PDA

View Full Version : God morgen fra San Fransisco


SQ 777
18-09-2017, 02:07
Hjem mandag her etter 5 fantastiske dager. Vi elsker byen og allerede n'te gang siden første i 1967. Tallet n langt over 10. Heldigvis tilbake i påsken . Litt av en opplevelse i dag, en muskelbunt av kvinnelig cable car driver med så mye humor og glede.:lol:

Hickok
18-09-2017, 02:10
God kveld fra LV. Her sitter man og ser Denver knuse Dallas i kveldens storkamp. Måtte det bare vare! Fortsatt sommer her, men høsten er meldt fra helgen med 70s på dagtid. Brrr.

darkcho
18-09-2017, 02:28
God søndag fra Los Angeles! Hotell midt på Santa Monica etter tips fra Fnate. Veldig hyggelig flihjt med Sas over dammen i business.

LN-MOW
18-09-2017, 02:38
'Aften! Seahawks vant også. ;)

Ble travlere enn forventet i dag, men fikk gjort ting jeg slipper å gjøre senere. Og det er alltid bra. Fikk klemt inn 6km CoreMOW også etterfulgt av en deilig runde i boblebadet.

Nå blir det beina høyt resten av kvelden.

kimpe
18-09-2017, 04:12
God morgen, eller natt, fra Tartu.

Ja, hva gjør man egentlig i Tartu så tidlig? Joda, flyforsinkelse fra TRD, så var flyplassen i Tallinn stengt, og nå står jeg utenfor en bussjævel på flyplassen her som skal kjøre oss i to og en halv time til TLL.....

Grrrrrrrr

Hadde det ikke vært for div avtaler fra kl 09 hadde jeg blitt hjemme.

Makan til styr og kaos, blir aldri å ta Nordica noe mer i hvertfall. Eneste trøsten er kompensasjon på 250€, men kunne gjerne byttet bort de for å slippe omveien her.

Vel, nyt dagen dere som kan, blir en trøtt mandag!

KAFFE SØSTER!!

Kim

EB
18-09-2017, 05:58
God morgen fra Ris. Bryggekontoret venter - kun to dager på kontoret denne uken. Siden det er mandag betyr det både utendørs og innendørs trening. Ha en sprek start på uken du også.

Concorde98
18-09-2017, 06:02
God morgen fra Lillestrøm. :) Så var det å ta fatt på ny uke igjen. :) Fin tur til Stockholm i helga med nesten en sommerdag på lørdag. Nå er det å jobbe to uker før neste flytur kommer. Ha en riktig fin mandag og start på uka! :)

fluxie
18-09-2017, 07:31
God morgen fra den nye kantina på OSL. Det er et virkelig steg opp fra den gamle innenriksloungen. God frokost og rolig atmosfære. SK330 TIL TRD og videre med WF727 i dag. Blir en ny flyplass i dag. Alltid en god måte å starte uka på.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Tjab
18-09-2017, 08:36
God morgen fra mellom SK2302 og SK332..... altså OSL. Videre til BGO og ABZ senere i dag.... En charter igjen i morgen

Bergern
18-09-2017, 08:40
Mornings fra rett vest på ukas beste dag!
Ren sløving, søvn og avslapning mellom nattvakter står på programmet. Mer enn det skal det heller aldri stå i den situasjonen. Kjenner jeg savner Spania og Ibiza, men det er tross alt et tegn på at man har hatt det bra og ikke gått lei. To netter igjen før fjellheimen lokker med langhelg. Da skal kvoten nytes.
Ha en topp ukestart :)

Someone
18-09-2017, 09:13
Mornings fra Sandaker. Arvingen er levert i barnehagen, så da er det litt behagelig gjemmekontor, mens jeg venter på en rørlegger som skal komme mellom 8 og 12 for å synse litt. Om ikke annet lager maskinen min her hjemme veldig mye bedre espresso enn hva som den på jobben klarer. Løpetur i kveld. Ha en fin dag

roger
18-09-2017, 09:37
Morn frå Trondheim. Ikkje heilt i form i dag, og veiret gjere sitt beste for å ikkje heve humøret. Livet skal levast i powerpoint i dag, og vidare håpe at eg ikkje får det som frøken har sidan det blir lang langtur på torsdag... Litt redd for at det blir første gangen i dårleg form på utreise...

ATC-flyradar
18-09-2017, 09:49
Mornings fra Groruddalen - dalen med skikkelig høstvær - kun 7 grader i natt og selvfølgelig er det overskyet.

OSL bruker 01 banene til landing - så jeg manggggge fly å se på denne morgen også.

Ha en flott dag videre.

Jan

Ruby
18-09-2017, 09:55
God morgen fra Sola. Her bevilget vi oss sent oppmøte i dag. Følgelig er jeg bare kommet til første kaffekopp. Her blir det litt forberedelser før turen går til kontoret i Oslo i morgen. Der blir venter det et møte i morgen og to på onsdag, samt litt kontorering.
Ha en strålende uke da!

Fnate
18-09-2017, 10:02
Trallabom fra Lillestrøm. Straks bærer det inn på kontoret. Fikk omsider introdusert Elefantens nye mamma for opphavet i går. Litt vin senere var konklusjonen at hun var omtrent like gal som resten av familien. Bedre skussmål finnes ikke hos oss.

Men nå må jeg løpe. Ha en fin en

petter380
18-09-2017, 11:15
God formiddag fra Bergen, hvor sykkel VM arrangeres! Morsomt å oppleve rittet i går, og ser frem til søndag igjen for neste skikkelig ritt. Bor ikke mer enn ca. 2-3 steinkast fra alle løypene, slik at jeg kan se på TV og gå ut på 2 min.

Kollektivet fungerte som normalt frem til 0830, og alle er spent på hvordan man skal komme seg hjem da bussen ikke går igjen før etter 1900 :) Følgelig har man fikset tur til Hitra (via TRD) og OSL denne uken, så dette blir første, eneste og siste dag på kontoret :D

Gleder meg spesielt til Hitra! Blir leiebil, random overnattingssted og mye artig tror jeg!

LN-MOW
18-09-2017, 14:08
Å hildrande du .. Våknet som et lys litt før seks og så fort 'vekkerbeaglen' oppdaget at jeg var våken, var det stor entusiasme og ingen bønn.

Bare 25% igjen av helgen nå. Har få planer annet enn å levere no' tøy på renseriet. Muligens en liten hårklipp siden jeg snart må ut blant folk igjen. Innimellom alt dette skal det sikkert bli plass til en lur.