PDA

View Full Version : Bucharest, Chisinau og Transnistria (ekstern lenke til Flyertalk)

Kashgar
19-10-2017, 17:24
Hei dere.
Vet ikke om det er helt innafor å linke til tråder på andre forum, men jeg har skrevet en liten rapport på Flyertalk som omhandler turen min til Bucharest, Chisinau og Transnistria.
Link: https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1872686-4-airlines-2-cities-1-self-proclaimed-state-bucharest-chisinau-pmr.html

Jeg tenkte at det var like greit å linke til innlegget skrevet på engelsk, siden jeg egentlig ikke gidder å oversette hele greia til norsk. Dersom det ikke er tillatt å linke til eksterne rapporter, så noterer jeg det til fremtidige turer jeg foretar. :)

Jeg spurte på reiseforumet her om tips til Romania, men som dere ser tok jeg de ikke til etteretning, da jeg fant ut at jeg ikke ville bruke så mye av tiden min i Romania på tog/fly, men vit at jeg har det i bakhodet til neste gang jeg besøker Romania.

På forhånd takk dersom dere leser rapporten, og for all del, jeg svarer gjerne på spørsmål!

Fredrik74
19-10-2017, 19:30
Jag såg denna på Flyertalk men kommenterade inte för jag ville vänta och se om du skulle lägga upp den här också.

Mycket intressant rapport från exotiska resmål. Har besökt delar av fd Sovjet så Moldavien är på min bucket list.

jb1
20-10-2017, 10:22
Fin rapport. Jeg har vaert i Moldova, men ikke Transnistria. Enig i at Chisinau og Moldova i seg selv ikke er det mest spennende, men artig med besoek paa vingaarder med god og billig vin.

AirbusTrond
20-10-2017, 15:39
Takk - spennende rapport til et område jeg i mange år har vurdert å besøke!

KnutW
21-10-2017, 00:34
Takk for en utfyllende rapport med mange gode bilder!

Ser du opererer med scheduled og actual departure i info om flyturene. Ettersom du også oppgir flytiden ser det ut til at du regner take-off og landing som avgangs- og ankomsttid. Vær da oppmerksom på at de tidene som oppgis i rutetabellen er block-tider, dvs. tiden når flyet skal starte/pushe fra stand og til det stopper på stand, ikke take-off og landingstiden.