View Full Version : SAS sommerprogram 2018
petter380
14-08-2017, 14:09
Første dag tilbake fra sommerferien --> viktig å se frem til neste ferie ;)
Ser av "SAS - sommerprogram 2017"-tråden at første liste med nye destinasjoner ble lagt ut i oktober året i forveien. Jeg kan se utifra avinor.no sine sider at SAS skal fly BGO-GDN til og med 9. januar 2018 - dvs. ruten er blitt forlenget noe utover S17.
Jeg ønsker å bestille ruten i april neste år, dvs. tidlig i S18, og lurte på om noen vet noe om ruta fortsetter/gjenoppstår? Via sas.no ser jeg at man nå må fly via CPH, noe som er mye mindre digg enn direkte :) I tillegg har flytidene vært/er meget fornuftige direkte.
Ny rute: Stockholm-Örnsköldsvik med opp til 4x daglig ATR-72 fra 8 april
http://www.sasgroup.net/en/sas-oppnar-ny-linje-mellan-ornskoldsvik-och-stockholm/
Med start i april nästa år börjar SAS flyga upp till fyra gångar dagligen från Örnsköldsvik till Arlanda och förstärker därmed tillgängligheten för regionen.
Malaga-Skellefteå 2x ukentlig i sommerferien (fra 16/6). Med NEO, og basert på rutetidene, ser det ut som dette er en rute som muliggjøres av den nye Malagabasen, da det er ser ut som den opereres ut fra der
http://news.cision.com/se/sas/r/sas-borjar-flyga-direkt-till-malaga-fran-skelleftea,c2365876
SAS kommer att flyga till och från Malaga på tisdagar och lördagar, med start den 16 juni. . Flygningarna kommer att ske med en fabriksny A320neo med 180 säten på linjen
Stromoren
12-10-2017, 12:32
180 säten? Får Irland-maskinerna en annan kabin?
FlightDeck
12-10-2017, 14:08
Med NEO, og basert på rutetidene, ser det ut som dette er en rute som muliggjøres av den nye Malagabasen, da det er ser ut som den opereres ut fra der
Sannsynligvis opereres den fra Malaga-basen, ja, med mindre det er en rute som går i W-formasjon. Da blir det i så fall en nattflight, noe som er lite sannsynlig. Vi vil nok se flere slike smale ruter fra Malaga til Norden fremover.
Ser ut som de nye danske sommerrutene er ute: Mest eksotisk er vel Beirut (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=144100), som de vel fløy til som mellomlanding i gamle dager? OSL, ARN, SPU, MUC og PMI fra Aarhus (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=143691) er jo også alt annonsert, så nå kommer Gazipaza, Sarajevo, Lisboa, Toulon og Genoa fra CPH, som lavfrekvensruter i sommerferien. Her er vel endel prøvd før.
Itillegg økes kapasiteten/frekvensen fra CPH til ZRH og FCO, uten at det nevnes noen spesifikke tall
http://www.check-in.dk/sas-vender-tilbage-til-beirut/
Strengt tatt ikkje berre sommarprogram; iflg. Adressa skal SAS også flyge KRS-TRD og BGO-TOS, og frekvens mellom TRD-CPH skal auke. Førebur SAS seg på at WF skal få nye fort-fly?
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2017/10/16/SAS-med-27-nye-direkteruter-15459800.ece
Nei, virker som om SAS sine avganger går i direkte konkurranse med WF.
F.eks på TOS-BGO så flyr SAS 2x ukentlig. Den er satt opp som kveldsavgang med 738 og synes å være helt uavhengig av WF-avgangene - disse går fortsatt 2x daglig med Q400. Litt snodig må jeg si. Men jeg er ikke sikker på at SAS nødvendigvis synes noe om at WF wetleaser kapasitet til Finnair, delvis i konkurranse med SAS.
F.eks på TOS-BGO så flyr SAS 2x ukentlig. Den er satt opp som kveldsavgang med 738 og synes å være helt uavhengig av WF-avgangene - disse går fortsatt 2x daglig med Q400. Litt snodig må jeg si. Men jeg er ikke sikker på at SAS nødvendigvis synes noe om at WF wetleaser kapasitet til Finnair, delvis i konkurranse med SAS.Ja, det var det eg meinte, at dei går i konkurranse med WF på desse rutene. Formulerte meg vel litt dårleg. Og det er vel egentleg litt nytt spel.
Swashbuckler
16-10-2017, 21:26
F.eks på TOS-BGO så flyr SAS 2x ukentlig. Den er satt opp som kveldsavgang med 738 og synes å være helt uavhengig av WF-avgangene - disse går fortsatt 2x daglig med Q400. Litt snodig må jeg si. Men jeg er ikke sikker på at SAS nødvendigvis synes noe om at WF wetleaser kapasitet til Finnair, delvis i konkurranse med SAS.
Kan jo være at WF ikke synes noe om at SAS wetleaser inn Cityjet på alt av tynne ruter i Norge heller. Da får det heller være gjensidig "slutt". Tror neppe SAS ser på seg selv som noe offer ifm Finnair-opplegget. De er for øyeblikket selv den største importøren av selskap med dårlige og billige betingelser på norsk innenriks.
Dette er i mine øyne bare bekreftelsen på at ekteskapet WF/SK definitivt er over.
BGO-HAM kommer også inn i slutten av juni. Ser ut som mandag og fredag ut August.
En rute både Norwegian og Eurowings har hatt tidligere med lite hell.
SAS starter også Bodø-Alicante
Vet ikke om det ble oversett her, men jeg fikk tips om Oslo-Geneve som ny direkte rute til sommeren.
Litt googling fra pressemelding:
Norske nyheter inkluderer blant annet flere direkteruter: Oslo-Tessaloniki, Oslo-Praha, Oslo-Genève, Oslo-Warsawa, Bergen-Pula, Stavanger-Pula, Bodø-Alicante og Trondheim-Split. Populære Hellas får også en ytterligere styrking med økning i frekvensen til Athen fra Oslo. SAS øker også frekvensene til Düsseldorf og Manchester fra Oslo.
https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2017/10/16/sas-sas-presenterer-sommeren-2018-nye-direkteruter-til-split-pula-alicante-og-warsawa-blant-hoydepunktene-fra-norge.html
litt-amatør
16-10-2017, 22:07
Må jo si det er litt rart at SAS finner grunn til å starte Osl-Waw akkurat når LOT endelig kommer tilbake til OSL. Man behøver ikke være rakettforsker for å skjønne at tre operatører på den ruten er minst en for mange. Og at LOT ryker da - før de har begynt. Det er litt synd.
Boeing_fan
16-10-2017, 22:19
Må jo si det er litt rart at SAS finner grunn til å starte Osl-Waw akkurat når LOT endelig kommer tilbake til OSL. Man behøver ikke være rakettforsker for å skjønne at tre operatører på den ruten er minst en for mange. Og at LOT ryker da - før de har begynt. Det er litt synd.
Ganske sært tidspunkt for SAS å starte OSL-WAW på. Men så er det ikke nødvendigvis slik at LOT blir den som ryker her. LOT tilbyr et bedre produkt enn SAS, med langt flere direkteavganger (2x daglig vs 3x ukentlig). Så det skulle vel være liten tvil om hvem som er i best posisjon til å ta for seg av "high yield"-markedet (i den grad det eksisterer på denne ruta). Dessuten er ikke LOT sin rute bare myntet på de som reiser mellom Norge og Warszawa, de satser nok transer også.
Godt mulig det er plass til både Norwegian, LOT og SAS. Hvis to selskaper kan konkurrere på ruter som TRF-WRO/GDN/POZ så kan tre selskaper sikkert få OSL-WAW til å gå rundt.
For å forsøke komme opp med en liste på rutene som er nevnt, så er dette noe av det jeg finner med litt tilfeldige søk, så spesielt frekvensen stoler jeg ikke 100% på om jeg har helt kontroll på
BOO-ALC SK4649 737-800 hver lørdag
OSL-SKG SK4979 737 1-2x ukentlig
OSL-PRG SK4769 737 1x ukentlig
OSL-GVA SK4631 737 1x ukentlig
OSL-WAW SK4995 737/CRJ-900 3x ukentlig
OSL-ATH denne mener jeg var 5x ukentlig i fjor, nå ligger den inne med daglig i sommerferien
OSL-DUS har vel vært 6x ukentlig i "alle år", men ligger nå inne med 8x ukentlig, med 2x daglig mandag-tirsdag (ingen flight lørdag)
OSL-MAN usikker, med denne ser ut som ligger inne med daglige flighter, og tror den vel har hvert 5-6x ukentlig før?
Finner foreløpig ingen TRD-KRS, annet enn WF avgangen som SAS selger, eller økning på CPH-TRD
Ellers hadde pressemeldingen litt for lite kjøtt på seg. Må jo grave frem nesten alt virker det som
Også er det jo alltid interessant det som ikke nevnes. Ser blant annet ut som OSL-TXL legges ned
Boeing_fan
16-10-2017, 22:36
SAS er tydeligvis så håpløse på PR at man må grave skikkelig for å finne ut hvilke nye ruter de faktisk starter, som igjen tvinger en til å ta i bruk deres håpløse nettside.
Også er det jo alltid interessant det som ikke nevnes. Ser blant annet ut som OSL-TXL legges ned
http://media.avinor.no/news/sommerprogrammet-til-sas-er-klart-268156
Her står det at TXL økes ? ikke godt å si...
Ser ut som de nye danske sommerrutene er ute: Mest eksotisk er vel Beirut (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=144100), som de vel fløy til som mellomlanding i gamle dager? OSL, ARN, SPU, MUC og PMI fra Aarhus (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=143691) er jo også alt annonsert, så nå kommer Gazipaza, Sarajevo, Lisboa, Toulon og Genoa fra CPH, som lavfrekvensruter i sommerferien. Her er vel endel prøvd før.
Itillegg økes kapasiteten/frekvensen fra CPH til ZRH og FCO, uten at det nevnes noen spesifikke tall
http://www.check-in.dk/sas-vender-tilbage-til-beirut/
Hm BEY ja - dit skulle jeg likt og tatt en tur - men synes nå SAS Go i 4 pluss timer kan være ganske kjipt. Foretrekker Lufthansen i economy da med fri børst. :stir
http://media.avinor.no/news/sommerprogrammet-til-sas-er-klart-268156
Her står det at TXL økes ? ikke godt å si...
Det kan skyldes at hele programmet ikke var lagt ut til salg ennå. Som jeg skrev så var dette basert på litt tilfeldig søk ;)
Men tar man bakgrunn i avinor sin pressemelding, så gir det litt mer mening, blant annet med de ukentlige frekvensene:
BGO-TOS: 2x
BGO-PUY: 1x
BOO-ALC: 1x
OSL-AAR: 13x
OSL-GVA: 2x
OSL-PRG: 2x
OSL-SKG: 2x
OSL-WAW: 3x
TRD-KRS: 2x
TRD-SPU: 2x
Andre økninger:
OSL-LYR: Ekstra rundtur vår og høst (usikker på frekvens)
OSL-HAU +1x på lørdager
OSL-KRS: +1x på mandager
OSL-AAL: +1x på mandager
OSL-BLL: +1x på lørdager
OSL-DUS: +4x med morgenflight man-tor
OSL-MAN: +2x med ekstra rundtur fredag og søndag
OSL-TXL: "Noe ekstra frekvens i uken"
OSL-ATH: "Full sommerrute" (Hele sesongen?) med 2x i starten og daglig i sommerferien
Kroatia: Økning i frekvens på alle ruter
Jeg tenker, av konkurranse hensyn, at det ville vært merkelig å legge ned TXL. Ruten er muligens ikke den med best inntjening, men å forlate BER når Air Berlin lukker butikken, er omtrent som å invitere andre inn til OSL. La oss håpe den består, da den er flittig brukt av undertegnede i alle fall.
Det kan skyldes at hele programmet ikke var lagt ut til salg ennå. Som jeg skrev så var dette basert på litt tilfeldig søk ;)
BGO-HAM 2x ukentlig - Første avgang 25.06 og siste avgang 27.08.
Rutetid er 19.15 med retur 21.25
På fredagen er avgang 19.00 med retur 21.05
Ser ut som om det blir en blanding av Cityjet og SAS sine 737.
Ligger ute for salg.
Sas går inn i OSL-WAW etter at LOT sa de ville starte. Sikkert behov for 3 aktører på den strekningen, men har aldri skjønt meg på Sas's Route management.
For 2dre året så kjører de 2 t/r SVG-WAW i forbindelse med julehelgen, mens ellers i året er SVG-WAW et via spill.
Istedet for å satse på 3 x d SVG-ABZ-SVG burde de vel testet SVG-WAW v.v først.
Sas går inn i OSL-WAW etter at LOT sa de ville starte. Sikkert behov for 3 aktører på den strekningen, men har aldri skjønt meg på Sas's Route management.
LOT ble annonsert forrige uke. Mulig SAS satt på insideinfo her, men samtidig er jo de sjeldent kjent for å være de raskeste her, så her mistenker at denne ruten var planlagt lenge før LOT annonserte sin. Hvis ikke har de vært sjeldent proaktive
For 2dre året så kjører de 2 t/r SVG-WAW i forbindelse med julehelgen, mens ellers i året er SVG-WAW et via spill.
Tja, det tyder vel heller på de sitter på markedsdata som her styrer rutevalget, og de ikke bare slenger ut ruter for å "teste" dem. Å åpne nye ruter er jo ikke akkurat det samme som å drive med vinsmaking.....
Ser at SAS(/Avinor ?) prøver å lyve på seg at SAS øker med en avgang daglig/ukentlig (?) på Værnes - København, men det eneste de har gjort er at de flytter på ene returen fra lørdag til søndag. Værnes - København har ikke opplevd noe annet enn kutt siden SAS tok over ruten fra Widerøe...
Flightene ut fra CPH slik de nå ligger i følge airlinerroute
http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/275277/sas-expands-copenhagen-network-in-s18/
Copenhagen – Beirut eff 31MAR18 1 weekly A320 (2 weekly A320/321 24JUN18 – 21AUG18). This route was previously served until October 2005
Copenhagen – Genoa eff 24MAR18 1 weekly CityJet CRJ900 (2 weekly from 24APR18)
Copenhagen – Lisbon eff 25MAR18 up to 4 weekly A320. Operational frequency varies. This route was previously served until March 2005 (mid-2000s by Snowflake)
Copenhagen – Sarajevo eff 24MAR18 2 weekly A320/CityJet CRJ900 (CRJ900 switching to Air Nostrum CRJ1000 05JUL18 – 09AUG18. Overall service increases to 4 weekly in July/August). This route was previously served until October 2005 under Snowflake
Copenhagen – Toulon eff 21APR18 1 weekly Air Nostrum CRJ1000
En liten feil da CPH-BEY var 3x ukentlig i sommerferien når jeg sjekket i sted
SAS vet nok hva de gjør. I bunn skal dette kun bringe penger i kassa.
At de ikke flyr SVG-WAW hele året er vel at det ikke finnes trafikkgrunnlag. Mange tar sikkert turen til Flesland og Torp for å fly Wizz. Dette er i tillegg en very low yield-rute. De 2 t/r i julen flyr man vanligvis full ned og tom hjem og visa versa. Men i jula er folk villige til å betale for å komme seg hjem slik at en slik manøver blir lønnsom.
SVG-ABZ har en del cargo, så da er kanskje dette mer lønnsomt enn å prøve en low yield-rute til WAW fra SVG.
Litt OT: Er det noen som vet hvordan SAS sitt Star Alliance-samarbeid egentlig fungerer i dag? Det virker som om SAS går i direkte konkurranse med flere av sine "partnere". SAS og LOT f.eks. Eller SAS og United på EWR før. SAS har redusert på MUC og FRA de siste årene for å ikke bruke ressurser på å feede til LH.
Litt OT: Er det noen som vet hvordan SAS sitt Star Alliance-samarbeid egentlig fungerer i dag? Det virker som om SAS går i direkte konkurranse med flere av sine "partnere". SAS og LOT f.eks. Eller SAS og United på EWR før. SAS har redusert på MUC og FRA de siste årene for å ikke bruke ressurser på å feede til LH.
Kort sagt er de konkurrenter, da SAS ikke har noe joint venture med disse. Samtidig er de også samarbeidspartnere, da de jo har noe codeshare og feeder hverandre fortsatt endel, selv om det er mindre enn tidligere
Tja, det tyder vel heller på de sitter på markedsdata som her styrer rutevalget, og de ikke bare slenger ut ruter for å "teste" dem. Å åpne nye ruter er jo ikke akkurat det samme som å drive med vinsmaking.....
Ja, de traff jo spot on med SVG-IAH-SVG og;)
Fysikeren
19-10-2017, 06:59
SAS lukker følgende ruter inden S18:
København - Wien
København - Newcastle
København - Pristina
Oslo - Tallinn
Stockholm - Shannon
Stockholm - Ibiza
Stockholm - Cagliari
Bergen - Nice
Trondheim - Malaga
Kristiansand - Malaga
Kilden er Check-in.dk bag betalingsmur.
http://www.check-in.dk/sas-lukker-10-ruter/
BGO-HAM 2x ukentlig - Første avgang 25.06 og siste avgang 27.08.
Rutetid er 19.15 med retur 21.25
På fredagen er avgang 19.00 med retur 21.05
Ser ut som om det blir en blanding av Cityjet og SAS sine 737.
Ligger ute for salg.
Ser de hevder den skal gå 3x ukentlig
https://www.sas.no/tilbud/nye-destinasjoner/
Bergen og Stavanger til Pula er jo også nye
Ser de hevder den skal gå 3x ukentlig
https://www.sas.no/tilbud/nye-destinasjoner/
Bergen og Stavanger til Pula er jo også nye
Ser at de også har en torsdagsavgang fra 5. juli til og med 9. august. Tok bare et vilkårlig søk den uken ruten begynner så misset den avgangen.
Uansett gode rutetider til HAM for en helgetur
Arlanda rutene slik de er fanget opp hos Airlineroute. Både Gazipasa og Birmingham har vel vært prøvd før?
http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/275318/sas-boosts-stockholm-arlanda-network-in-s18/
Stockholm Arlanda – Alanya/Gazipasa 05JUL18 – 09AUG18 1 weekly 737-700
Stockholm Arlanda – Birmingham eff 30MAR18 2 weekly 737/A320series
Stockholm Arlanda – Verona 23JUN18 – 11AUG18 2 weekly 737-600
Og fra Norge
http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/275316/sas-expands-norway-short-haul-routes-in-s18/
Bergen – Pula 04JUL18 – 01AUG18 1 weekly 737-700
Bodø – Alicante 23JUN18 – 11AUG18 1 weekly 737-800
Oslo – Geneva eff 03FEB18 2 weekly 737-700/-800 (no service 26JUN18 – 23AUG18)
Oslo – Prague eff 29MAR18 2 weekly 737-700/-800 (no service 18JUN18 – 29AUG18)
Oslo – Thessaloniki 02JUL18 – 08AUG18 2 weekly 737-700/-800
Oslo – Warsaw eff 29MAR18 3 weekly 737/CityJet CRJ900 (no service 23JUN18 – 15AUG18)
Stavanger – Pula 23JUN18 – 04AUG18 1 weekly CityJet CRJ900
Trondheim – Split 29JUN18 – 10AUG18 2 weekly 737-700/-800
Så nå kan også Bergensere og Siddiser få Pu** .....kan noe gi meg en trommevirvel? #hilsenavdelingenfordårlighumor
GZP er velprøvd og var egentlig ikke aktuell i fjor, men dukket plutselig opp i noen uker før den forsvant igjen. Mye Nordmenn og Svensker som bor i Oba som gjerne vil fly via GZP
Sent from my iPhone using Tapatalk
Arlanda rutene slik de er fanget opp hos Airlineroute. Både Gazipasa og Birmingham har vel vært prøvd før?
http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/275318/sas-boosts-stockholm-arlanda-network-in-s18/
Og fra Norge
http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/275316/sas-expands-norway-short-haul-routes-in-s18/
Så nå kan også Bergensere og Siddiser få Pu** .....kan noe gi meg en trommevirvel? #hilsenavdelingenfordårlighumor
Velkommen etter SAS får en si heller. Norwegian fløy hele sommeren Sola-Pula.
Velkommen etter SAS får en si heller. Norwegian fløy hele sommeren Sola-Pula.
Sikker? Finner ingenting på Avinor's sider. Skjønt der finner jeg WAW og det var vel sist år der gikk direkte dit, om de ikke da tenker på den ene SK hadde 1ste nyttårsdag
Sikker? Finner ingenting på Avinor's sider. Skjønt der finner jeg WAW og det var vel sist år der gikk direkte dit, om de ikke da tenker på den ene SK hadde 1ste nyttårsdag
Norwegian fløy til Pula fra SVG (og TRD), ikke i hele sommer, men Mai til August(/September?).
Norwegian fløy til Pula fra SVG (og TRD), ikke i hele sommer, men Mai til August(/September?).
Vet ikke når du ha sommer men på kalenderen i Rogaland er sommeren juni-august så da burde vel det dekke hele sommeren?
At vi har sommer kun på kalenderen det får være en annen sak. [emoji6]
Vet ikke når du ha sommer men på kalenderen i Rogaland er sommeren juni-august så da burde vel det dekke hele sommeren?
At vi har sommer kun på kalenderen det får være en annen sak. [emoji6]
Nå tenkte jeg på flysommeren, som i sommerprogrammet, som går fra fra slutten av mars til slutten av oktober. Derfor spesifiserte jeg månedene.
Det er jeg klar over. Men skrev sommeren og ikke sommerprogramet. [emoji6]
Det er jeg klar over. Men skrev sommeren og ikke sommerprogramet. [emoji6]
Jaja, orker ikke krangle for noe som står ganske greit.
MenMen tilbake til tema SAS S18.
SAS starter Malaga-Malmø neste sommersesong. Først 1x ukentlig i starten, og 3x ukentlig midt i sommerferien. Med A320neo, og basert på rutetidene ser det ut som det er den kommende Malaga-basen som står for flyvningene
Men tar man bakgrunn i avinor sin pressemelding, så gir det litt mer mening, blant annet med de ukentlige frekvensene:
BGO-TOS: 2x
BGO-PUY: 1x
BOO-ALC: 1x
OSL-AAR: 13x
OSL-GVA: 2x
OSL-PRG: 2x
OSL-SKG: 2x
OSL-WAW: 3x
TRD-KRS: 2x
TRD-SPU: 2x
Andre økninger:
OSL-LYR: Ekstra rundtur vår og høst (usikker på frekvens)
OSL-HAU +1x på lørdager
OSL-KRS: +1x på mandager
OSL-AAL: +1x på mandager
OSL-BLL: +1x på lørdager
OSL-DUS: +4x med morgenflight man-tor
OSL-MAN: +2x med ekstra rundtur fredag og søndag
OSL-TXL: "Noe ekstra frekvens i uken"
OSL-ATH: "Full sommerrute" (Hele sesongen?) med 2x i starten og daglig i sommerferien
Kroatia: Økning i frekvens på alle ruter
OSL-TXL ligger nå inne med 5/7. Litt underlig at man ikke flyr pa torsdager og lørdager ... Under sommerferie økes det til 6/7 med en tidlig avgang pa torsdager.
FlightDeck
24-03-2018, 10:29
Den nye ruten Bodø-Alicante er i gang. I dag flyr den i W-formasjon Bergen-Alicante-Bodø-Alicante-Bergen.
Fant ikke noen spesielt passende tråd, så legger det inn her..
Ch-Aviation.ch melder:
SAS secures leased B737NG capacity for 2Q18
Noen som vet hvem det blir? Er det JetTime?
Fant ikke noen spesielt passende tråd, så legger det inn her..
Ch-Aviation.ch melder:
SAS secures leased B737NG capacity for 2Q18
Noen som vet hvem det blir? Er det JetTime?
Skulle nästan med 100 säga det är JTG...
JetTime it is
Ser ut som det er snakk om 4 uker og til ymse avganger på disse destinasjonene:
https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/277997/sas-outlines-leased-jettime-boeing-737-service-in-2q18/
SAS during the month of April and May 2018 is leasing Boeing 737-700 aircraft from JetTime, which will be operating flights to/from Copenhagen. Planned JetTime 737 service for SAS, between 15APR18 and 12MAY18, covers following routes.
Copenhagen – Aalborg
Copenhagen – Bergen
Copenhagen – Bologna
Copenhagen – Gothenburg
Copenhagen – Stavanger
Copenhagen – Wroclaw
Copenhagen – Zurich