PDA

View Full Version : God torsdag morgen!

Utflyttet
10-08-2006, 05:51
Da er nattens økt over og jeg køyer, ha en flygende bra morgen.

-A

EB
10-08-2006, 06:09
Glad morgen... Siste arbeidsdag denne uken før det bærer til Lillehammer og gausdal i morgen. Ha en bedre torsdag...

CK
10-08-2006, 07:24
burde nok tatt hintet og gått for hjemmekontor i dag. Først glemmer jeg igjen mobilen på kjøkkenbordet, og nå står bilen i garasjen på jobben - med bilnøkler og laptop innelåst!! Heldigvis fikk jeg fatt i Lille Blonde Kone før hun dro hjemmefra, så ekstranøkkel er på vei. HMPH! Og klokken er ikke 8 ennå - det kan bli en interessant dag:cry:

Someone
10-08-2006, 08:03
God morgen. Selvfølgelig hadde en kranbil tatt parkeringsplassen min på jobben idag så jeg måtte snike meg til en plass i garasjen. Blir nok en rolig dag på jobben av den litt kortere slaget da det er uaktuelt med lang dag idag. Dessuten vil jeg ha litt tid hjemme får jeg må på ett arrangement med jobben ikveld....får håpe været holder seg for etter planen er det ett hage party på Snarøya

G-COLE
10-08-2006, 08:43
Originally posted by CK

burde nok tatt hintet og gått for hjemmekontor i dag. Først glemmer jeg igjen mobilen på kjøkkenbordet, og nå står bilen i garasjen på jobben - med bilnøkler og laptop innelåst!! Heldigvis fikk jeg fatt i Lille Blonde Kone før hun dro hjemmefra, så ekstranøkkel er på vei. HMPH! Og klokken er ikke 8 ennå - det kan bli en interessant dag:cry:

Enkelte dager burde man holde sengen.... hehe ! ;)

G-COLE
10-08-2006, 08:45
God morgen fra en nydelig Bergen !
Sola skinner og det er omtrendt vindstille.

Nå er det bare en nattevakt igjen,- så er det langhelg ! zzzzzzzzzzzzzzzzzz

LN-MOW
10-08-2006, 12:57
Vaakner opp til nyheter om galskap i London .. glad jeg ikke skal ut aa fly med det foerste .. kan se ut som at personlig inflightunderholdning maa i lasterommene fremover. LL-folkene gleder seg sikkert til store mengder knuste og savnede laptops, mp3-spillere osv osv ...

Men paa den annen side er det godt at dette ble stoppet! Engelskmennene ser ut til aa ha gjort et kjempekupp!

Allerede 24 grader og 75% luftfuktighet naa klokken 7 .. dagen byr paa 'open house' paa skolen til minsten - som jeg tok og saa Barnyard i gaar kveld. OK film med mye bra musikk. Baade Peter Gabriel og Tom Petty var representert.

Bizflyer
10-08-2006, 14:23
GOd ettermiddag fra Gardermoen!

Sitter i dette øyeblikk i PizzaHut og venter på SK 215 til Krsand som er 25 min forsinket pga sent innkommende fly. Fortsatt mye turister tydeligvis!

I dag har vi spottet både Erna Solberg og Eldar Vågan her oppe! Jaja!

I morra er det fræddan!

BF;)

The Ticketor
10-08-2006, 14:43
Var sikker på det var onsdag, så ringer dem fra SGS og lurer på noe om flighten idag. "Men vi har ingen flight på onsd... ehum, 771 klokken 1410 ja..."

Så da ble det en god torsdag!

Så ble den ikke fullt like bra etter man fikk beskjed om hva som skjer i UK, men kudos til politiet!! Idag er jeg glad jeg ikke jobber i et selskap som flyr til LON fra OSL...