PDA

View Full Version : God søndag :-)


EB
18-06-2017, 05:38
God morgen fra Ris. Stille og rolig i huset før vi fyller opp hjemmet med gode venner litt senere i dag. Håper skylaget forsvinner og at vi også i dag får blå himmel og sol. Ha en flott søndag du også.

Someone
18-06-2017, 07:15
God morgen fra Sandaker. Antar jeg ikke skal klage når arvingen sov nesten til sju. Kunne vært verre, hatt trådstarter i huset f.eks [emoji13]. Espressoen er i koppen, starter med Arpeggio, arvingen er plassert foran TVen og jeg i sofaen. Ennå usikkert på om svigers dukker opp i formiddag, eller det bare var en trussel. Skal i hvertfall se på noe eiendom i ettermiddag. Ha en fin dag

WF789
18-06-2017, 07:21
God morgen, snart på tur til OSL for tur med sk907, ingen plusgrade i det som ser ut som fullstappet fly.

Concorde98
18-06-2017, 07:26
Morn fra Scandic på Sola. Her ser det ut til at det regner litt i dag. Ganske grått utenfor. Straks ned for frokost og ikke minst kaffe, deretter tusler vi hjem med en CRJ på formiddagen. Ha en fin søndag! :)

ATC-flyradar
18-06-2017, 08:42
Morn fra sofaèn og rett foran TVen - der går noen gamle episoder av Mot i Brøstet - så klokken 9 kommer det 2 gamle episoder med BONANZA - ekte cowboy eller western som noen kaller det.

Ingen planlagte flyvninger før om 3 uker.


ha en flott søndag videre.

Jan

petter380
18-06-2017, 11:33
Kunne vært verre, hatt trådstarter i huset f.eks [emoji13].


+1!

God morgen fra sengen [emoji16] Etter 2x fantastiske dager på Bergenfest tors-/fredag er det digg med roligere lør-/søndag! Ellers booket jobb flytur til 9000 intraEU - ny rekord for Y-klasse for min del :p Ha en behagelig søndag ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

LN-MOW
18-06-2017, 12:20
Oh dear .. morgenbeagelen slår til på søndager også, så etter en tur ut sitter jeg i godstolen med en kaffe. Lurer på å døpe dyret om fra Bailey til Biong .. klart slektskap. :p

Farsdag i dag, så da blir man vel skjemt bort og gjort litt stas på. Yeah right ....

Discus
18-06-2017, 12:49
God formiddag - trodde det skulle bli litt sommer her i dag. STartet med et slør på himmelen, og nå truer mørke skyer over her.

Ellers booket jobb flytur til 9000 intraEU - ny rekord for Y-klasse for min del :p Ha en behagelig søndag ;)


Du er vel for ung til å huske tidene med strenge restriksjoner med tur/retur-krav og "Saturday night stay" osv. på Europaturer :p. Rundt 10.000 t/r FBU-CDG midtuke var ikke unormalt synes jeg å huske. Dog inkluderte det ofte en gratis "halebillett" til Bergen el.l., plass på sete 30F i MD-80 med full bevertning bak gardina, og polarruller og Wasa-pakke var enda ikke funnet opp