View Full Version : It is "Someones" birthday today
GRATTIS MED DAGEN! Blir norsk, dansk og svensk flagg på deg idag :nor (for passet) :DEN (for det land du skal studere i) :SWE (der min hilsen kommer ifra)
:drunk:
Gratulerer med dagen, Someone! Og siden vi er i det internasjonale hjørnet, følger jeg opp med et flagg jeg skulle ønske vaiet på Løvebakken...::EU
Gratulasjoner fra UK også.
Øyh, er jo ikke Engelsk flagg jo... BU662 hint, hint ;)
Får bli EU da! :EU
Grattis, ja! Åssen føles det? :old eller :thumbup
:colgate:
Uansett, :cheers:
Utflyttet
10-08-2006, 01:39
Grattis! :D
-A
Gratulerer ogsaa her bortefra - selv om det er noen timer igjen til torsdagen her! :USA
ENGM RAMP
10-08-2006, 03:48
Og grattis fra 93 mtr over bakken, i tåke og regn :) men hos et bursdagsbarn skinner vel alltid solen vel?
:D :nor
Dag Viking
10-08-2006, 04:28
Gratulerer:USA
Gratulerer med dagen... Vi kan jo feire den på etterskudd når vi arrangerer det første Scanair.no`s Biltreff om ikke lenge...:D
Gratulerer gamle venn:GER
sail4fun
10-08-2006, 07:29
Hipp Hipp :cheers:
Takk, takk.
Og nei jeg føler meg ikke spesielt gammel...ennå. Men den panikken kommer vel om noen år når man nærmer seg noe som begynner på 3..... og ikke lenger lever i en behaglig studenttilværelse.
Blir uansett en rolig dag, som avsluttes med en hagefest av det ikke akkurat ville slaget i forbindelse med jobben, så får man feste med venner:cheers: og familie :old til helgen
:nor
Tillykke med dagen - og held og lykke med dine studier på CBS :DEN
Måske vi ses engang på CPH...
Gratulerer :) Man blir vel ikke gammel før man vil det selv? :)
Gratulerer med dagen fra Tromsø!
Jeg tror at du vil se at panikken sannsynligvis ikke vil slå inn selv når du om noen år nærmer deg 30. Jeg nærmer meg 40 (3 år igjen), men har definitivt ikke panikk.:colgate:
Lykke til med studiene på CBS.
litt-amatør
10-08-2006, 11:23
Gratulerer!
Ta alderen med ro, men man blir mer og mer urolig jo nærmere man kommer en alder som begynner med dette 3- tallet.
Bizflyer
10-08-2006, 14:26
Grattis med dagen!
Får håpe du får deg en beta på denne store dagen! (Det var kake jeg mente!;) )
BF:D
FBU 4EVER
10-08-2006, 14:31
Grattis med dagen fra Nærsnes!:ITA Flagger med "Il Tricolore Italiano" siden jeg skulle ønske jeg var der!
The Ticketor
10-08-2006, 14:38
Gratulerer med dagen!!
Har selv en alder som starter med tallet "3" (og slutter med tallet "1"). Det er ikke så farlig som de sier.
Gratulerer fra Nordmøre, på en dag som værmessig utviklet seg til en av de bedre...:D :nor
Tommy777
10-08-2006, 16:26
Gratulerer fra meg også!
Airbus 330
10-08-2006, 23:22
Grattis med dagen herfra også. :cheers:
Airbus 330. :smile2