PDA

View Full Version : Tipp topp torsdag


EB
29-06-2017, 06:05
God morgen fra Verdens Ende. Kaffe i kroppen, eAviser i synsfeltet og NRK P1 på øret. Helt fin start på torsdagen. Håper din blir fin også.

Concorde98
29-06-2017, 06:34
God morgen fra Lillestrøm. I dag settes kursen mot OSL og den minste grønne med propell tar meg til Røros. Et sted jeg aldri har vært før. Været ser brukbart ut også. Ha en fin en med eller uten propell! :)

EB
29-06-2017, 06:53
God morgen fra Lillestrøm. I dag settes kursen mot OSL og den minste grønne med propell tar meg til Røros. Et sted jeg aldri har vært før. Været ser brukbart ut også. Ha en fin en med eller uten propell! :)

Anbefaler en GT på Kaffestugu - GT som i Gin Tyttebærdrikk....

Someone
29-06-2017, 07:18
God morgen fra Sandaker. Arvingen har bursdag så dagen begynte med gaver og full pakke. På tross av ikke noe stort selskap er planlagt i ettermiddag, tror jeg det skal vi godt med en øl i kveld. Ha en fin dag

ATC-flyradar
29-06-2017, 07:59
God morgen fra Oslo 9 - været er ikke på topp i Oslo i dag - overskyet og småkaldt. Men en uke igjen til ferien og Middelhavet - så jeg ser bort i fra været hjemme.

Ha en flott dag videre folkens.

Jan

robertaas
29-06-2017, 08:09
Ha en fin en med eller uten propell! :)
Satt i flysete igår og tok en tur med propell ut til Inisheer.

https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43308&stc=1&d=1498714814


Idag skal en tredje destinasjon gjøre denne turen til et hat trick
Og jeg må jo immrømme at denne postingen da blir en skikkelig gimmick
Idag blir det slott
og noen katedraler er flott
for idag går turen til vikingbyen Limerick.

Bergern
29-06-2017, 08:53
God morgen!
Det avspaseres. Og for ikke å sløse bort hele fridagen, er en klesvask igang. Mål for dagen er et par timers skogtur, en torskegryte og et og annet rødvinsglass fordi jeg fortjener det.
Ha en høyglanspolert torsdag :)

TriStar
29-06-2017, 09:52
God morgen fra et hotell med et rart navn i Madrid. Får snart rusle ut en tur i nabolaget... Hoppet over frokosten og går for brunch i stedet. Så får man se hva Bongos Tryllereiser greier å dra opp av hatten i løpet av dagen[emoji3] Ha en fin en!

kimpe
29-06-2017, 10:06
Overskyet her i Igalo.

Kona på vei nedover senere i dag, fikk vite det var fullstendig bagasjekaos (igjen) på OSL, så fruen flyr via CPH i stedet. :) Happy wife, happy life

Hyggehelg i Dubrovnik venter i morgen.

God torsdag!

Kim

Hypern
29-06-2017, 10:33
God torsdag - nest siste arbeidsdag her... Så er man dømt på NAV karusellen - vi får se om det gjør meg noe godt... Tviler igrunn.

Concorde98
29-06-2017, 11:02
Der var visst problemene på OSL løst også, med sikkert noen følgeforsinkelser til følge. Straks klar for avreise her fra deltabyen. Jammen ble det ikke booket en tur også her i morges... Så nå er det å jobbe tre uker snart, deretter to uker ferie, fire destinasjoner og ti flyturer står på planen da. ;)
Ellers er det også en helgetur i juli da. Må holde fly abstinensene borte vet dere... ;)
Ha en fin en!

KnutW
29-06-2017, 12:22
God ettermiddag fra Oslo sentrum. Høres ut som folket enten er på ferie eller gjør seg klar til ferie. personlig blir det en dag til i morgen, så braker ferien løs med kjerring og unger, huttetu. Ha en god en!

LN-MOW
29-06-2017, 13:29
Ingen Fnate ...? Tillater meg derfor å si 'gnarf'.

Allerede ferdig med dagens CoreMOW. Klarte å stå opp før bikkjene våknet så full forvirring i heimen. Nå venter dusj, frokost og jobb.

Fnate
29-06-2017, 14:28
Ingen Fnate ...? Tillater meg derfor å si 'gnarf'.

Allerede ferdig med dagens CoreMOW. Klarte å stå opp før bikkjene våknet så full forvirring i heimen. Nå venter dusj, frokost og jobb.

Joda. Fnate er på. Elefanten selv koser seg med Cola fra minibaren på rommet. Helge stod og ventet utenfor baren kl 11.56 før å være klar når den åpnet. Han har begynt å samle antall byer der han har blitt nektet servering etter utagerende oppførsel. Tror han fikk klokket inn Madrid kl 12.43.

Ellers et det utepils med Anders nr2.

Ha en fin

ForeverSAS
29-06-2017, 15:00
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Nydelig vær, intet mer å si om den saken. Her skjer ikke annet enn litt obligatorisk husarbeid for øyeblikket, men må i havn det også. Når solen har gått ned bak noen fjell så bør man vel komme seg ut en for en liten trimtur også.

Ha en fortreffelig en! :)