View Full Version : SØKER JOBB PÅ GARDERMOEN
MountainDew
06-08-2006, 17:08
Hei!
Jeg og C172 er på utkikk etter hver vår deltidsjobb på Gardermoen. Har bestemt oss for å få gjort ferdig ATPL på Østlandet, men er avhengig av jobb for å betale husleie pluss diverse. Jeg har jobbet 2 år i sikkerhetskontrollen på Flesland Heliport og har dermed mye erfaring fra den type arbeid. Hadde også vert spennende å jobbe i et handlingselskap som SGS, Northport og Serviceair + flyselskap. C172 jobber som taxisjåfør, men har også gjennomført 50t vekterkurs for et par md siden.
Som tidligere nevnt flytter også Speedbird til Gardermoen og han skal jobbe som lærling på SAS Teknisk MD80/90.
Hvis det er noen på forumet som jobber på Gardermoen og dere trenger flere folk, hadde det vert kjempefint å høre fra dere :smile2
Kontakt meg på lundefredrik@yahoo.no eller PM
1000Takk!
Proffice søker 80 medarbeidere til GM. Annonser ligger på Finn.no.
sail4fun
06-08-2006, 20:22
Hørte rykter om at SGS skulle kvitte seg med 100 (trolig ikke 100FTE) grunnet tapet av post kontrakten så der er det vel ikke så stas vil jeg tro ?
Men hvem skal laste West Air Sweden sine fly?
Tertit54
07-08-2006, 10:38
Hvem skom skal laste WestAir er ikke avgjort ennå men jeg vil foreslå å kontakte dem direkte hvis du er inntresert. Uansett så blir dette mye jobb på forholdsvis kort tid og kun kveldsarbeide. Skulle tro at dere er godt kvalifiserte til å jobbe med security her på plassen og/eller hos OSL ? Ring lit rundt så skal dere se at dette ordner seg for dere.:D
Originally posted by Tertit54
Hvem skom skal laste WestAir er ikke avgjort ennå men jeg vil foreslå å kontakte dem direkte hvis du er inntresert. Uansett så blir dette mye jobb på forholdsvis kort tid og kun kveldsarbeide. Skulle tro at dere er godt kvalifiserte til å jobbe med security her på plassen og/eller hos OSL ? Ring lit rundt så skal dere se at dette ordner seg for dere.:D