View Full Version : God morgen fra Hamar
God morgen fra Hamar. Klar for en treningsøkt før frokostmøtet med mange kunder fra innlandet. Formiddagsmøter også før kursen settes mot hovedstaden i ettermiddag. Ha en strålende onsdag!
Concorde98
14-06-2017, 05:05
Morn fra Lillestrøm. Da var det onsdag og man er midt i uka allerede. Tiden flyr! Været både er greit og skal bli greit i dag. Endelig ble tur to i siste ferieukene booket. Så da er det bare og vente. Det ble OS i economy. Men det er to plus to setere alle flighter så det er helt greit for to på tur. Nesten bedre enn Plus på SAS og full treseter egentlig.
Nuvel, lastet ned den nyeste flightradar appen i går. Den er skikkelig bra synes jeg. Fint verdt en krone dagen i abonnement etterhvert. :) Prøv den!
Til slutt ha en flott onsdag alle sammen! :)
Concorde98
14-06-2017, 05:08
God morgen fra Hamar. Klar for en treningsøkt før frokostmøtet med mange kunder fra innlandet. Formiddagsmøter også før kursen settes mot hovedstaden i ettermiddag. Ha en strålende onsdag!
God onsdag ja! :) Du postet tidlig i dag! ;)
God morgen. Kan vel ikke akkurat kalle det en treningsøkt når jeg trillet ned på sykkel fra Sandaker til sentrum. Uansett, på plass på jobb for dagens økt. Siden et 4 timers møte ble kansellert i dag har jeg plutselig fått veldig god tid. Ha en fin dag
God morgen fra Sola hvor vi har 11*C og overskyet, helt ordinært sommer vær. Fult trykk på jobb med flere prosjekter som nå rulles igang på samme tid. Straks kaffe og dagens "morgenkaffeslabberas".
Ha en fin fin dag :)
God onsdag fra T-banen. Gårsdagens ølkurs sitter i men på jobb må man. Satser på prokastinering den første tiden
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Poste 04:58 og si at du er klar for en treningsøkt... Du er gal man økseskaft!!!
Her våknet jeg langt fra 04.58, men atte også ikke nok med det.
Nå bærer det inn på kontoret. En halvtimes tid for sent, men det overlever vi.
Ha en fin en
[QUOTE=Fnate;1098712]Poste 04:58 og si at du er klar for en treningsøkt... Du er gal man økseskaft!!!
Fikk gått 7000 skritt (5,5km) før frokost, møterom og bilkjøring. Når dagen stort sett tilbringes sittende - sier det greit med en tidlig økt. Blir nok en runde i kveld også:-)
Fikk gått 7000 skritt (5,5km) før frokost, møterom og bilkjøring. Når dagen stort sett tilbringes sittende - sier det greit med en tidlig økt. Blir nok en runde i kveld også:-)
En halv mil før frokost?? Jeg klarer så vidt å komme meg til bilen uten å ha spist først. Snakker vel fort 100 meter
Ellers god ettermiddag herfra. Hjemme igjen etter en liten utflukt til bl.a. frisør og bilvaskehall. Var visst en stund siden sist den var blitt vasket, så da jeg kom ut av bilen etterpå, kjente jeg ikke igjen fargen :drunk:.
Planer for resten av kvelden er noe middag etterhvert, samt å hive noen klesplagg i en sekk så man har noen rene skift med seg på de neste dagers utflukt. Skal bli greit å komme seg litt ut på tur igjen. En telefon fra Norsk Tipping hadde heller ikke vært feil. Kontoen er akkurat passe likvid (http://fnate.blogg.no/1330021037_likviditetsbudsjett_o.html), så det bør gå greit.
Ha en god en :)
G'moorgen! Allerede over en time inne i dagens skift og allerede står dramaepisodene i kø. Menmen - det er slike ting som gjør en sterkere, er det ikke?
Solen skinner, og deter oppimot 30 allerede. Meterolygen lover en fin dag, så da blir detvel noen tordenskrall i ettermiddag, tenker jeg.
Nei, får vel tusle ned til kaffemaskinen en tur ....
God ettermiddag fra bartebyen.
Blå himmel og skummende utepils.
Leid meg hybel ved Nidelven.
Fint å leve nå.
Solen skinner, og det er oppimot 30 allerede. Meterolygen lover en fin dag, så da blir detvel noen tordenskrall i ettermiddag, tenker jeg.
Da smalt det allerede, gitt .. :D
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170614/7c1bd6d5be7a0a4560824f0fa52a741e.png