PDA

View Full Version : Glad onsdag fra Verdens Ende


EB
28-06-2017, 06:59
God morgen alle sammen. Stille og rolig på hytta - kaffe og eAviser på trappa i sola - bedre strat på dagen får du ikke. Ikke mange planene i dag heller - så da blir det en topp onsdag.

Concorde98
28-06-2017, 07:11
God morgen fra Lillestrøm. Deilig med en rolig feriedag hjemme. Kom hjem i går fra Visby via Arlanda. Fine turer bortsett fra en dame som hadde plassert seg godt i setet mitt 1A. Viste mitt BP hun lette febrilsk på mobilen etter sitt. Fant det ikke. Var ikke hyggelig mot meg, hva hadde jeg gjort da, annet enn å ha et BP til mitt sete...? Vel vel, etter en tur til purser kom hun tilbake, fikk jakka si, sa ikke så mye og gikk bakover.
Dagens plan er litt pakking til morgendagens tur med en av de grønne små med propell.
Ha en knakende kjekk onsdag alle sammen! :)

dc-8-63
28-06-2017, 07:13
God morgen til dere fra Portland. Lang dag som entreprenør - svigermors gjerde hadde akutt behov for noen nye stolper og de som må byttes er alltid de som står vanskeligst til, heldigvis hadde en mine nevøer krukke med Industrial Grade IPA fra Boneyard Brewery - nydelig !!

ATC-flyradar
28-06-2017, 07:23
God morgen - fra øverst i Groruddalen - nok en morgen med kald trekk fra nord - selv om værdamen sier at det skal bli 22 grader i dalen ved 14 tiden. Vi får se om det stemmer :)

Jan

fluxie
28-06-2017, 07:25
God morgen fra OSL. Siste tur før ferien, og dagens Fast Track var av det trege slaget. Heldigvis åpnet de 3 sluser til så det ble bedre etterhvert.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170628/920d698d20ef675c7f81ce44f630c093.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Someone
28-06-2017, 07:37
God morgen fra Sandaker. Da er vi straks klare med frokost og morgenstell, så får vel snart bevege oss mot barnehagen. Greit med feriestemning på jobb, så bør både rekke å få tak sykkelstativ til bilen og et par andre ting i løpet av dagen. Ha en fin dag

TriStar
28-06-2017, 07:40
God morgen fra NSB på vei til OSL. Klar for European Widebody Tour. Første leg med SAS Plus til Frankfurt. Fint med en liten miniferie[emoji3] Ha en aldeles fortreffelig onsdag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruby
28-06-2017, 07:46
God morgen fra Stuttgart hvor en våknet uforskammet tidlig.
Flott landskap heromkring og skulle absolutt hatt bil, men det blir den berømmelige "neste gang". Hotellet her var ganske fjongt, fikk gedigent rom med egen stue å greier.
Nå skal det sløves noen timer til før kursen settes nordover mot FRA, med DB.
Ha en glitters dag :)

oy-viv
28-06-2017, 08:56
Nu hvor Ruby er stukket af til udlandet, kan jeg så hilse godmorgen
fra Stavanger, hvor vejret stadig er i godt humør. Her kunne man
bruge tiden på 'cruise ship spotting', hvis man har lyst: Om morgenen
vågner man til et nyt skib i Vågen, og når man senere på dagen vender
ryggen til et øjeblik, er det kommet et nyt, mens det første er sejlet igen!
Her gør jeg klar til en sidste runde i byen, inden det går hjemad med
SK1877 i eftermiddag.
En god sommerdag til alle forumister!

Bergern
28-06-2017, 09:27
Hei og hå fra noe av det mest sentrale i det sentrale østland!
Fri etter nattvakter, så planen er enkel; PILS!
Men først litt søvn. God dag ønskes enhver :)

roger
28-06-2017, 09:49
Morn frå Trøndelag. Det kan vel oppsummerast med deadline for eit paper på fredag. Så får vi sjå om vi rekk det. Ferie blir det laurdag uansett, godt samvit eller ikkje.

robertaas
28-06-2017, 10:20
God morgen fra Galway. Skal en tur ut til Aran-øyene og Moher-klippene med organisert utflukt idag. Håper regnet ikke kommer før turbussen er på vei tilbake. Uten regn er det mer behagelig vær for utflukt enn i Firenze hvor mobilen fikk heteslag.

Ha en god en alle som har riktig vær for det dere skal gjøre.

Fnate
28-06-2017, 10:45
God morgen fra Lillestrøm. Siste kaffekoppen på vei ned i magen, før flytoget opp til OSL.

Madrid tur venter. Så regner jeg med å se en hel del av dere nede i Air Canada kantina på FRA

Ha en fin en

LCH
28-06-2017, 12:31
Guten Tag fra Deutsche Bahns lounge i Hamburg. Sitter her og venter på ICE579 som skal ta meg til FRA, hvor jeg forhåpentligvis finner Fnate & Co.

Fnate
28-06-2017, 12:32
Ikke bare DY som overbooker. SK til KEF hadde også noen for mye i dag. Kan så klart være flybytte.

Men det er en fair sjans for at det er et hornorkester på 3 personer som, etter 9 års planlegging, død oldefar og arbeidsløs bror, nå vil sitte på Radisson Bli med middag, drikke, frokost og EUR250 i hånda.

- "N' Oddvar visste itte hå en sku si tel detta"

LN-MOW
28-06-2017, 13:39
Hepp hepp .. her har vi mooot norrmalt hatt et par morgener med isende kalde temperaturer. Fint å kunne åpne dørene og la airconditionen få hvile litt. 15 grader er ingen spøk. :p

Snart jobb igjen .. men først frokost.

ForeverSAS
28-06-2017, 16:00
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Som byr på fantastisk vær denne dagen og ca 14 varmegrader, slett ikke ille etter en periode med mye regn. Skal holde seg slik i noen dager også, så det må man nyte. Her er plenen nettopp frisert og shinet opp, så nå skal middagen etter hvert på bordet.

Når gutta krutt oppi steinbruddet er ferdige for dagen så må man vel benytte godværet til en trimtur også.

Ha en fortsatt fortreffelig en! :)

KnutW
28-06-2017, 17:02
Naboen har invitert vår lille krok av veien til rekeaften på terrassen, hipp hurra for snille naboer!