PDA

View Full Version : God tirsdag morgen:-)


EB
01-08-2017, 05:58
God morgen og velkommen til august måned. Bryggekontoret venter - men først er det nok behov for en en espresso eller to. Ha en bra tirsdag!

Hypern
01-08-2017, 07:27
God august morgen. Få planer annet enn å knaske piller i dag og. Ha en bedre tirsdag

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Someone
01-08-2017, 08:10
God morgen fra Sandaker. Byggearbeidene i strøket er er alt i gang, så får vel komme meg på jobb snart. Fortsatt litt å rydde etter ferien, men ikke en overveldende arbeidsoppgave. Ha en fin dag

Tjab
01-08-2017, 08:24
God morgen fra KSU. Her venter man på en av de mer eller mindre halvnostalgiske melkerutene på vestlandet. WF564 som skal ta meg med til kontoret.
Satser forøvrig på å kjøpe meg en bil iløpet av uken. Chevy med V8 og bensin og født på 60/70 tallet er vel målet.
Brom brom...

KnutW
01-08-2017, 08:29
Mornings! Våknet usedvanlig tidlig og overrasket fruen med en kaffekopp på sengen. Dagen går stort sett med til å hente en modell i Sverige og kombinere dette med litt Harry-handel. Ha en bra tirsdag folkens!

Concorde98
01-08-2017, 08:37
God morgen fra Bad Reichenhall. Da har man akkurat spist frokost og utsjekk er om litt. OS tar oss til Wien på formiddagen der det også er meldt pent varmt vær. Ha en fin en denne første augustdagen! :)

TriStar
01-08-2017, 08:55
God morgen fra Grønland. Feriestillheten på kontoret er i ferd med å avta, til og med et møte i kalenderen i dag. Mailboksen er ajour for første gang på mange måneder, så er godt fornøyd med meg selv[emoji846] Ellers ingen store planer for dagen, kanskje en kveldstur til Tyrigrava for en kaffekopp? Ha en aldeles strålende tirsdag!

LN-MOW
01-08-2017, 14:13
Grompf. Ingen god natt. Vet ikke hvorfor, bare hue som kvernet og umulig å få sove. Oh well, får ta en lur etter frokost. Fri i dag, heldigvis. Muligens en tur ned til aerodromen etterhvert. Ser ut til å bli en fin dag og Nikon'en ønsker litt action.

Fnate
01-08-2017, 15:54
Ja... da har Asia-syken min nådd et helt nytt nivå av håpløst.

Nå har jeg kansellert jobbturen min på forhånd, til og med. Eller i hvert fall flyttet den så langt frem at jeg har sluttet å tenke på det. Skulle vært om 2 uker, blir nå om 6 måneder.

Isteden skal jeg ta med den smukke dundren på kurs i håndtering av jaktfalk i England.
Det knuser rundturer i Jakarta og Bangkok. Enkelt og greit

Ha en fin en

Andy Out

Concorde98
01-08-2017, 16:09
God ettermiddag fra Wien. Da var man ankommet hit etter en fin tur med OS. Under halvfull Dash og fin flytur. :) Men du verden hvor godt det var å komme inn på hotellet med AC etter flybussturen uten AC. Det er 35 grader så det var varmt i bussen! Men straks må vi vel en tur ut i varmen, i hvertfall litt. Ha en avkjølende ettermiddag! :)

Ruby
01-08-2017, 16:27
Hoy fra solkysten. Har tilbrakt noen timer ved bassenget, eneste levelige plass heromkring. Om litt settes kursen sørover mot Murcia for å avlevere en venninne av yngstejenta som har vert her i en uke nå. Selv har vi en uke igjen her og er ikke lei. Men Asia er utvilsomt mye bedre.
Ha en flott dag videre :)

Polaris
01-08-2017, 17:43
Ja... da har Asia-syken min nådd et helt nytt nivå av håpløst.

Nå har jeg kansellert jobbturen min på forhånd, til og med. Eller i hvert fall flyttet den så langt frem at jeg har sluttet å tenke på det. Skulle vært om 2 uker, blir nå om 6 måneder.

Isteden skal jeg ta med den smukke dundren på kurs i håndtering av jaktfalk i England.
Det knuser rundturer i Jakarta og Bangkok. Enkelt og greit

Ha en fin en

Andy Out

"Jaktfalken" - jaja det er mange kallenavn man kan ha på 'n.... :D

Sorry, men du har så mange puns i dine poster at jeg bestandig leser fryktelig mye mer inn i hvert ord enn det som kanskje egentlig menes.

-----

Laisen fra Europa. Nok en gang sitter man her og er langt utenfor storm-sonen som slår over Frankrike, Luxembourg og Tyskland (+litt Polen). Jeg vil ha torden og storm. Fahk altså. Like før man blir sånn storm-chaser og slenger automobilen ut på autobahn for å jage stormceller.

SQ 777
01-08-2017, 22:32
God kveld fra FRA. Joda, her har vært storm som Polaris sier. Men LH har handlet dette greit. Forsinkelser fra LIS og videre til OSL, men intet å klage på^_^