PDA

View Full Version : God fredag fra sinken Hansen

robertaas
26-05-2017, 05:26
Sitter i sinken Hansen, nærmere bestemt Hakutaka, på vei opp til Kanazawa. Har blitt så bedagelig at jeg booket om den opprinnelige planen om 5 tog for å komme til første destinasjon for en helgetur til Japan. Kun 2 tog idag.

Ha en god en alle som tar det like mye med ro.

Concorde98
26-05-2017, 06:26
God morgen fra Visby på Gotland. Her skinner sola allerede og det lover bra for en tur ut. Men først skal man ned til frokost. Turene med SAS var fine i går. Cityjet rakk til og med servering på den korte turen Arlanda til Visby. Neo'en var den samme jeg hadde tidligere i mai, til og med samme sete!
Ha en fin en alle sammen! :)

Someone
26-05-2017, 06:51
God morgen. En litt amputert arbeidsdag benekter før jeg hiver med på toget nedover og ender opp på Tjøme til slutt. Ha en fin dag

Martin
26-05-2017, 07:07
God inneklemt fra Alfaset.

Tidlig på'n siden andre på avdelingen har fri i dag. Straks klar for helgen, og da er det faktisk bare fire uker til jeg er ferdig med to uker ferie.

Ha en god en :)

ATC-flyradar
26-05-2017, 07:19
God morgen fra solfylt Oslo nord - kort dag fra 07 til ca 10:30 - sånn passe arbeidsdag for folk med ansiennitet :) Ellers var mye trafikk på OSL på himmelspretten - som jeg besøkte et par timer i går og fikk noen bilder på brikka.

Ha en flott helg.

Jan

dc-8-63
26-05-2017, 08:23
God kveld fra den beste lille øya veldig vest. Hjemreisen ble svært behagelig, startet med et lite pling i gaten ved boarding LH 490 - litt Lufthansa matematikk, de trakk 27 fra 31A og kom frem til 4A et regnestykke som passet meg aldeles utmerket. Det heter ikke Fnathansa for ingenting.

Fnate
26-05-2017, 11:28
Trallabom fra Lillestrøm. Her begynner omsider formen å komme seg etter en lang uke med snørr og fanteri. Digg å våkne hjemme var det også.

Blir vel litt utepils og lignende i dag skulle man tenke seg.

Ha en fin en

kimpe
26-05-2017, 14:36
God morgen fra Universal City!

Parkdag i dag, blir hyggelig det! Flott tur over med SK939 i går, ble litt bekymret da halve business var fyllt opp av noen svensker på utdrikkingslag. Så for meg Paradis Hotel "Flightedition", men da tok jeg feil. Bare brus og kombajamylord på gjengen, nesten mer leven på kona enn de der...

Et par dager her nå før turen går med kunder videre til Las Vegas og en uke i varmen der. Deilig!

God helg folkens!!

Kim

ForeverSAS
26-05-2017, 22:19
God kveld fra Snillfjord. :)

Regnet har gitt seg for en stund, og med opphold i lufta kan man lufte ut litt i de sene kveldstimer mens Godzilla ruller over skjermen, vel avbrutt av reklame ca hvert 30 minutt...#måtjenepenger også.

En ypperlig aften ønskes. :)

Eirik
27-05-2017, 01:53
God sommernatt fra Bygdøy. Lurer på om orker/gidder å stå opp 04.55 for 07.00 Sas-charter til Peleoponnese, eller sove lenge for så å fly Osl-Chp-Athen søndag morgen. Får sette på vekking og se. :cool: