PDA

View Full Version : BLACK FRIDAY - ja det er fredag


ATC-flyradar
24-11-2017, 05:12
God tidlig morgen - klar for avreise til OSL for avreise med Lufthansa litt over kl 06:00.

Husk folken, la deg lure litt på Black Friday, kanskje du får noe billig denne dagen, og pass på at du ikke betalere mere enn prisen var for noen dager siden.

Ha en flott fredag videre.

Jan

EB
24-11-2017, 06:13
Satser på en hvit eller fargerik fredag jeg... Glad morgen fra Bergstaden. Frokostmøter før kursen settes mot hovedstaden og en hyggelig og sosial helg. Ha en fin fredag der du er:-)

Someone
24-11-2017, 08:09
Mornings fra trikken. En økt på kontoret venter. Til Tjøme i kveld, men sent nok til at trafikken ut av byen har gitt seg. Ha en fin dag

oy-viv
24-11-2017, 08:33
@ATC-flyradar:

God tur, men jeg håber nu, at Austrian flyver
dig til VIE ( og undskyld flisespikkeriet);)

God fredag, god helg!

Bergern
24-11-2017, 11:15
Gud bedre for et mas om svarte dager både her og der.
Selv ser jeg frem til noen hvite. Men bare til ørlitegrann utpå søndagen. Da blir det pinnekjøtt og gyldne farger i tilbehøret.

God fredagsformiddag fra rett vestenfor!
Netter på programmet de kommende to døgn. Våkenetter altså. Frokost og søvn på hotell, gjør det hele litt mer lystpreget. Her ute har det tydeligvis vært kaldere enn i hovedstaden denne natten; Gikk kontant rett på trynet etter avstigning av buss litt tidligere idag. Bussen var heldigvis bare halvfull :D

Grepa dag ønskes!

ClassOne
24-11-2017, 11:18
God helg folkens.

Forbaska irriterende å prøve på en hvit måned, når man plutselig slenger inn en svart fredag..

Skål

Bizflyer
24-11-2017, 11:44
God formiddag fra det Sørlandske!

Her startet dagen hos tannlegen. Jeg startet med å strekke ut hånda og ta et godt tak i skrittet hans og sa: Vi skal ikke gjøre hverandre vondt? Skal vi vel? Og jammen ble det ikke null hull ut av det....

I kveld blir det Julebordstur med SuperSpeed så det blir nok festlig.

Ellers har vel alle fått med seg at det er BlackFriday, og også reiselivsbransjen har gode tilbud. Har laget en grei oversikt på FinalCall.travel med 8 flyselskaper og 4 hotellkjeders spesialtilbud om noen skulle være interessert! Var forbi Vinmonopolet etter tannlegen men måtte bare konstatere at det var dårlig med Black Friday tilbud hos dem..... Snufs.

Ønsker alle en fin helg, og håper den ikke blir for svart..... Husk at pengene til brennevin ligger alltid øverst!!

AirbusTrond
24-11-2017, 13:21
God dag fra Technopolis Tallinn. Her jobbes det en hel del. Men er vel snart vinbingo og snart tur hjem til hotellet. Så blir det middag med nordmennne utpå kvelden. Resten ferie og tilbake med LOT på søndag. Ha en fin-fin dag! PS - brennevin blir det nok i går, i går ble det bare altfor mange øl.

Fnate
24-11-2017, 13:33
God morgen fra Sao Paulo. Står på T2 og venter boarding med GOL til Santiago. Frister ikke så innmari å komme rett fra en 12 timers flight til en 4 timers.

Frister enda mindre å tenke på at jeg blir hentet på flyplassen i Santiago og kjørt rett på jobb før å holde kurs.

Men i morgen skal jeg bare daffe.

Ha en fin en

Hypern
24-11-2017, 14:13
Go fredag fra Oslo - ikke så mye handling på Black Friday enda - fant et PS4 spill på Komplett til 299 som jeg hadde lyst på så da ble det det. Hjemmekontor i dag, bursdagen til lillebror og enda en fest senere i dag. Nok program med andre ord. Nå venter jeg bare på at sjefen skal svare meg om jeg skal begynne på noe nytt. Mistenker at han er i det ukentlige fredagsmøtet på kontoret akkurat nå så kanskje ikke rart han lar vente på seg litt. Nuvel da får man iallefall tid til å sjekke Flyprat og det store internettet.

LN-MOW
24-11-2017, 14:43
Blæh .. her starter dagen med at Svigermor har pådratt seg noe som ser ut som en dugelig influensa. Jeg har selvfølgelig fått oppdraget med å kjøre henne til legen ‘siden det er minst sjanse for at jeg blir smittet’... Yeah right, hvor kom den fra? Så da gjenstår spørsmålet om hvordan man skal gjennomføre dette på tryggest mulig måte. Sette henne på taket kanskje?

Ellers ser det ut til å bli en strålende dag. Har handlet inn et par billige minnekort online, så shoppinglysten er slukket. Ut i butikkene skal jeg ihvertfall ikke.

Ha en bedre fredag enn meg.

robertaas
24-11-2017, 14:51
God fredag fra EK160. Her er det Burt Baccarack over høyttalerne og flere med rød hatt og alle ser ut til å være norske. Skal se om man kan få "saudi champagne" i økonomi. Så langt god plass ombord, men antagelig vel optimistisk å håpe på 3-seter alene. Ser ikke for mye spennende på filmfronten, men i alle fall Wonder Woman som jeg enda ikke har sett. Her skal det sløves.

Ha en god en alle som skal sløve seg til nye destinasjoner.

robertaas
24-11-2017, 14:53
Klarte forresten å styre unna alle skrikende tilbud idag og fikk da 100% rabatt.