View Full Version : God Electronics ban Day... aka torsdag
robertaas
11-05-2017, 00:51
God torsdag fra tiggerstaden hvor jeg får en tidsriktig følelse av Blade Runner når jeg går ute i regnet med min lysparaply. Dette kan bli en spennende og forvirrende dag som vil markere overgangen til en ny tidsalder for mange som reiser. Bra det er en stund til min neste flight til USA. Tråd for diskujson om endringene:
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=142133
Mye spennende som skjer nå. Ifølge Air Canadas website har Swiss overtatt flere av deres domestic flighter.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=43022&stc=1&d=1494455745
Ha en spennende dag alle som følger med på luftfarten. :-)
... og United Munchen-Oslo . Ikke bare SK IT som surrer...
Jæjæ .. 750 daler og tre hundetenner fattigere .. men bikkja fikk en solid rus for penga. Nå ligger han med begge poter og hodet oppå kosedyret sitt og småslumrer.
Stille aften med ipad og iskrem.
... og United Munchen-Oslo . Ikke bare SK IT som surrer...
Jæjæ .. 750 daler og tre hundetenner fattigere .. men bikkja fikk en solid rus for penga. Nå ligger han med begge poter og hodet oppå kosedyret sitt og småslumrer.
Stille aften med ipad og iskrem.
Tre tenner som gikk med?
Da må bisken bare spise grøt heretter, kan ikke tygge kjøttbein lenger?
Setter dem inn noe proteser eller implant eller noe slikt. (Aner ikke hva implant er på Norsk, kjøpetann?)
Han klarer nok etterhvert å tygge det han skal, men må nok lære seg nye teknikker. Men den nærmeste uka blir det bare våtfor.
Concorde98
11-05-2017, 05:01
God morgen fra Lillestrøm. Deilig med mai måned. Sol og varmt! :) Eller, det snør ute, det har til og med lagt seg på bakken! Vel vel, to dager til flytur og snart helg i hvertfall. :) Ha en fin en med eller uten snø. ;) God bedring til den firbeinte!
Glad morgen:-) Satser på at det meste av det hvite på utsiden smelter i løpet av dagen. Nå settes kursen mot Bryggekontoret og en hel dag med møter - både interne og eksterne. Ha en herlig torsdag.
God formiddag fra Bali! Snart på vei nordover for så et kort hopp i F med Thai til Haneda. Selvfølgelig utsatt for Thai ruletten og fått endret til gammel F.. Jeg regner med at turen med ANA i F i morgen gjør opp for ubehaget.. ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra linje 21 - trikk med WiFi - mangler igrunn bare en espresso maskin lik den TrenItalia har på sine tog så vil være i balanse. Tåke i Stockholms skjærgård, alle de store båtene gråter høres det ut som. Trikken er i grunn lang nok til å ha spisevogn.
God morgen fra Sandaker. Kan riktignok se noen hvite flekker, men er vel mer (kaldt) regn en snø. Sikkert ledig bysykkel i dag, men det lar jeg de forbli i dette været. Ha en fin dag
God morgen ra Grønland. Sludd og regn gir ikke akkurat følelsen av vår. Får trøste seg med at det er lite pollen ute... Klar for en økt på kontoret med mål om å komme ajour med e-mailer og den slags. 4 arbeidsdager ute av huset straffer seg... Ha en finfin torsdag[emoji3]
Sent from my iPad using Tapatalk
Morning fra Asker, her mangler vi bare julelys på trærne for å sette stemningen. Håper det ikke har lagt seg for mye i bussfeltet på E18.
@Robert: Lufthansa Airlines? Er det noe et survete it-system finner på, eller kaller de seg det der borte?
Trallabom fra toget. Nok en uthvilt og fin dag, noe vi nok skal få gjort noe med i kveld. Venter 10 tørste Svenske kunder på besøk.
F**n altså... dette livet... :/
Ha en fin en
eriwe737
11-05-2017, 21:57
God kveld fra Gardermoen, kaptein Brattbakk skal om kort tid føre LN-DYZ meg og mange andre ombord hjem til Trøndelag :)