PDA

View Full Version : Glad onsdag morgen

EB
09-08-2006, 06:36
Nok en strålende morgen... En del møter på formiddagen før det blir kreativ middag med eventbyrået vårt i kveld. Der blir det nok både mat og drikke... Ha en bedre onsdag...det nærmer seg helg igjen!

atck
09-08-2006, 06:45
9 dager igjen! :colgate:

LN-KGL
09-08-2006, 06:49
0 dager igjen og kofferten er i ferd med å lukkes - here we come AMS, LBA, MAN, LPL og mer. Dere får passe godt på gamlelandet frem til de tre musketerer returnerer til Torp fra Liverpool på søndag. :D

Utflyttet
09-08-2006, 06:50
I dag, i morgen, og mandag. Dagen i dag er i tomcat og papir-arbeidets navn.

-A :)

CK
09-08-2006, 08:08
g'onsdag! Nå skal juli analyseres!

Someone
09-08-2006, 08:11
God morgen. På plass på kontoret og nå skal siste del av månedsavslutningen pusses på før den sendes avgårde oppover i systemet. Ha en fin dag

LN-KOG
09-08-2006, 08:16
Originally posted by LN-KGL

0 dager igjen og kofferten er i ferd med å lukkes - here we come AMS, LBA, MAN, LPL og mer. Dere får passe godt på gamlelandet frem til de tre musketerer returnerer til Torp fra Liverpool på søndag. :D

Sånn er det å bo i pråvinsen... :cool:

Regningene er betalt. Nå gjenstår det å få seks-og-et-halvt åringen opp så vi kan spise frokost før vi drar til byen og treffer pråvinsboeren. AMS-kart er pakket og brillene pusset. Så får vi se om LN-KGL klarer forskjell på høyre og venstre på denne turen da :colgate:

AirbusTrond
09-08-2006, 08:22
God morgen! Litt skyer i Oslo i dag, men de forsvinner vel i løpet av dagen... Tredje siste dag før årets tredje ferie. Men forberedelser til møte med ny sjef fra Danmark som mener at vi har "major challenges" vår avdeling av mediebedriften jeg jobber i er ikke morsomt! :cry:

Så da får man heller glede seg over at man senere i dag kan stikke over på Trattoria Capuccino og spise litt italiensk, og ikke minst kjøpe NØGNE Ø øl til halvliterpris (dvs bare 15-20 kr i påslag fra polprisen!) :colgate:

SK384
09-08-2006, 08:29
God morgen fra Alta

Her er det grått og trist i dag og rundt 12 grader. Dagens morgentrim er unnagjort med 15 km sykling til jobb. Trengs litt trim nå etter all den gode maten som ble fortært i helgen. (Vi var i barnedåp). Nå er det full fart på jobb igjen. Siste rest av ferien er unnagjort, så nå er det bare å brette opp armene og gjøre seg klar til nytt skoleår.

FBU 4EVER
09-08-2006, 10:28
God morgen fra Hurumlandets "sørlandsidyll" Nærsnes! Endelig litt lavere temperaturer.Det betyr dobbelt så lange beiseøkter samt sykkeltur om ettermiddagen.Det trengs for vekta er fremdeles tre-sifret.To-sifret imorgen:question:
Ha en bedre onsdag alle sammen!

LN-MOW
09-08-2006, 17:46
Puh ... Regnskogen hilser! Iallefall foeles det slik!! +34 akkurat naa, og som vanlig loves det besoek av'n Tor (han med hammeren - broren til Maxwell?...).

Skoletid naermer seg - eldstemann har 'open day' idag - minsten i morgen - og paa mandag braker det loes! Og paa tirsdag er det et serioest jobbintervju for meg. Muligens et hakk for hoeyt opp, men det innledende telefonintervjuvet gikk veldig bra!! Kryss fingra!!

Og naa har jeg ogsaa faatt saann fin kilometerteller. ;)

http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Savipix
09-08-2006, 19:45
Originally posted by LN-MOW
Kryss fingra!!

Fingrer Krysset!!!

I Göteborg er det varmt og fire dager kvar av livet som arbeidsledig nyutexaminert student. Fra manadag er det bare 43 år til pensjon :old

LCH78
09-08-2006, 21:22
Originally posted by Savipix
Fra manadag er det bare 43 år til pensjon :old

mens andre har 39år igjen :old :old

dc-8-63
09-08-2006, 22:01
...avdeling vest krysser ogsaa fingrene for MOW....ikke noen spesiellt god dag her borte i vest....har paadratt meg en sene betennelse i kneet (tendinites - latin for "forferdelig vondt":cry: :cry: ) har faatt noen piller som ville ha gjort enhver misbruker kjempe happy, men sliter med aa komme meg opp og ned trappen....kan heldigvis gjoere 99% av jobben hjemmeifra....men saa lenge pillene herjer i kroppen er det ikke lett aa konsentrere seg....

EB
09-08-2006, 22:39
God bedring til storebror...og lykke til MOW!!!

Someone
09-08-2006, 22:57
Originally posted by LCH78

Originally posted by Savipix
Fra manadag er det bare 43 år til pensjon :old

mens andre har 39år igjen :old :old

Og andre er fortsatt student og drikker opp pengene istedet for å spare dem ti pensjon :colgate:

....og lykke til MOW

Trety
10-08-2006, 00:47
Og atter andre har "bare" drøye 40 år igjen til pensjonisttilværelsen som 67-åring... Men jeg sitter allerede å lurer på hvilket varmt og behagelig land man helst vil være pensjonist i - Italia frister mest. ^_^

Ellers får du har lykke til MOW, vi holder fingre og tær krysset!