PDA

View Full Version : Glad tirsdag:-)


EB
29-08-2017, 04:46
God morgen fra Ris. Finn frem paraplyen IG hold deg tørr er rådet i hovedstaden. Klar for en ny arbeidsøkt på Bryggekontoret...så kan vi håpe det blir nok skritt innendørs i dag. Ha en fin tirsdag!

storg
29-08-2017, 07:00
Morn fra Torshov. Snart jobb.

Concorde98
29-08-2017, 07:18
Morn fra jobben! Da var det tirsdag. Ingen grei nyhet å få på morgenkvisten at Nord Korea skyter over Japan. Med svigerforeldre sør i Japan følger man med naturligvis. Vel, håper det roer seg.
Ha en fin en og husk paraplyen på Østlandet!

Bergern
29-08-2017, 07:34
Hei og hå fra det Østeråske!
Fire av fem nattvaktsblinker nede. En igjen og et ekstraskudd på kveldsvakten torsdag, så bærer det til langhelgsfjellet. Fargene begynner å vise seg der oppe nå, så jeg håper på massivt finvær mad kalde pilsnere rett fra bekken.
Nå lokker sengen, så det er bare å gi seg hen.
Ha råflott dag :)

TriStar
29-08-2017, 07:41
God morgen fra Radisson Blu på Værnes. Solid frokost fortært så nå settes kursen mot selveste Lottobygda. Været har også blitt normalt igjen i løpet av natten. Dvs gråvær og regn. Ha en fin dag, med eller uten allværsjakke[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
29-08-2017, 08:18
God morgen fra trikken, gjennom Torshov. Regnet gå seg i tide, så droppet paraplyen.
Rom på Sheraton Stockholm ble booket i går for en helg senere i høst. I følge reklamen sparte jeg masse, type 7000kr, men usikker på om det er litt juks og bedrag.

Ha en fin dag

ATC-flyradar
29-08-2017, 08:48
God regnværs morgen fra Groruddalen og det er opphold nå, men kommer i gang igjen snart - så Espen paraplyen for du brukt for på hjemveien :)

Jan

Fnate
29-08-2017, 08:51
God morgen fra toget. Litt kos med morgentog da folk automatisk tror alt er fullt, og stiller seg i gangen. Når jeg og flere andre sitter med ledig midtsete. Trengte det i dag.

Ny kontordag venter. Husker ikke helt alt jeg skal gjøre, men det er kun 2 dager igjen av "late summer bliss" - perioden der man har hodet nok over vannet til å starte prosjekter. Så det jeg ikke kommer i gang med nå skjer ikke før jul.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

LN-RTP
29-08-2017, 10:00
Kl 04:00 I Florida og man får ikke sove.
Det er prisen man betaler for å holde seg på matta og ikke tylle i seg øl og vin hver dag.
Får vel begynne å jogge på kveldene så man blir trøtt og moden for bingen.
Eller bare snu døgnet opp ned som en zombie og slippe jetlag når man skal reise på langtur.
:cry:

LN-MOW
29-08-2017, 12:55
Hmm .. våknet lysvåken selv ved tretiden. Fikk til slutt sove en gang etter fem, men da tok det kun en time før vekkerbeagelen slo til. Blir nok en fin dag ...

roger
29-08-2017, 14:57
God dagen frå buss 24 frå aust til vest i hovudstaden. Det var ikkje i planane mine i dag, men T-bane ville det visst slik. Håpar eg ikkje blir for forsinka dit eg skal. Plagsomt, men er vel i kategorien first world problems sikkert.

Ruby
29-08-2017, 15:41
God eftan fra København. En hel dag med utepils i solen, samt en bedre lunsj, er over. Føler meg litt småsliten må. Et par timet med cowboystrekk fikser nok opp i det.
Ha en fin fin dag :)

Polaris
29-08-2017, 15:59
Guten abend fra Reykjavik. I kveld skal vi ut og feire oppgradering til overstyrmann. "Litt" stolt av han. Veldig, veldig hyggelig å se mannen sin igjen etter 7 uker vekke fra hverandre :)
Artig å være på bystur med alle de andre "sjømannsjentene", mens gutta våre arbeidet, hehe. Vi har alle de samme livserfaringer og "plager" :) Trivsel!!

Ha en fin dag allihopan!