Someone
31-05-2017, 09:20
Emirates leverer nå sin første av mange 777-300ER tilbake til leasingselskapene, etter flyet har vært i tjeneste for Emirates nå i 12år.
I seg selv en liten sak, men en ting er at det minner om at de eldste 777-300ER flyene der ute begynner dra litt på årene, men spørsmålet er hvordan dette vil påvirke prisene på store, men i varierende grad, brukte widebodies.
Som endel andre brukte 777ere havner denne i Russland, men det er en grense for hvor mange fly disse russiske "charter og tur"-selskapene kan absorbere. Og hvordan dette vil påvirke prisene. Til nå har det jo bare vært sporadiske eksempler på brukte 777-300ER maskiner i markedet, da stort sett fra enkelte selskaper i litt økonomiske utfordringer
Boeing 777 -31H 33501 516 VP-BIN Vim Avia delivery 29may17 DXB-ULY, for paint x A6-EBD
I seg selv en liten sak, men en ting er at det minner om at de eldste 777-300ER flyene der ute begynner dra litt på årene, men spørsmålet er hvordan dette vil påvirke prisene på store, men i varierende grad, brukte widebodies.
Som endel andre brukte 777ere havner denne i Russland, men det er en grense for hvor mange fly disse russiske "charter og tur"-selskapene kan absorbere. Og hvordan dette vil påvirke prisene. Til nå har det jo bare vært sporadiske eksempler på brukte 777-300ER maskiner i markedet, da stort sett fra enkelte selskaper i litt økonomiske utfordringer
Boeing 777 -31H 33501 516 VP-BIN Vim Avia delivery 29may17 DXB-ULY, for paint x A6-EBD