View Full Version : God tirsdag
Chriscross
25-04-2017, 05:20
God morgen.
Håper på mindre snø i dag enn i går, evt at Avinor har skaffet noen bønder til snømåking og SAS noen flere folk til de-icing.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det snør fortsatt litt, nord for Oslobygd internasjonale lufthavn, men det har vært roligere i natt og det er nok flere som har tatt værvarselet mer seriøst enn undertegnede... (Jeg kom heldigvis bare til klesvasken, så vinterdekka er på enda)
En god dag til dere alle! https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170425/a2d589905ca9bf8534b213418c2eebd7.jpg
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
God morgen fra Stockholm. Håper også på normal flytrafikk i dag...skal vestover/hjemover i ettermiddag. Er sneen borte fra veiene rundt OSL...der står nemlig bilen vår med sommerdekk. Ha en riktig bra tirsdag!
God morgen fra Hadeland. Her snør det fortsatt og er full vinter. Lurer på om dette er årets største snøfall i Oslo-området. Selvfølgelig kom det etter skiene var satt bort. Får vel få i meg litt frokost før kurset ruller videre. Hjem med buss i ettermiddag. Ha en fin dag
God morgen fra Stockholm. Håper også på normal flytrafikk i dag...skal vestover/hjemover i ettermiddag. Er sneen borte fra veiene rundt OSL...der står nemlig bilen vår med sommerdekk. Ha en riktig bra tirsdag!
Såfremt du holder deg til hovedveiene og har tenkt deg innover mot byen burde det gå bra, skal du derimot alle andre veier, enn sørover på E6, så bør du ta det lungt i allefall. Selv om de fleste fylkesveier nå begynner å bli bare, så kan det komme noen overraskelser rundtomkring.. (Nå har jeg bare susa rundt i området Eidsvoll og det er for det meste bra på "hovedveiene")
Mornf frå Trondheim. Må sette igang med klasking på tastaturet trur eg. Eit og anna etisk dilemma å tygge på også. Så heim til oppussing og vidare planlegging av Australia-tur!
Ikke noe god morgen fra Lillestrøm. Sov riktig dårlig i natt, og våknet til enda dårligere nyheter. Får besøk av en betydelig kunde fra utlandet i dag. Teknikere som skal trenes, og så har den som skal trene dem sykemeldt seg...
Kan nesten håpe at flyet deres blir kansellert på værsituasjonen, men det er vel for mye å håpe på
Ha en vesentlig bedre dag
Concorde98
25-04-2017, 11:08
God formiddag fra Furuset. Her jobber man og teller ned til lørdagens flytur. ;) Noen tipset om Valborg i går og det synes litt voldsomt for oss som ønsker å rusle rundt og titte i ro og fred. Det så ikke ut til å være så fredelig under Valborg... Så Uppsala får vente til en annen gang. Derimot blir det et Stockholm besøk. :)
Ha en fin en alle sammen, og please, ikke si det skjer noe lignende i Luleå om en to uker...;)
God tirsdag fra Alfaset. Relativt rolig jobbmessig. Kvelden tilbringes på Sentrum Scene med Status Quo.
Forøvrig ganske ok å kunne planlegge konserter uten at man må fylle ut feriesøknad samtidig :)
Ha en god en :)
God Morgen fra vestfronten.
Våren har kommet til Florida også, og klestørken er bra.
God formiddag!
Syns det går fint, jeg. Snøværet avtar og vårens program tar form.
Ha en gullrammet tirsdag!
Gudd møøøørning! Ja, det mø'es fornøyd på den andre siden av veien. Og eslene hyler og det får bikkjene i gang. Vet ikke hvorfor, men eselgauling får bikkjene på beina hver gang.
Her har solen tittet frem og da vil det nok tørke opp fort. Klar for ny arbeidsuke.
God ettermiddag fra Roma!
22 grader, knallsol og kald hvitvin på en uterestaurant foran Pantheon.
Dagens møte gikk kjapt som planlagt, nå skal våren nytes. :)
Soooooool.....
Kim
God aften fra Arendal. Innser at jeg burde ha forskjøvet planene 2 måneder, for her er det surt og kaldt, langt fra idyll. Imorgen går turen opp i Telemark hvor en skal ut på skau-tur.
Straks middag.
Ha en fin aften :)