Groruddalen, yr.no melder om minus 4 og opphold - klar for nye 8 timer på kontoret, før man kan ta kvelden :) Glad jeg har forvarmet kjøretøy denne morgen - så ha en flott dag der du er .

Jan

Someone
05-12-2017, 08:31
Mornings fra Sandaker. Vi får vel snart gjøre oss ferdig her så vi kommer oss i barnehage og jobb. Med travle kvelder blir det en tur på Sats i lunsjen da det passet seg i dag. Barnevakt i kveld, så da blir det middag på Mahayana etterfulgt av Solsidan på kino. Ha en fin dag

roger
05-12-2017, 09:13
Bartebyen melder om snø (blaut) på bakken og meir i lufta. Kan sikkert seie at det ser fint ut :). Elles er det heimekontor som gjeld, får sjå om eg klarar å bli i slag igjen.

Ha ein bra dag!

-rb

Fnate
05-12-2017, 10:01
etterfulgt av Solsidan på kino. Ha en fin dag

Du store. Hils Ludde!!!!

Concorde98
05-12-2017, 13:06
Glad tirsdag fra jobben på Furuset.
Ferdig med tannlegen for en tid: Juhu!
Min kone og jeg booket tur til Japan.
LH 747-400 upper deck med biz til. Har prøvd biz i nesa før, bra, men utrolig spennende å gå i 2 etasje! :) Opp trappa i klassikeren 747...
Tilbake er det biz i ANAs 777-300. Husker biz i Dreamlineren til ANA noen år tilbake, og servicen til ANA var topp! Gleder jeg meg? Kan vel bare si igjen: JUHUUU! :)
Ha en fin en alle sammen!

LN-MOW
05-12-2017, 14:14
Kom til Atlanta, så kan du gå opp og ned den trappa så mye du vil! Alt det koster er en inngangsbillett til Delta-museet. :D

http://enfb.net/Flybilder/170525_atl/08.jpg

G’morgen herfra. Mørkt og mildt nå, men tror det bare er kamuflasje. Polarjævelen fra nord ventes snart å slå til med blæst og kuldegrader ... huttetu.

Fri i dag. Fikk opp juledekorasjonene ute i går. Mulig jeg går på jakt etter tre i dag ...

WF789
06-12-2017, 02:25
God kveld fra SFO, drøy time til avgang mot CPH, også denne gang gikk plusgrade igjennom, 5/5 på USA-Scandinavia i år.