PDA

View Full Version : God morgen fra Lillestrøm


SQ 777
17-08-2017, 04:19
Endelig tilbake til NYC... Over helgen... Først SK 803 til LHR så UA 763.. Et fly jeg har sansen for, fortsatt..

Greit med toseter og god E+ benplass. Lagt inn god kantinetid i SQ loungen med god mat og diverse brus... Ha en God Helg alle sammen :up:

Henshaw
17-08-2017, 06:05
Morgen blir litt drastisk vel... Fadderuke på UiO og noen må jo sørge for at flyten av øl holdes gående. 11t arbeid + 2t nach = hjemme når det lysner. Taxisjåføren tilbød seg å ta 100 kroner på Vipps for turen hjem i stedet for å kjøre på taksameter...

LN-RTP
17-08-2017, 06:34
Morgen fra Florida.
Eller sen kveld dagen før.
Var i en ørliten rettsak og vant på en måte.
Synderen prøvde å få en tidligere dom snudd, han tapte den tidligere dommen for han møtte ikke opp.
Nå kom ham med unnskyldning men dommeren kjøpte ikke unnskyldningen, så jeg vant igjen på en måte,
Hver gang han prøver så blir det 500 dollar dyrere med mine advokat honorarer, som han til slutt må betale.
Tror nok den karen er ganske så idiot, men det er lov å være idiot i dette landet, hvis ikke så har det blitt diskriminereing.
Det varte 45 minutter og jeg ble nervøs når advokaten min begynte å krangle med dommeren. Men det gikk bra. Kanskje skal det være sånn, har bare sett rettssaker på TV.
Hvis idioten anker så blir det dyrere for han og mere hodepinne for unge LN-RTP.

EB
17-08-2017, 07:17
Endelig torsdag:-) Klar for nye møter og en befaring før det bærer hjemover. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til helg:-) Ha en flott torsdag du også!

ATC-flyradar
17-08-2017, 08:12
Good Torsdag fra Oslo nord - 2 møter i dag folkens og nye og planlegging av oppstart av nye kunder.

Ha en flott dag videre.

Jan

Someone
17-08-2017, 08:30
God morgen fra Oslo. Mere kursing i dag, men bytter ut bane med bil, for å få kabalen til å gå opp. Noe maling ble innkjøpt i går, og det tyder da på at det må jobbes litt i kveld, selv om jeg er en elendig maler. 3 av 5 objekter på Finn forsvant også ut av huset, så satser med minst en til går i dag. Ha en fin dag

Bergern
17-08-2017, 08:36
Mornings fra litt vestenfor!
En nattvakt til og så blir det korthelg i London. Begynner å bli noen år siden siste møte med både by og BA, så det blir stas. Business og greier :)
Ha en nygredd torsdag!

Hypern
17-08-2017, 09:02
Morgen blir litt drastisk vel... Fadderuke på UiO og noen må jo sørge for at flyten av øl holdes gående. 11t arbeid + 2t nach = hjemme når det lysner. Taxisjåføren tilbød seg å ta 100 kroner på Vipps for turen hjem i stedet for å kjøre på taksameter...

Viktig å se at studentfrivilligheten lever, har selv tatt litt ansvar selv om jeg har ordentlig jobb... Det er hardt, men ikke verre enn at jeg klarer meg. Er heldig at jeg bor såpass nærme det nye jobbstedet mitt. Denne jobben krever uansett ikke så mye mentalt arbeid at det gjør noe, er bak en serviceskranke så 07:50 klarer jeg sånn tålelig greit. :)

Skal uansett kun være vikar her så og billigere lunch enn i noen av kantinene på UiO og HiOA har dem. Bedre er den også.

Fnate
17-08-2017, 10:17
God morgen fra T-banen. Gøyal opplevelse på perrongen.

Så, fra avstand, en som satt (som jeg ville ha sittet) på sin 2-hjuls classic Rimova. Det vekket detektivinstinktet, for det er ikke så mange "husmødre på 73" som oppfører seg akkurat sånn.

Så var det en kjempekoselig bransjekollega fra England som skulle ta t-banen til venner på Røa... av alle ting.

Der var koselig start på dagen.

Ha en fin en

roger
17-08-2017, 11:36
Morn frå trøndelag. Sol i dag, faktisk. Planleggingsdag på SFO, så skulestartaren er med og "hjelpe til" på jobb.

SQ 777
17-08-2017, 13:10
Hei igjen , nå fra SQ kantina T2 LHR. God frokost, senere lunsj , god utsikt. Vært her en del ganger og kommer aldri til de andre kantinene. Selvfølgelig Senator på vei hjem:colgate: