PDA

View Full Version : Endelig fredag

EB
09-06-2017, 05:08
God morgen fra Ris. Klar for en liten økt på bryggekontoret før det blir kundelunsj på Hadeland. I kveld er det klart for årets beste sommershow - Urbane Totninger på Kapp. Ha en morsom fredag du også.

roger
09-06-2017, 05:56
Himmel. Våkna halv seks av han minste. Som la seg kjempeseint i går. Det gjorde eg og. Blir sikkert ein fin dag... Ho frøkna er på tur, så vi skal drive huset åleine.

Ha ein passe trøtt dag...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Concorde98
09-06-2017, 06:04
God morgen fra Lillestrøm. Her har man vært oppe halvannen time allerede så fredagen er godt i gang. Straks helg er det og. Helgas flyplaner er en segmentrun til Værnes lørdag kveld. Hovedsakelig for min kone, men jeg slenger jo med. ;) Har egentlig nok fra forrige helgs flyturer for å beholde det gylne, men SAS har ikke gitt det siste segmentet ennå. Hadde to turer til Arlanda lørdag og venter fortsatt på en tur... Nuvel, det kommer vel. Ha en riktig fin og spretten fredag og god helg! :)

TriStar
09-06-2017, 07:14
Endelig fredda! Klar for en helt normal kontorøkt. Dessverre ingen tur til Sola i helga, da fruen hadde lagt andre planer for meg på lørdagen... Men blir et kulturelt innslag i kveld med konsert på Gamla som plaster på såret.

http://www.gamla.no/?p=10312

Ha en strålende helg[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Someone
09-06-2017, 07:16
God morgen fra en av Ruters hvite, for en forandring. Kom et par dråper når jeg gikk til stasjonen i stad, men har droppet paraply, så tror jeg lever litt farlig. Hjem å lage pizza i kveld. Ha en fin dag

Bergern
09-06-2017, 07:22
Mornings fra beste vest!
Nok en fridag må fortæres. Vurderer langtur til skogs, men er litt værskeptisk. Ellers blir det torsk, sommerkål og nypoteter utpå kvelden. Ingen taco denne freddan heller, altså. Men masse rødvin :)
Ha en snasen reise mot helg!

Ruby
09-06-2017, 09:35
God morgen fra Sola hvor det er full fres. Videre må en rydde opp i mange gamle saker for her er det bare 3 uker igjen i denne jobben for 1. Juli braker det løs i en ny midlertidig prosjektstilling og hele landet er plutselig blitt arbeids arena.
Ellers satser en på endel flyaktivitet her utover dagen.

Ha en super dag :)

darkcho
09-06-2017, 10:31
God fredag morgen, over til Vestlandet i kveld med SAS, satser på en rolig helg.

kimpe
09-06-2017, 10:41
God formiddag fra fiskebryggen i Bergen!

Fantastisk entrecote på Trancher i går kveld, kan absolutt anbefales til dere som besøker Bergen! Husk bare å bestille bord, de har bare noen få...

I kveld blir det boksekamp, blir hyggelig å sitte ringside utendørs i regnet på Koengen. Hva gjør man ikke for jobben.. :) Så endelig hjem til verdens navle i morgen! Sikkert litt redusert i formen etter det som på flere måter tegner til å bli en fuktig avslutning på en lang reiserunde over maaange tidssoner i ulike deler av verden.

Fnate: Kan også anbefale å bo på Redondo Beach om du vil ha en rolig plass i LA. Både Portofino Hotel og Crowne Plaza der er gode hoteller! Og prøv Samba restaurant for et megagodt kjøttmåltid (churrasceria).

Vel, nyt freddan uansett hvor dere befinner dere!

Kim

robertaas
09-06-2017, 10:56
God fredag fra cafe-loungen på OSL. Har gjennomført årets vanskelige øvelse "gå til venstre etter sikkerhetkontrollen". Har med både myggspray og genser så nå er jeg klar for midnattssol. Og så skal nytt boks-konsept prøves i pluss.

Ha en god en alle som sørger for minst én oppdagelsestur i Norge hvert år.

roger
09-06-2017, 12:02
God fredag fra cafe-loungen på OSL. Har gjennomført årets vanskelige øvelse "gå til venstre etter sikkerhetkontrollen". Har med både myggspray og genser så nå er jeg klar for midnattssol. Og så skal nytt boks-konsept prøves i pluss.

Ha en god en alle som sørger for minst én oppdagelsestur i Norge hvert år.
Får du boks i Noreg også? Trudde det berre er utlandet?

Cecilie
09-06-2017, 12:04
God morgen fra de indre bygder i Connecticut, nærmere bestemt Uncasville. Her tok vi inn for natten i går kveld. I dag bærer det videre, først en tur innom Mystic, før vi setter kursen mot Hudson valley i ettermiddag. Overskyet og ikke så veldig varmt, men det skal visstnok bli varmere over helgen. Ha en fin fredag :)

Fnate
09-06-2017, 12:45
God dag fra Paris... La Premiere kantina. Sitter og venter på biff og kaffe. Super tur over dammen.

However... på kantina på LAX så jeg en dame bli eskortert inn. Moviestar-style. Hun var bare 100% dashing. Åjåjåjåjåjåjjjj også videre. Keira Knightley aktig.

Hun skulle så klart på samme fly som meg. Ikke at jeg merket mye av det, men de fant ut at jeg og henne skulle dele assistent i Paris. Så vi kjørte bil sammen og skulle ta sikkerhetskontroll sammen. Jeg var happy som bare søren. Hyggelig var hun også. Skulle til Wien.

Så langt, alt bra.

Elefanten hadde derimot andre planer. På vei igjennom security viste det seg at han hadde lagt en full flaske vann i sekken. Jeg har åpenbart vært marinert nok til å ikke huske dette. Jeg kan fremdeles ikke huske noe av det. Så sekken ble tatt ut i secondary.

Jeg beklaget til "filmstjerne-venninnen" min. Null problem, sa hun.

Så slepte kontrolløren opp Fnate. Så Tellef. Holdt dem opp. Klemte og kjente. Så skeptisk på meg. Jeeeeezus... jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv. Om jeg hadde vært råkkestjerne frem til da, ble statusen relativt raskt redusert.

Det var liksom bare meg og henne i security. Og PA'en da.

Vi snakket ikke så mye etterpå.

Nuvel.

Ha en bedre start på dagen. :)

FQTV
09-06-2017, 12:52
God dag fra Aalborg.

Fergen var i rute og det vil si tidlig i land. Tok en omvei via Skagen. Fikk knipset et par bilder med Snap'en og satt kursen sørover. Været kunne vært bedre. Ikke mye sommer temperatur.

Har litt blandete inntrykk etter jeg så noen danse på danskebåten. Det finnes liksom ingen grenser for hva folk hiver seg ut på.

Ja ja, en natt her og videre i morgen. God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
09-06-2017, 13:04
Så slepte kontrolløren opp Fnate. Så Tellef. Holdt dem opp. Klemte og kjente. Så skeptisk på meg. Jeeeeezus... jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv. Om jeg hadde vært råkkestjerne frem til da, ble statusen relativt raskt redusert.

Hva med Helge?

Har ikke folk sans for humor er de ikke noe å samle på uansett.

G'morgen fra godset i vestsørøst. Klar for helg, men først skal nok en arbeidsdag bekjempes. Kun 17 grader og superbehagelig ute. Skal man tro langtidsvarslet, er det en stund til man får se slike temperaturer igjen, så det gjelder å nyte det mens man kan.

Bikkjene har akkurat holdt avstemning og forlanger bacon til frokost. Egg og brød kan godt droppes.

Fnate
09-06-2017, 13:08
[QUOTE=Fnate;1098151]

Hva med Helge?

G'morgen fra godset i vestsørøst. Klar for helg, men først skal nok en arbeidsdag bekjempes. Kun 17 grader og superbehagelig ute. Skal man tro langtidsvarslet, er det en stund til man får se slike temperaturer igjen, så det gjelder å nyte det mens man kan.

Bikkjene har akkurat holdt avstemning og forlanger bacon til frokost. Egg og brød kan godt droppes.

Helge var i bag nr2.

Martin
09-06-2017, 13:17
Helge hadde vel drukket opp innholdet i bagen sin?

God fredag fra kantina på Alfaset. Straks klar for siste innspurt før helgen og to uker fri.

Ingen voldsomme planer for ferien. Bare slappe av og lade opp til etter ferien.

Ha en god en :)

LN-RTP
09-06-2017, 15:12
Fredags morgen her også.
Forbereder meg på en lang natts ferd mot dag på Norwegian 787 fra FLL til OSL i kveld.
Håper på å sove godt i 2C så ikke morgendagen blir trøtt og gretten.
3 timer på OSL før Trondheims flyet, akkurat passelig så man har margin hvis det er forsinkelser fra Florida og eller kø i immigrasjon slusen for oss som ikke har EU pass.
Går det glatt så er det tid til å rusle innom Duty free samt et rekesmørbrød og en kaffe.
Værgudene ser ut til å ha tatt hintet og det er lovt oppimot 20 i Trondheim.
Alle hoteller er full pga VM i Rally eller noe slikt så jeg prøverkjører Airbnb for første gang.
Rom med utsikt til Nidelven på Øvre Bakklandet. Det blir nok stas og hvis ikke midtbyen går tom for utepils så kan dette bli en bra mini-ferie.
Godt ferie til andre Trøndere på valfart til hjembyen.

Hypern
09-06-2017, 15:32
Får du boks i Noreg også? Trudde det berre er utlandet?

Er vel bare polarrull i Norge? Men la merke til at det så ut som det var bokser København-Vagar - nå satt jo jeg bare i Go. Det var tom GT å få ombord, så kan hende de kjører Europa-konsept på lengre legs innad i Norden.

God fredag - ingenting som skjer. Prokastinerer bare bort tida. Kanskje en øl eller to blir det etterhvert.
Bare et par småting som må fikses.

petter380
09-06-2017, 16:28
Dårlig fredag fra BGO. Dårlig av SAS å si at flyet er forsinka nå, 20min før opprinnelig avgang... At de aldri lærer. Og hvorfor (gitt plass) de heller bare kunne slengt EBD'ene på det andre flyet til SVG som gikk forsinket for ikke lenge siden. Motsatt dag av Fnate mao. [emoji849][emoji51]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

robertaas
09-06-2017, 16:37
Er vel bare polarrull i Norge? Men la merke til at det så ut som det var bokser København-Vagar - nå satt jo jeg bare i Go. Det var tom GT å få ombord, så kan hende de kjører Europa-konsept på lengre legs innad i Norden.
Usj, ble avspist med en polarrull. Fløy i Pluss til ingen nytte. :cry:

Fnate
10-06-2017, 00:07
However... på kantina på LAX så jeg en dame bli eskortert inn. Moviestar-style. Hun var bare 100% dashing. Åjåjåjåjåjåjjjj også videre. Keira Knightley aktig.

Hun skulle så klart på samme fly som meg. Ikke at jeg merket mye av det, men de fant ut at jeg og henne skulle dele assistent i Paris. Så vi kjørte bil sammen og skulle ta sikkerhetskontroll sammen. Jeg var happy som bare søren. Hyggelig var hun også. Skulle til Wien.

Ha ha... sitter og tar en øl og ser på Graham Norton show. En blondine i sofaen sammen med Tom Cruise...

- "jammen... er det ikke..."

Jodda, dama som fikk hilse på elefanten. Annabelle Wallis

Ikke superrockestjerne kanskje. Men ganske flott

dc-8-63
10-06-2017, 01:25
[QUOTE=Fnate;1098151]

Al Franken for President !!! Han som okkuperer the ikke fullt saa hvite hus har jo absolutt null sans for humor, det maa ha blitt fjernet samtidig med alle Botox inngrepene....saa ikke noe aa samle paa som LN-MOW slaar fast !!!

Her borte i vest skinner solen, det er sommer og det lokale bryggeriet hadde endel smaagodt paa lager for min lille Squealer (en halvliter av LN-RPT format....)terrassen er malt (det er nok bedre med Elefnater som assistenter enn Beagler naar man maler med graafarge - vi har vel en ny rase av Beagler - GraaBeagle.....ha en like fin dag....