View Full Version : Widerøe spillet noen som deltat
Norge Rundt På 14 Dager
03-12-2017, 16:40
Hei Widerøe har jo et nettspill hvor du skal prøve å plassere rett så mange destinasjoner som mulig på 1 minutt. Noen her som har prøvd? Og som vil dele hva de har greid?
Selv er jeg oppe i 27 destinasjoner.
Bizflyer
03-12-2017, 18:36
bare 23 her. Men prøvde bare et par ganger.
Har dere link?
https://wideroespillet.wideroe.no
Er på forsiden deres.
Artig, jeg vet hvor alle flyplassene er, men tror jeg må få større mobilskjerm eller prøve på PC. Klarte 25, men hadde to - tre feiltrykk. Ikke lett å treffe Sandane med pølsefingern når de andre alternativene er Bringeland og Ørsta-Volda!
Field in sight
04-12-2017, 23:35
Et par forsøk så ble det 33 av 42.
Utrolig lett med feiltrykk, i tillegg til at det tar frustrerende lang tid før neste flyplass kommer opp. :fly
Edit: Måtte ta et par forsøk til. 37 av 42 ble det... ;)
Utrolig lett med feiltrykk, i tillegg til at det tar frustrerende lang tid før neste flyplass kommer opp. :fly
Dæven! Imponerende! :) Jeg klarte 27 etter et par forsøk. Får prøve igjen seinere :)
Norge Rundt På 14 Dager
05-12-2017, 15:50
Imponerende, hvordan pokkern greide du så mange?
Tar tid før ny flyplass kommer opp. Men ser og at klokka stanser opp i den perioden.
Field in sight
05-12-2017, 16:09
Kom meg opp på 40 i dag. Men det krevde et par forsøk. Det var langt lettere på nettbrett hvor man kan bruke fingrene i stedet for datamus. ;)
Det stoppet opp etter en stund og det var ikke mulig aa klikke paa destinasjoner med mus, men skal prove paa ipad.
Norge Rundt På 14 Dager
05-12-2017, 17:28
Kom meg opp på 40 i dag. Men det krevde et par forsøk. Det var langt lettere på nettbrett hvor man kan bruke fingrene i stedet for datamus. ;)
Ja misstenker det, har ikke nettbrett. Kun PC og smarttelefon. På smarttelefon blei det alt for knotete. Føler at jeg ikke har noe behov for nettbrett. Mobilen dekker det behovet for meg.
Norge Rundt På 14 Dager
06-12-2017, 11:08
Det hjalp tydeligvis å gå over til å bruke mobiltelefon. For da klarte jeg alle 42 på 1 minutt.
Field in sight
06-12-2017, 17:07
De gjorde en endring på klokka i dag, slik at den bare teller ned når du faktisk kan trykke. Klarte også 42 nå, og det med fortsatt 22 sekunder igjen...
Norge Rundt På 14 Dager
06-12-2017, 18:00
De gjorde en endring på klokka i dag, slik at den bare teller ned når du faktisk kan trykke. Klarte også 42 nå, og det med fortsatt 22 sekunder igjen...
Men det mener jeg den har gjort hele tiden. Klokka stoppet i det du trykte og begynte å gå igjen når du hadde fått nytt flyplass. Det er ikke nytt idag.
Field in sight
06-12-2017, 19:16
Men det mener jeg den har gjort hele tiden. Klokka stoppet i det du trykte og begynte å gå igjen når du hadde fått nytt flyplass. Det er ikke nytt idag.
Det var ikke slik når jeg prøvde det i går.