PDA

View Full Version : God lørdag

WF789
20-05-2017, 09:50
God lørdag fra Elgå, tror jeg må være på Norges mest avsidesliggende sted sør for Tromsø....

roger
20-05-2017, 10:05
Morn frå Trondheim. Ikea, ordne rom. Burde vere litt ute også, fint veir!
Pakke til Paris i morgon!

Ha ein bra-bra dag!

Discus
20-05-2017, 10:23
Lat lørdag morgen her. Tror jeg skal fortsette med det... Ha en fin dag!

Someone
20-05-2017, 10:40
God morgen fra Spania. En liten tur i solen, mens en tale pusses litt på. Satser på sløyfen kommer på plass uten å måtte ty til YouTube. Smokingskjorta er i det minste nystrøket. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170520/0209ca0c415ad90819cf9730aa0509e3.jpg

petter380
20-05-2017, 10:42
Utdrikkingslag i dag, blir nok mye kjØLig drikke. Greit å begynne tidlig for et A-menneske, skål!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ToreD
20-05-2017, 10:55
God formiddag fra Nice. På fagtur med naboforumet. Godt å sitte i sola ved bassenget og bli oppdatert på rikets tilstand. Ha en flott en folkens!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Concorde98
20-05-2017, 12:55
God dag fra Lillestrøm. En rolig hjemmehelg er greit det også. Dog måtte det indretjeneste og handling til. Har også planer om å se til tilstanden til syklene våre i boden. De bør vel tas fram nå, en helg vi ikke er bortreist. Booket også en tur til i morges. Korttur til ARN en formiddag tur retur. Må jeg nevne at jeg skal til ARN samme kvelden igjen også? Hmm, litt sprø skal man være innimellom. Kona reiser til utlandet en periode og noe skal man jo gjøre her hjemme også! Så de neste to ukene er det ti flyturer som skal nytes på fritiden. ;)
Men nå skal syklene sees over.
Ha en som er riktig innafor! :)

LN-MOW
20-05-2017, 14:03
jau jau .. på tide å forlate sommerparadiset. Nå venter 5-6 i bilen før vi igjen er hjemme ved Coal Mountain. Sol og klamt - er nok tordenvær i kjømda.

Roll on, dudes and dudettes.

Hypern
20-05-2017, 14:15
GOd lørdag - ikke noe spesielt, bortsett fra litt fest i kveld og da blir det vel nok kjØLig drikke tenker jeg.

Ruby
20-05-2017, 14:21
Hoy lørdag fra Stavanger. Lat dag også her, gjorde nok for mye av det i går med plenklipping både her hjemme og på utleiegodset. Nå går turen mot Kvadrat for å se på folk.
Ha en snaisen lørdag.

oy-viv
20-05-2017, 16:02
En rolig hjemmehelg er greit det også. :

Læste jeg rigtigt? :skep

Nuvel, med alle dine flyture må du da snart blive udvalgt til Pandion :):up:

LN-RTP
20-05-2017, 16:19
Lat Lørdag her i Florida.
Kjøpte elektrisk bok for iPaden igår, den heter Green Gold og er skrevet av en flyger som begynte å smugle gress fra Colombia. Ganske spennende og Intresant å lese om hvordan de gjorde det i 1976: 10.5 timer i en gammel Locheed Learstar fra en stripe i jungelen til privat stripe i midtvesten.
På den første turen mistet de en motor, begynte å ise opp og med snøstorm over stripa og uten ILS ser det litt iffy ut. Må gjøre ferdig dette kapittelet etter kaffepausen.:colgate:

Yeager
20-05-2017, 16:55
God ettermiddag fra LHR, senatorloungen i terminal 2. En SK-flight skal ta meg videre til CPH, for besøk hos venner der. Kan rapportere at gummibjørner er byttet ut med gelefrukt-ugler, jellybeans er på plass, og av snacks finnes det i tillegg karamellisert popcorn. Det siste har jeg aldri sett her før, men det var utrolig digg. Så noen som fylte opp en pose for å ta med seg, fy fy [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Concorde98
20-05-2017, 18:18
Læste jeg rigtigt? :skep

Nuvel, med alle dine flyture må du da snart blive udvalgt til Pandion :):up:

Hei. Jeg er nok ikke der nei. Jeg flyr mye privat men kun nok til gullkort, ikke diamant engang. Hadde vel drøye 60 turer med SAS i fjor. I år er det foreløpig 34, men 22 til er booket i år... ;) Det er segmenter jeg regner.
Uansett, takk for hyggelige ord og ha en fin aften! :)

LN-MOW
20-05-2017, 22:31
Lat Lørdag her i Florida.
Kjøpte elektrisk bok for iPaden igår, den heter Green Gold og er skrevet av en flyger som begynte å smugle gress fra Colombia. Ganske spennende og Intresant å lese om hvordan de gjorde det i 1976: 10.5 timer i en gammel Locheed Learstar fra en stripe i jungelen til privat stripe i midtvesten.
På den første turen mistet de en motor, begynte å ise opp og med snøstorm over stripa og uten ILS ser det litt iffy ut. Må gjøre ferdig dette kapittelet etter kaffepausen.:colgate:

Kjøpte også den. Har en eller to som skal 'tas' først. Ser lovende ut ihvertfall og fikk bra kritikker også.

Endelig hjemme. Atlanta-trafikken viste seg fra sin vanlige side og la en ekstra time til de planlagte fem. Blæh. Trøsten er at hadde vi startet senere ville det blitt verre. Køen nedover I-75 var i rask økning.

Nå skal jeg rydde og sortere litt på minnekortet så kanskje kommer det litt bilder før kvelden er omme. Dere som bruker facebook har sett en del, men har et par godsaker til på lur - Flyprat Exclusive. ;)

https://scontent-iad3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18491567_10154318778926036_4178159291257672685_o.j pg?oh=e2b3c97ed9ff02455ff594071d221ca6&oe=59C1E401

LN-RTP
21-05-2017, 04:48
. Kjøpte også den. Har en eller to som skal 'tas' først. Ser lovende ut ihvertfall og fikk bra kritikker ogs

Ferdig med bokji idag.
Sakte start, men den ble mer og mer spennende.
Kunne ikke legge den bort, det gakk ut over øl og båt tid.
Litt mye sex minner og detaljer om hvordan han gjorde det med damene.
Vil jeg lese slikt kjøper jeg andre bøker, men, men, vi vet jo at flygere er noen svin sånn sjenerelt men ikke nødvendig å bevise det i annethvert kapittel.
Uansett så var fly historiene så bra at sex greiene kom i bakgrunnen og ble borte etterhvert.

Anbefaler boka pga røver historier med store og små fly og ifølge en som kjenner sønnen hans, som også havnet i fengsel i mange år, så er det 90% sant.

LN-MOW
22-06-2017, 15:30
Nesten ferdig med boken - anbefales. Enig i at den kanskje er litt grafisk her og der men sammenlignet med hva småjentene leser i 'Romantikk' nåtildags er det barnemat. Tidene forandrer seg ..

Men her er linken hvis noen er interessert.

https://www.amazon.com/Green-Gold-Zerbe-ebook/dp/B00E4WJ1VO