PDA

View Full Version : Radom International Airshow Avlyst

thbergseng
01-06-2017, 14:49
Triste nyheter da dette var noe jeg virkelig så frem til (bor kun 2 timer unna).

Da polsken min er litt for rusten klarte jeg ikke helt å tyde årsaken, men google translate ga meg et inntrykk av at dette kom fra ganske høyt oppe.

""International Air Show AIR SHOW vil ikke finne sted.
Minister of National Defense er ikke lov til å komme til representanter for Forsvarsdepartementet og hæren på dagens økt på Air Show 2017. Vi ble også informert om at Mr. Minister Antoni Macierewicz har blitt enige om å arrangere en dag air show, som vil bli ivaretatt av kun den polske laget. Under økten i bystyret rådgivere presenterer vi all nødvendig informasjon. Beslutningen om polske screenings vil bli holdt i Radom i sine hender."

Tor-Håkon

kekker
02-06-2017, 06:55
Triste nyheter da dette var noe jeg virkelig så frem til (bor kun 2 timer unna).

Da polsken min er litt for rusten klarte jeg ikke helt å tyde årsaken, men google translate ga meg et inntrykk av at dette kom fra ganske høyt oppe.

""International Air Show AIR SHOW vil ikke finne sted.
Minister of National Defense er ikke lov til å komme til representanter for Forsvarsdepartementet og hæren på dagens økt på Air Show 2017. Vi ble også informert om at Mr. Minister Antoni Macierewicz har blitt enige om å arrangere en dag air show, som vil bli ivaretatt av kun den polske laget. Under økten i bystyret rådgivere presenterer vi all nødvendig informasjon. Beslutningen om polske screenings vil bli holdt i Radom i sine hender."

Tor-Håkon
Neste gang prøv å oversette til engelsk, da blir det ofte to hakk bedre!

Kjipe ting uansett!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

AggTouchdown
02-06-2017, 23:30
Ikke så rart, med tanke på hvor mye tull det har vært rundt organiseringen i år - når de først fant ut at de skulle arrangere et show var det altfor sent. Satser på at hundreårsfeiringen av det Polske Luftforsvaret neste år blir bedre :)

krølle
04-03-2023, 23:22
Men i år blir det igjen show siste helgen i August. kan en sitte tørt i terminalen og titte om været ypper seg.