PDA

View Full Version : Glad lørdag fra Ris


EB
01-07-2017, 06:52
God korgen fra Ris. I dag skal jeg for første gang gå i homoparaden. Gleder meg til folkefest i hovedstaden. Ha en flott lørdag du også - enten den er skeiv eller rett;-)

Concorde98
01-07-2017, 08:46
God morgen fra Lillestrøm. Hjemme igjen og flott vær er det og. Vanlig helg står for døren før jobben kaller på mandag. Ingen større planer i dag enn handling og indretjeneste, pluss å nyte været selvsagt! Ha en flott lørdag der du er! :)

Someone
01-07-2017, 09:03
God morgen fra Tjøme. Siden vi snakker motsatt side av Verdens Ende kan vi vel da si Verdens Start? En del på agendaen før kursen setter mot Sandefjord. Der fristes det med sjøkreps. Ha en fin dag

ATC-flyradar
01-07-2017, 09:28
God morgen fra Oslo nord/øst - 1 uke igjen før vi ser Middelhavet strender - vel denne dagen blir det vel noe sjømat og kald hvitvin - etter gårdagens besøk på Indisk restaurant øverts på Grünerløkka - det smakte også :)

Ha en flott helg enten du er hjemme, på jobb eller har ferie.

Jan

geirs
01-07-2017, 09:40
God morgen fra Alcudia Mallorca. 1 dag av 2 uker ferie på Sunwing. Var faktisk tordenvær i området i går. Ser bra ut foreløpig selv om værmeldingen tydet på noe skyet vær i dag.

KnutW
01-07-2017, 12:11
God formiddag! Flytur til Skien og Notodden i dag, første gang på Geiteryggen med fly. Ha en fin en!

petter380
01-07-2017, 13:12
Hei fra Oschlo, tok med solen og varmen fra BGO i går. I dag skal man badet og se fotballkamp i Lillestrøm av alle plasser. Er mildt sagt nøytral supporter, håper myggen holder seg unna!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Fnate
01-07-2017, 14:21
Hei fra Oschlo, tok med solen og varmen fra BGO i går. I dag skal man badet og se fotballkamp i Lillestrøm av alle plasser. Er mildt sagt nøytral supporter, håper myggen holder seg unna!


Lykke til! Om det er noe myggen ikke gjør her i bygda, så er det å holde seg unna.

Men virker bittelitt roligere enn vanlig nå.

God dag fra Lillestrøm. Har fått meg sånn Tapatalk... det vil si, Elefanten har fått Tapatalk da jeg ikke husker passordet mitt lenger. Så dette kan bli spennende.

Ellers bare å daffe da man fortsatt er relativt utslitt.

Ha en fin en

Martin
01-07-2017, 14:37
Gudd dei.

Digg med helg etter en liten "ildprøveuke" på jobb. Les: Var alene om oppgaver vi stort sett er to om da hun andre hadde ferie. I tillegg til å ha gjort litt "ting jeg ikke kan". Tror det gikk bra til slutt.

Lite planer for helgen. Ha en god en :)

LN-MOW
01-07-2017, 15:48
Jæjæ .. tidlig lørdags morgen ned CoreMOW (Mk. ll) og kjøpefrokost. Klamt og varmt men jeg håper regnet holder seg unna lenge nok til at gresset tørker nok til at jeg jeg kan få klippet det.

En sjelden langhelg her, med 4. juli på tirsdag. Kombinert med sommerferie gir det rekordtrafikk på flyplassene. Jeg holder meg langt unna.

Bergern
01-07-2017, 15:51
God ettermiddag fra litt vestenfor!
Endelig er unskyldningen for å holde seg i skyggen igang; TDF!
Og til kvelds blir det reker og hvitt i glasset.
Det er sommer det! :)
God helg ønskes.

SQ 777
01-07-2017, 16:09
Hei fra MUC, på vei hjem fra FCO. Endelig lært å komme fra G gates til K. Tog fra G 29 hvert 4 min. 'Flight time 1 min' :lol: LH leverer nok en gang i C , bedre pris en SK Go og DY.

Ruby
01-07-2017, 21:49
Hoy aften fra Stavanger. Tørna ut i 9-tiden i morges og måtte avsted for å få fylt opp kjøleskapet. Siden ble det frokost.
Ellers har store deler av dagen blitt tilbrakt i en stige, veivende med en malerkost. Operasjon male hus er nesten halvferdig. Nå sløves det i sofaen i påvente av å kjøre et knippe 20-åringer inn til selveste byen.

KnutW
02-07-2017, 00:57
Og til kvelds blir det reker og hvitt i glasset.

Melk til reker?!;)