PDA

View Full Version : God Torsdag


Scandinavien_Airlines
13-07-2017, 05:52
Jamen så blev det Torsdag, og idag kommer til at gå med en dejlig fridag :D.

Concorde98
13-07-2017, 06:02
God morgen fra Lillestrøm. Torsdag alt ja, uka flyr. Sol ute og kaffe i den store Lufthansa koppen så alt er på stell her. Helg i morgen og bare en uke igjen å jobbe før den lengste ferien i år. :)
Ha en riktig fin en! :)

EB
13-07-2017, 06:20
Glad torsdag fra Ris. Arbeidslivet var ikke så ille som fryktet - så da fortsetter jeg med kontorarbeid i dag. Solen skinner og det kan virke som vi skal få en smak av sommer...tror jeg tar trikken til jobb for da kan man kanskje ta et glass på brygga etter jobb. Ha en flott torsdag du også.

Someone
13-07-2017, 07:38
God morgen fra Kreta. Her står jeg i kø for å få levert koffertene på hotellet før bussen går til HER. Hjem med Thomas Cook etterpå. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruby
13-07-2017, 08:23
Guud mornings fra Sola. Også her skinner solen og det ser ut til å kunne bli en flott dag. Nest siste dag på jobb før tre uker + 2dg med ferie. Malerprosjektet hjemme har stått i stampe siste uke pga regnvær, men i går ble det da gjort litt.
Senere i dag skal det ringes til AA.com og Aadvantage for bruk av endel gamle DM poeng.
Men først kaffeslabberas.
Ha en flin fin dag :)

ATC-flyradar
13-07-2017, 09:22
God morgen fra Alcudia - her er det meldt om hetebølge - så det blir vel ikke noe strandliv i dag. Varslet opp mot 40-45 grader - det er litt for varmt å steike seg i :)

En uke igjen av ferien her nede - så den siste uken blir det scandinavisk kultur - pluss en tur til Tyskland.

Ha en flott torsdaf´g videre.

Jan

TriStar
13-07-2017, 09:54
God morgen fra kontoret i Lakkegata. Stille og rolig, bare 146 uleste mail igjen, så det går fremover... Ellers skal det bookes noen flybilletter i dag. Ikke så veldig spennende; fra Oslo til Billund. Mulig via Warszawa på hjemveien om ting klaffer. Ha en strålende onsdag[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

FQTV
13-07-2017, 10:05
God dag fra BKK.

Det ble en fuktig natt.
Merkes at det er regntid ja [emoji481]
Meldt regn resten av uken.

Så like greit at man snart reiser hjem igjen.

Bare å nyte sommeren for de som har det.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Bergern
13-07-2017, 10:41
God morgen fra rett vestenfor!
Ser ut til å bli en herlig dag, så her er det bare å forte seg før det skal sykles ut dagen.
Have it so good so long :)

roger
13-07-2017, 10:50
Morn frå Horten. Såg på Dakotaen som susa over oss i går. Fin lyd! Må få ordna meg ein tur...

AirbusTrond
13-07-2017, 12:30
God dag fra selveste hovedstaden. Her har man vært i gang siden tidenes morgen - eller i alle fall i dag tidlig. Så det betyr at man kan rusle fra pulten ved 1400-tiden med riktig så god samvittighet. Frister litt med en øl eller to på veien, men det blir vel i ensom majestet, ettesom fornuftige mennesker enten har ferie eller fortsatt er på jobben. Men ha en god en - med eller uten en øl eller to på veien!

LN-MOW
13-07-2017, 14:13
G'morgen! Vekkerbeaglen slo til på vanlig tid, så da var det ingen bønn. Etter pliktturen ut er far belønnet med kaffe mens utyskene har kastet seg over neste offer.

Vanlig sommermønster her. Noenogtredve grader med periodevise stormer. Var en tur på butikken i går og kjørte gjennom et regnskyll av episke proporsjoner - men 500 meter lenger frem (hjemme) var det tørt...

Frokost og dagens arbeidsøkt venter. Får håpe rushtrafikken opp trappa ikke er så ille i dag.

Fnate
13-07-2017, 16:08
Gid dag fra ca Cwm-yr-Eglwis i Wales. Et pussig land der ca hver eneste plass kunne skapt et ubrytelig WiFi passord.

Venter på tomatsuppe og Cola før vi biler videre og ender opp i Cardiff i kveld.

Ha en fin en

Hypern
13-07-2017, 17:51
Gid dag fra ca Cwm-yr-Eglwis i Wales. Et pussig land der ca hver eneste plass kunne skapt et ubrytelig WiFi passord.

Venter på tomatsuppe og Cola før vi biler videre og ender opp i Cardiff i kveld.

Ha en fin en

Altså jeg synes ethvert wifi skulle hatt dette passordet
https://www.youtube.com/watch?v=fHxO0UdpoxM
Kunne vært interessant - hei jeg trenger en ambulanse, hvor ringer du fra? Ja nå skal du høre ehh.

God ettermiddag fra en pub i Oslo, sitter og drikker øl mens jeg ordner og styrer med ting. Det er ikke så verst det.