View Full Version : FREDAG:-)
God morgen fra Ris. Dagen er over 11 timer lysere...digg!!! Nå venter Bryggekontoret og forberedelser på neste ukes vestlandsjobbing som starter allerede i morgen. Hu hei hvor det går. Nyt fredagen!
robertaas
12-05-2017, 06:16
God morgen fra Oslo S. Innstilt flytog grunnet signalfeil og de vet ikke når det blir fikset. Dette kan bli spennende.
Concorde98
12-05-2017, 06:44
God morgen fra Ruters grønne i retning Oslo. Deilig med fredag! Det gjør liksom ingenting. 😉 Røk på en booking i går så nå ligger det 28 flighter i SAS appen. (Så får man se hvordan oppgraderingen i helga går for SAS.) CPH i morgen til søndag og dagstur til Hamburg på 17 mai er de neste turer. Ønsker alle en riktig fin fredag og helg! 😀
PS Lykke til til de som skal med toget i dag.
robertaas
12-05-2017, 07:24
Og jommen meg var det ikke opplæring i fast track i tillegg til kansellerte tog og kjøring utenom romerikstunellen. Kaos og venting der også.
God morgen fra trikken. Kunne gå ned en tykkelsesgrad på jakka sammenlignet med å går. Hjemme alene med arvingen i kveld, så etter leggetid er planen å se på Narcos og gomle i meg både Parma- og Coppaskinke fra Via Italia i Mathallen. Ha en fin dag
Morn frå Trondheim. Ser ut til å vere innedag i sola. Må sensurere nokre rapportar. Har utsikt og heimekontor; mini er sjuk.
Må få ut fingen og ringe Berg-Hansen også...
ATC-flyradar
12-05-2017, 08:40
Her i Alcudia gjør de i stand til IRONMAN i morgen - det kryr av nye deltagere - gatene skal stenges for trafikk, det er p-forbudt over alt i gatene og stranden er det aktivitet med telt, mat og kos/gøy. Men dere hjemme på berget kan sette på skiene i marka :)
Ha en flott helg videre.
Jan
ForeverSAS
12-05-2017, 10:04
God morgen fra Snillfjord. :)
Trøtt som en strømpe, men det gjør ikke noe når man kan gå ut på verandaen for å trekke sol og varm luft rett fra sengen.
Dagen byr ikke på de helt store planene akkurat, men kan hende en må kjøre litt støvsuger etter hvert samt å fylle opp en papirdunk som nettopp en tømt. I ettermiddag bærer det inn til Orkdal for litt shopping av ymse nødvendigheter for helgen.
Ha en fortreffelig en! :)
G`mornings fra Sola. Her går det i oppryddning og forefallende arbeid. Firmabil er levert inn til Service samt vask og SPA behandling, noen den har sett fram til i 2 år nå. Det var jaggu begynt å vokse mose på den....
På eftan blir det transportoppdrag av ungdom og på kvelden blir det øl.
Ha en bra helg der ute :)
Mer enn 30 min forsinket med Flytoget til OSL. Det ble opplyst ombord at de som ikke rakk flyet sitt, ville få ny reise på Flytogets bekostning, ref. flytogets garanti.
Rakk ikke noe langt opphold i SAS loungen, men smurte med et par halve baguetter med appelsinsyltetøy, min frokost, som jeg spiste på SK955 før vi tok av.
Lite pax i C, ganske fullt i Plus, inkl en del svenske djevelunger under skolealder, og ganske fullt helt bak. Masse barn på denne flighten, men mange har jo headphones og ser på film, og er ikke til noen forstyrrelse.
Purser på denne flygningen er ikke akkurat av den hyggelige typen, har hatt en lignede to ganger tidligere, de som ser på oss som et hår i suppa. Hun nevnte noe om pensjonen sin, men ifjor fløy jeg med Purser Ragnhild Lindemann, og hun var jo helt super ( 70 år ).
Og hvilken overraskelse: kylling og pasta til lunsj.
Idag skal vi bruke 9:33, sist brukte vi 10:12.
Når vi passerer Island håper jeg på søvn en stund, slik at jeg våkner langt nede i Canada med u der 4 hours to go.
Hepp hepp .. da ruster man opp til månedens siste arbeidsdag. Neste uke skal tilbringes på en 'cottage' nede ved kysten, ikke langt fra Savannah.
Hvis noen trenger å selge sommerdekkene sine, tror jeg det er gode muligheter her .. ;)
Først en dag med "folk og røvere" i tingretten og så...en helg i PARIS! Blir HERLIG!!!
Hæppy Fredag!
Noen timer til med jobb etterfulgt av tog (Baar til Kloten), to fly (ZRH-OSL-BGO) og en taxi for å komme hjem til egen hule før midnatt. Håper de har lastet nok paleale ombord.
Ser frem til helg og 17. mai nå.
robertaas
12-05-2017, 13:42
Hepp hepp .. da ruster man opp til månedens siste arbeidsdag. Neste uke skal tilbringes på en 'cottage' nede ved kysten, ikke langt fra Savannah.
Om du ikke skal ned og se på den stakkars vinke-dama så bør du i alle fall ta en tur innom A.T. Hun galleri. Med et slikt skilt på døren så bare må man ta en tur inn.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43030&stc=1&d=1494589256
AirbusTrond
12-05-2017, 13:59
God dag fra jobb - bare et par timer igjen av denne travle uka med lav bemanning. Det har imidlertid gått bra. Så føler at helgen er velfortjent nok, selv om jeg sliter med arbeidslysten de siste to timene fredag, som vanlig. Spesielt når det bare er to arbeidsdager før Malaga og Lisboa, som ligger der klar for meg for en passende 10-dagers fra 17. mai. God helg !
ENGM 911
12-05-2017, 14:01
Det går likar nu jäklare. God helg :)
https://c1.staticflickr.com/5/4172/33759092334_3fa75a19cf_b.jpg (https://flic.kr/p/Trbb17)EI-GBG Norwegian Air International Boeing 737-800 (https://flic.kr/p/Trbb17)
Heldiggris!!!
Her er det skuldrene opp under ørene jobbing frem mot helgen for å forberede sykt mye aktiviteter fremover. Så blir det samme sak igjen på mandag før det er nesten 4 uker på veien.
Bah...
Forferdelig folksomt på BGO i dag!
Blir godt å komme seg hjem, men blir sild i tønne prinsippet. Hadde vært enklere med miniatyrflasker dette....
Om du ikke skal ned og se på den stakkars vinke-dama så bør du i alle fall ta en tur innom A.T. Hun galleri. Med et slikt skilt på døren så bare må man ta en tur inn.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43030&stc=1&d=1494589256
Ikke umulig. Skal ha med to av bikkjene. Av hensyn til andre besøkende vil jeg imidlertid beholde klærne på. ;)
God kveld fra Østre Øvre Romerike.
Avslapping med kyllingvinger, øl og gullrekke. Helgen ellers byr på feiring av en mor som runder halveis til 120.
Sånn apropos: Skulle inn å ordne gaven, og brukte Google til å finne steden å gjøre det på:
http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/C07A5BF4-63A0-4F5E-934B-C02457A362E1.jpg
Vet Fnate noe mer om dette?
God helg ønskes :)
Twin Otter
12-05-2017, 20:58
Kvelden fra Stavanger. Startet helga med en tur til barbereren og ellers har man bare tatt det med ro. Såpass rolig at kveldens middag står og godgjør seg i ovnen. Håper dagens godvær fortsetter i morgen siden man har tenkt å overvære nevøens fotballturnering i morgen. Men værmeldingene ser jo litt "så der" ut. Time will show!
God kveld fra Østre Øvre Romerike.
Avslapping med kyllingvinger, øl og gullrekke. Helgen ellers byr på feiring av en mor som runder halveis til 120.
Sånn apropos: Skulle inn å ordne gaven, og brukte Google til å finne steden å gjøre det på:
http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/C07A5BF4-63A0-4F5E-934B-C02457A362E1.jpg
Vet Fnate noe mer om dette?
God helg ønskes :)
Ha ha ha... #morratilfnate
God ettermiddag herfra. Ble et par legs i dag, og så fant man seg en hotellseng for natten. BA leverte bra i WT+, sprudlende crew, god mat, dyttet på meg vin så reisen plutselig ble kortere av en mystisk grunn. Og den nye First-fast-tracken på LHR er jo bare helt konge. Men hysj, ikke si det til de som bemanner den...
Og jommen meg var det ikke opplæring i fast track i tillegg til kansellerte tog og kjøring utenom romerikstunellen. Kaos og venting der også.
Jo takk, jeg havnet også i den. Det gav meg skikkelig London T5-vibber i dag. Over 50% av bags gikk til manuell sjekk, og der tok de dårlig unna. :headbang
God natt herfra også. Sitter her og finpusser reiseruta for Amerika-turen vår neste måned. Hvis noen har noen kule tips til hva man kan gjøre i nærheten av Mystic, Connecticut, så tar jeg gledelig i mot tips. Lobster rolls, clam chowder og fyrtårn som egner seg på Instagram er allerede på lista mi.
Lobster rolls, clam chowder og fyrtårn som egner seg på Instagram er allerede på lista mi.
No særlig annet er det vel ikke .... ;)