PDA

View Full Version : Glad onsdag:-)

EB
31-05-2017, 05:38
God morgen fra Ris. Klar for Bryggekontoret og dagens oppgaver. Handledag hos InterSport i hele dag så da blir det nye joggesko i lunsjen - og det er det behov for med et gjennomsnitt på 12000 skritt hver dag i 2017.

Ha en herlig onsdag:-)

ForeverSAS
31-05-2017, 07:07
God morgen fra Snillfjord. :)

Oi, å stå opp klokken 06.30 er uvant kost for denne kroppen, men det får da gå. Nå er det bare å pakke i seg 2 store skiver med ymse pålegg + melk til frokost før man må svinge innom nettbanken, og deretter gjøre seg klar for dagens langdryge affære.

Tur/retur Snillfjord-Malm-Snillfjord i dag( i bil ) betyr omlag 7-8 timer på veien denne dagen, det er sjelden vare for vårt vedkommende. Kan faktisk ikke huske sist vi hadde mer enn 7 timer i bil på en dag. Skal derimot bli hyggelig å ha mormor på besøk en ukes tid, er noen år siden sist.

Ha en fortreffelig en, på landeveien eller ikke. :)

Someone
31-05-2017, 07:14
God morgen fra trikken. En tur på Sats etter jobb står i kalenderen. Etter to måneder som støttemedlem er det greit komme i gang der også igjen. Ha en fin dag

ATC-flyradar
31-05-2017, 07:30
God morgen fra Oslo nord/øst - bare 12 grader klokken 06:45 - innedag på kontoret - må bli ferdig med selvangivelser og årsregnskap i dag - noen frister utløper i dag.

Ha en flott dag

Jan

TriStar
31-05-2017, 07:34
God morgen fra Grønland. Temperaturer over på normalen nå, men er ikke værre enn at det må gå an med en utepils i ettermiddag. Middag på Astral i kveld, så da må man vel riste møllkulene ut av blazeren. Nytt restaurantbekjentskap for min del. Ha en framifrå onsdag[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

LN-CMN
31-05-2017, 07:42
God morgen fra TRF, OTP med Wizz next, blir spennende. TorpEkspressen på rute, men var nok eneste nordmann ombord og ser for øyeblikket ut som om det blir det samme ombord i balja også. Ventet 28grader i Bucuresti, så ser frem til noen fine og solfylte dager i Romania.

Tjab
31-05-2017, 07:54
Morgen fra Bergen. Bedriver for tiden risikosport. Har 0 paraplyer i Bergen. 2 i Kristiansund. Super dupert, med tanke på at det blir kollektivt denne uken.

Ha en nydelig en...

KnutW
31-05-2017, 08:34
Mornings fra vestregionen! Været letter og straks på MC mot kontoret. Dagens dont blir mye med restriksjoner på småflytrafifikken under Sola Airshow. Ønsker alle reisende en god tur, og alle som blir igjen på bakken en god dag!

LN-MOW
31-05-2017, 12:23
Hepp hepp .. oppe i otta som vanlig. Bikkjene er luftet og første kaffekopp er under inntagelse. To episoder House of Cards ble sett i går kveld. Blir sikkert et par i dag også.

Fnate
31-05-2017, 16:00
KRISE AVVERGET!!!

Voknet opp kl 06 og skulle sette meg i sengen med masse kaffe og gå igjennom jobbmailer før det stengte i Oslo... og så virket ikke kaffetrakteren. Aaaaaaaaaaaaaaa (løpe rundt osv.)

Heldigvis hadde de kaffe en annen plass.

Ellers er det dugg i lufta her. Regn passer svært dårlig med planene for fridagen min, kjenner jeg. Så satser på at de får gjort noe med det snart. Har tross alt gullkort.

Ha en fin en