View Full Version : Coyotestrike...
PSA gjorde visst ende på Wile E. Coyote i Wilmington:
http://avherald.com/h?article=4af8444c&opt=0
- men Road Runner (eller Bippe Stankelbein om du vil) slapp selvfølgelig unna :colgate:
Regner med at dette ble tatt like før det smalt:
https://vignette.wikia.nocookie.net/looneytunes/images/2/21/Latin.jpg/revision/latest?cb=20160312204341
Fornebu hadde vel både rev- og rådyrstrike så det meste er mulig. Det var vel også en elg innenfor gjerdet på Gardermoen i 1999/2000 en gang, om jeg ikke husker feil.
Fornebu hadde vel både rev- og rådyrstrike så det meste er mulig.
Joda, men jeg kunne ikke dy meg for referansen i dette tilfellet. Flesland hadde jo også trøbbel med hjort lenge. BU tok jo en hjortekalv der en sen nattetime en gang med en -500....
Scooter01
10-10-2017, 23:34
Flesland hadde jo også trøbbel med hjort lenge. BU tok jo en hjortekalv der en sen nattetime en gang med en -500....
Sa de fra til cateringselskapet???
Scooter01
Sa de fra til cateringselskapet???
Du skal ikke spøke med det. En sen kveld da jeg var på vakt i tårnet på Kjevik var det en Braathens 737 som tok fire stokkender rett før landing. Lufthavnvakta hentet restene, som hadde falt ned på rullebanen. To var helt most, men de to andre så ut til bare å ha fått et hardt slag i hodet, de var hele og fine.
Min litt mer enn middels jaktinteresserte assistent spurte om han kunne få de. Det var greit, og han gikk igang med ribbing og partering nede på kjøkkenet i etasjen under tårnkabinen.
Dagen etter disket KnutW opp med "duck alà 737" hjemme hos fruen...
Assistenten var flinkere til å ribbe enn til å rydde, de som kom på jobb neste morgen lurte fælt på hva som hadde blitt myrdet nede på kjøkkenet :wow:
Satt og halvsov på natten i vaktbua på Værnes (mil)Flystasjon på 80-tallet da en diger elg
kom gående, skrittet elegant over bil-bommen og ut på banen. Da ble det liv i leiren for å si det sånn..
Har sett noen elg på ENOP, har ikke særlig lyst til å stifte nære bekjentskaper med en slik en i seilfly, liten tvil om at det ville vært uheldig :)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Concorde
14-10-2017, 16:44
Elgen sluttet å svømme til Ostøen en stund etter at Fornebu ble lagt ned..
Sent from my iPhone using Tapatalk
. Satt og halvsov på natten i vaktbua på Værnes (mil)Flystasjon på 80-talle
Heisan, kollega ute og går.
Satt også i den vaktbua noen netter, 1977 men uten elg.
40 år siden, tiden går..