View Full Version : SØKER JOBB PÅ GARDERMOEN
MountainDew
06-08-2006, 17:08
Hei!
Jeg og C172 er på utkikk etter hver vår deltidsjobb på Gardermoen. Har bestemt oss for å få gjort ferdig ATPL på Østlandet, men er avhengig av jobb for å betale husleie pluss diverse. Jeg har jobbet 2 år i sikkerhetskontrollen på Flesland Heliport og har dermed mye erfaring fra den type arbeid. Hadde også vert spennende å jobbe i et handlingselskap som SGS, Northport og Serviceair + flyselskap. C172 jobber som taxisjåfør, men har også gjennomført 50t vekterkurs for et par md siden.
Som tidligere nevnt flytter også Speedbird til Gardermoen og han skal jobbe som lærling på SAS Teknisk MD80/90.
Hvis det er noen på forumet som jobber på Gardermoen og dere trenger flere folk, hadde det vert kjempefint å høre fra dere :smile2
Kontakt meg på lundefredrik@yahoo.no eller PM
1000Takk!
Proffice søker 80 medarbeidere til GM. Annonser ligger på Finn.no.
sail4fun
06-08-2006, 20:22
Hørte rykter om at SGS skulle kvitte seg med 100 (trolig ikke 100FTE) grunnet tapet av post kontrakten så der er det vel ikke så stas vil jeg tro ?
Men hvem skal laste West Air Sweden sine fly?
Tertit54
07-08-2006, 10:38
Hvem skom skal laste WestAir er ikke avgjort ennå men jeg vil foreslå å kontakte dem direkte hvis du er inntresert. Uansett så blir dette mye jobb på forholdsvis kort tid og kun kveldsarbeide. Skulle tro at dere er godt kvalifiserte til å jobbe med security her på plassen og/eller hos OSL ? Ring lit rundt så skal dere se at dette ordner seg for dere.:D
Originally posted by Tertit54
Hvem skom skal laste WestAir er ikke avgjort ennå men jeg vil foreslå å kontakte dem direkte hvis du er inntresert. Uansett så blir dette mye jobb på forholdsvis kort tid og kun kveldsarbeide. Skulle tro at dere er godt kvalifiserte til å jobbe med security her på plassen og/eller hos OSL ? Ring lit rundt så skal dere se at dette ordner seg for dere.:D
West air har anbudsrunde ute nå, og det er ikke avgjort hvem som får denne kontrakten.
Tertit54
07-08-2006, 14:01
Originally posted by rampen
West air har anbudsrunde ute nå, og det er ikke avgjort hvem som får denne kontrakten.
Men det som er temmlig sikkert er at det blir Spirit Air Cargo Handling ( tidligere Sas Cargo) som får den fysiske håndteringen av posten, før den kjøres ut til flyet
memphis_belle
07-08-2006, 15:20
Men det som er temmlig sikkert er at det blir Spirit Air Cargo Handling ( tidligere Sas Cargo) som får den fysiske håndteringen av posten, før den kjøres ut til flyet
Er du så sikker på det? Skal ikke Posten Norge A/S begynne å sende posten ferdig sortert i spesielle lastebærere som er tilpasset fraktflyene?
Jeg trodde posten skulle lempes rett fra bil til fly?
ENGM RAMP
07-08-2006, 16:13
Jeg har også hørt at Posten skal ordne dette selv....
Men om dette stemmer eller ikke må da fanden vetta...
Darth Vader
07-08-2006, 18:21
Blir Servisair som får dette...:p
Securitas søker vel kanskje folk ennå...
MountainDew
31-08-2006, 23:55
Meg og C172 har fått oss jobb hos Northport/Proffice Aviation på ENGM! Takker alle for forslag og hjelp :smile2