PDA

View Full Version : Glad onsdag:-)


EB
18-10-2017, 06:09
God morgen fra Ris. Klar for en aldri så liten turnè....Molde, Kristiansund og ender opp i Steinkjer i kveld. Fly, bil, fly og bil... Ha en herlig onsdag du også.

ATC-flyradar
18-10-2017, 07:38
God onsdag fra Groruddalen, snart klar for 8 timer på kontoret. Frokost og kaffe er i magen og dermed starter en hel dags jobb for meg.

Noen som har erfaring fra Spotter opplevelser fra Dublin og Aberdeen ? Har tenk meg en langhelg i begge byer.

Jan

Someone
18-10-2017, 08:01
Mornings fra trikken. Etter som arvingen stod opp med feil ben i dag var det greit å komme meg ut døra i retning jobb. Litt pakking i kveld da turen går rett fra jobb til OSL i morgen. Ha en fin dag

Henshaw
18-10-2017, 08:26
Morn fra Zomba. Godt og varmt på rommet og null elektrisitet. Kjekt med power bank da, men hadde vært deilig med litt air condition også. Tur på universitetet og en klinikk venter i dag

roger
18-10-2017, 09:34
Morn frå Trondheim. Her er det forhaldsvis vått, og hektisk.

Fire dagar til USA-tur.

kimpe
18-10-2017, 10:33
God morgen fra Oslo!

Hoppet på et litt tidligere fly i morges på TRD, og fikk noen minutter klaring før første møte. I dag skal det møtes, og møtes, og møtes, og møtes..... Ferdig rundt midnatt om jeg har flaks.

Veeel... Sånn går dagan!

Kim

Bergern
18-10-2017, 11:25
'Morgen fra Østerås!
En siste nattvakt, og så feier vi avgårde til 40-årslag i Roma. Restauranter er visst bestilt både her og der gjennom helgen. Det kommer til å bli stas :) Og som om ikke det var nok; Booking på Omakase by Alex Cabiao er i boks primo november. Og deretter starter festmatsesongen. Pinnekjøtt og lutefisk i lange baner. Kan fort bli både øl, dram og noen gode viner utover, så maten ikke føler seg ensom.
Deilig høstdag ønskes :)

KnutW
18-10-2017, 12:54
Ahh, mårrakaffen og lunchen vel overstått, kanskje på tide å begynne med noe jobbing..?

LN-MOW
18-10-2017, 14:14
Litt for tidlig for jobb ennå ...

Fortsatt mørkt. Vurderer å kokkelere en omelett til frokost. Blir trolig satt pris på. Deilig og kjølig ute. Definitivt jakkevær. Sommeren er over.

Fnate
18-10-2017, 16:20
Trallabom fra Lillestrøm. Har hatt hjemmekontor i dag, i påvente av å hente gjester som skal underholdes i kveld.

Kjenner jeg ikke er så innmari klar for nye 2 kvelder som teamleder for øl&middag-divisjonen. Men det er vel bare å snu hua att-fram

Ha en fin en