View Full Version : God søndag fra Narita
robertaas
28-05-2017, 03:29
God søndag fra ANA-loungen Narita. Ble møtt av en digital papegøye som ikke kunne noe annet enn å posere og bable på japansk. Tok 5 ekstra minutter til ANA-loungen da United er litt kjipern. Må snart tilbake til gate 31 og skal så sløve hele veien hjemover. Har lastet ned endel aviser som skal blaes gjennom.. om jeg orker, ellers er det tv og film det vil gå i ... om jeg holder meg våken da. Ligger ikke ann til noen comllimentary oppgradering så det blir 46H slik som turen ned hit.
Ha en god en alle som skal sløve idag.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43118&stc=1&d=1495934678
Solen skinner - klart det blir en flott søndag. Ingen store planer annet enn en treningsøkt i ettermiddag. Ha en flott søndag du også.
God morgen fra Arendal. Her våknet jeg til denne sommersesongens første tordenvær. Bare litt torden og det hele var over på ca en halvtime. Men da er vel sommeren offisielt i gang.
Skal bruke formiddagen på å ferdigstille bacheloroppgaven som skal leveres til torsdag. Så blir det vel en tur ned på brygga etter hvert som sola kommer frem
Ha en fin søndag :)
ATC-flyradar
28-05-2017, 08:55
God morgen fra Oslo nord/øst - våknet tidlig som vanlig til 17 grader og flott morgenvær. og det kan være til at været snur og at det kommer litt uvær mot kvelden.
Stille og rolig søndag.
Jan
God morgen fra Tjøme. Faktisk litt grått her i morgentimene. Egentlig ingen planer for dagen, men på et eller annet tidspunkt blir det å ta turen tilbake til Oslo, men trolig først til kvelden. Neppe alene, så ikke umulig det bli et alternativ til E18 pga tunnelarbeid i Vestfold. Ha en fin dag
God morgen fra et grått hovedstadsområde. Sitter og vurderer om det blir sykkeltur, eller om jeg finner på noe annet fysisk for pt. er det ikke akkurat høy temperatur.
Pinadø så trøtt at jeg bommet på dagene og postet i lørdagstråden.... prøver igjen...
Mornings fra Kristiansund.
Fant en fiiin fin caps i Huset på Smøla for en stund siden :) Ser ut som den ble brukt like lite som billett typen....
God dag fra Bergen.
Fordelen med edru lørdag er at formen er fin dagen derpå og man er reiseklar uten å lide.
I dag blir det Go til CPH og Biz til ORD. Road trip 2017 kan begynne. Lenge siden jeg har flydd SK Biz på langdistanse så spent på service opplegget ombord.
Ha en fin dag.
PS! Med 40 min transfer i CPH, kommer bagasjen med?? Noen som har erfaringer å dele?
FQTV
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Grønland. Sen frokost nettopp fortært, var i 40-årslag i går. Sitter litt i kroppen enda kjenner man... Ellers blir dagen viet til sport, dvs. som tilskuer. F1 fra Monaco på TV før man tar veien til Ullevål for å se Enga bryne seg på fotballgutta fra bartebyen. Ha en strålende søndag[emoji3]
Sent from my iPad using Tapatalk
AirbusTrond
28-05-2017, 11:52
God dag fra Gamle Oslo! Vel tilbake med DY fra Lisboa i går. Sannelig mange folk ute å reiser hele tiden. Men i går var jeg svinheldig og fikk ledig midtsete og herlig plass på nødutgang ved vinduet. Flotte dager i Malaga og Lisboa. Rolig dag i heimen i dag og så skal man være på plass på pulten mandag kl 0545 igjen. Ha en fin-fin søndag !
G'mooorgen! Her i vestsørøst høljer det ned og Tor M. Hammer bråker og herjer. Bikkjene lot meg sove helt til 06:15 i dag, og er ikke interesserte i å gå ut. Da er det ille. :D
Været skal fortsette, så da blir det sløv innedag.
HNL_Cecilie
28-05-2017, 13:40
God søndag fra Haugesund
En bedre start på dagen enn om jeg hadde fått bestemme i går og kost meg med X antall drammer i go'veret ;) haha Operert onsdagen, fortsatt støl og øm, og derfor tabletter som helst ikke skal kombineres med alko. Så god søndag :)
Overskyet i dag, men gradestokken sier det er varmt ute. Kroppen sier det blir sofa og TV i dag (også). :)
Ha ein goe søndag alle sammen :D
Sent from my iPad using Tapatalk