PDA

View Full Version : God lördag från Stockholm

Fredrik74
03-06-2017, 06:28
Dags att åka till ARN för vidare transport till FRA. Fyra dagars helg väntar.

Someone
03-06-2017, 06:32
God morgen fra Sandaker. Her er Netflix alt snurret i gang, arvingen sitter med en brødskive i sofaen og jeg her med en espresso. Ikke det beste været for en fridag, men har uansett endel småærend som må unnagjøres. Blant annet en tur til Strøm-Larsen. Kjedelig ryke tom for kjøtt på grunn av merkelige helligdager. Ha en fin dag

EB
03-06-2017, 06:57
Glad lørdag fra Ris. Ingen planer annet enn å nyte nok en langhelg. Ha en fin pinse alle sammen.

Cecilie
03-06-2017, 07:06
God lørdag fra Arendal :) Grått og kjølig her i dag. En liten tur innom jobb venter nå på formiddagen. Passer uansett greit da jeg må til sentrum for et par småinnkjøp før vi drar til USA til onsdag!
Ha en fin pinseaften :)

Concorde98
03-06-2017, 07:12
God lørdag fra Arlanda. Fint vær her og glimrende utsikt mot flyene fra 11 etasje på Clarion. At B737-800en ser ut til å bli en A320neo etterpå er jo også innafor! ;)
Ha en fin en! :)

roger
03-06-2017, 08:08
Morn frå ytre Sogn. I går fekk vi henta ut leigebil, ein A3, som hadde gått heile 13 km før vi fekk den. Med to små ungar som rota og smular fekk eg litt kjensla av perler for svin. Men artig læll. Spent på kva Avis- EB-kampanjen gir av utteljing denne gangen.

Ha ei fin helg!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

TriStar
03-06-2017, 11:10
God morgen fra Radisson Blu Scandinavia i Gøteborg. Lang biltur hit i går, først kø ut av Oslo deretter en bobil i full fyr på E6... Og så hadde Svenska Vegvarket tatt vekk veien som Google ville at vi skulle kjøre på. Men kom omsider frem og rakk en sen og særdeles medioker middag på Bøfhuset. Booket rom med awardpoints og ble oppgradert til nyoppusset Business rom. Og har nå fått i oss en god frokost, så da er vi i rute[emoji3] Ha en aldeles fortreffelig pinsehelg!

Sent from my iPad using Tapatalk

robertaas
03-06-2017, 12:31
God morgen fra Quebec City. Må ikke spise frokost for sent slik at jeg ikke blir for mett når jeg skal på "Old Quebec City Food Tour". Blir vandring og smaksprøving rundt i en fantastisk ny. Må bare passe på å ikke bruke all kapastet på poutine. Skal også prøve å få en tur på bymuren og kanskje også en fergetur.

Ser ut som en fantastisk fin by dette. Quebec City må være den mest europeiske byen i Nord-amerika og det er jo det beste en europeer kan si om en by utenfor Europa.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43173&stc=1&d=1496485608

https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43174&stc=1&d=1496485608

Ha en god en alle som har noe spennende å se på idag.

LN-MOW
03-06-2017, 12:36
Jæjæ .. pinse my ass, men frihelg er det ihvertfall. Sen kveld med Paul Simon i går. Gubben var i god form og stemmen holdt bra også. Tok litt tid før det 'satt', men You Can Call Me Al som siste ordinære nummer var eksplosiv.

Blir vel litt hagearbeid i dag ettersom skitværet skal sige innover i morgen. Men ingen fare for sne.

Concorde98
03-06-2017, 13:22
God ettermiddag fra NSB i retning Lillestrøm. Da var turen over og det ble Neo. :) Første gangen jeg opplever avbrutt landing faktisk på mer enn 600 flights! Vi var vel ikke så veldig lavt, var inne i skyene så vanskelig å angi høyde. Hadde akkurat satt ut hjula. Kjente en slags gynging like før, stusset da jeg ikke har kjent slik bevegelse før. Fra side til side synes jeg. Så drar maskinen opp igjen, hjula tas inn igjen, svinger venstre. Flightdeck sier vi var for nærme et landende fly foran. Dette var SE-DOX fra ARN. Kan noen se en slags playback av hvem som var foran oss? ;) Kan hende bevegelsen jeg kjente var luftbølger fra flyet foran?
Ønsker alle en trivelig ettermiddag! :)

TriStar
03-06-2017, 13:29
@robertaas, om "atypiske amerikanske byer" er på bucket-listen er herved Austin, TX anbefalt. Men vet ikke hvordan det funker for en helgetur.

Sent from my iPad using Tapatalk

Hypern
03-06-2017, 14:56
God lørdag fra gullstua i CPH - Færøyene venter etterhvert. Man kan si mye rart om passkøer på Gardermoen, men det der jeg så nå i CPH er intet mindre enn sykt. Kom inn på D piren så gikk jo da forbi området hvor passkontrollen er ut av Schengen her i CPH. De gjør tom opprop her i loungen om at køen er veldig lang, så de som skal ut av Schengen må ta seg god tid.
Jeg er glad jeg ikke skal det.

FQTV
03-06-2017, 15:25
Morn fra Hyatt on Capitol Hill.

Hva skal dagen bringe i dag?
Blir vel noe turist ting og en øl til kvelden.

Må neste nevne at Google ikke alltid er til å stole på. Hvertfall ikke når den som taster inn destinasjonen glemmer noe vesentlig [emoji51]
I går sto vi utenfor porten til CIA og kjørte like greit inn mot vakten før ting begynte å skje.
Vi slapp med en Warning og ble sendt ut igjen mens vakten pekte på retningen med sin pene sak (våpen). Tror ikke vi tar den manøveren igjen, og nå skal inntastinger på Google map verifiseres av en til før vi kjører. Dobbel barriere kalles det.

Skal jeg hilse til Orange Donald fra forumet hvis jeg ser han???

Ha en fin fin helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
03-06-2017, 18:17
God morgen fra Los Angeles. Blitt skikkelig råtten i halsen igjen nå, for sikkerhets skyld. Tror jeg trenger en dugelig ferie. Men det skal jeg ikke ha nå. Nå er det ut igjen for å si ting og spille en sang.

Ha en fin dag.

LN-MOW
03-06-2017, 19:00
Spill no ordentlig musikk, da ...

Tre timers frenetisk aktivitet fikk stort sett alt gjort som trengte å gjøres. Så da kan man slappe av med et par fotballkamper. Først skal noen gule kråker moses ....