PDA

View Full Version : Da var det lørdag!


Concorde98
28-10-2017, 04:47
God morgen fra Lillestrøm! Så var det på tide å begynne lørdagen. Straks bærer det opp til OSL hvor OS skal bringe oss til Wien. Ser maskinen landet 23:59 i natt, noen som vet om det er samme crewet nå på morgenen? De har i såfall ikke mange timene på puta...
Ha en fin en alle sammen! :)

LN-MOW
28-10-2017, 06:20
Lørra’n ja ... snart det her og, men mangler noen minutter. Har hevet innpå en god støyt kentucky borboun og fått lest noen kapitler I Am Pilgrim så har fått en god start på helgen. En cd jeg har ventet på en stund seilte inn i postboksen i dag også, så ting er på stell.

Ha en fin helg, hvorenn dere er i verden.

Someone
28-10-2017, 07:02
Mornings fra Sandaker. Arvingen våknet tydeligvis tidligere enn EB, så da sitter vi her med barne-TV, pannekaker og espresso. Dagens dilemma er om jeg vi skal gå for skalldyr eller kjøtt til middag, ikke umulig vi må gjøre som Ole Brumm og si "ja takk". Men inntil videre lever undertegnede på espressoer. Dessuten er det kanskje på tide å legge om til vinterdekk? Ha en fin dag

EB
28-10-2017, 07:10
Glad lørdag fra Ris:-) Espresso, aviser på nett og papir - bra start for en som har sovet «alt for lenge».... En treningsøkt blir det også tid til på morgenen. Ha en fin lørdag der du er.

LaDuden
28-10-2017, 08:14
God lørdag fra flytoget. Da er det bare å stålsette seg for det som på torsdag hørtes ut som en god ide når man akkurat fikk inn en jobbreise til før månedsskiftet.

ATC-flyradar
28-10-2017, 09:23
God lørdag fra Groruddalen - her er det fremdeles litt mørkt ute. Stille og rolig i heimen denne dagen.

God helg til deg og dine :)

Jan

TriStar
28-10-2017, 09:29
God morgen fra Grønland. Når frokosten er fortært settes kursen mot Lillestrøm. Det er bil på programmet i dag, først Bilhobbykonferansen og deretter en tur på Oslo Motorshow. For er par dager siden ankom 10 kg kongekrabbe fra Finnmark, i kveld blir det litt prøvesmaking[emoji3] Ha en strålende helg!

robertaas
28-10-2017, 09:35
Guten Morgen aus Liepzig. Når jeg blir lei av Alpenpanorama skal jeg få meg en dusj og gå ned til frokost. Husker ikke om det var 9 eller 10 de sluttet. Husker bare at de begynte 6:30. Skal jo uansett til et torg 11:00 for guidning rundt i "lille Berlin". Fikk en god runde igår, men fikk ikke med meg alt. Og Currywurst har jeg enda ikke fått, men det burde bli mulig å få i løpet av dagen. Skal også innom Wittenberg for å se hvilke tiltak de har fått mot oppslag på kirkedører. Denslags bruker å ta litt av i den byen.

Ha en god en alle som holder tradisjonene i hevd.

Concorde98
28-10-2017, 10:31
Guten morgen fra flybussen til Wien sentrum. Fin flytur med OS og god service. Sete 1F var innafor og at min kone og jeg var alene foran var også greit. God benplass da beina mine ikke nådde veggen foran engang. ;) Kofferten med pritag kom alene først på båndet, så alt på stell her. Nå blir det en liten runde før innsjekking i leiligheten vi skal ha i 4 dager.

Desk pilot
28-10-2017, 10:51
Merkelige greier. Når man har vakthelg får man sånn akutt lyst på både amarone og mikrobrygg :)
Produksjonen går iallefall stabilt og med rett fart så det tegner uansett bli en fin lørdag. Ha ei flott helg alle forumister!

Hypern
28-10-2017, 11:08
Guten Morgen aus Liepzig. Når jeg blir lei av Alpenpanorama skal jeg få meg en dusj og gå ned til frokost. Husker ikke om det var 9 eller 10 de sluttet. Husker bare at de begynte 6:30. Skal jo uansett til et torg 11:00 for guidning rundt i "lille Berlin". Fikk en god runde igår, men fikk ikke med meg alt. Og Currywurst har jeg enda ikke fått, men det burde bli mulig å få i løpet av dagen. Skal også innom Wittenberg for å se hvilke tiltak de har fått mot oppslag på kirkedører. Denslags bruker å ta litt av i den byen.

Ha en god en alle som holder tradisjonene i hevd.


Ah currywurst - det er deilig. Go lørdag fra Oslo - hmm fotball og Halloweenfest på planen i dag. Så har jeg lyst til å booke en tur. Men nå har man blitt arbeidstaker så muligheten er litt reduserte, så får bli litt som deg og booke 1/2 år frem i tid. Da er det mulighet for billige billetter i helgene.