PDA

View Full Version : God tirsdag fra Beijing

Hypern
18-04-2017, 04:49
Ankom med nattoget fra Pyongyang litt tidligere. Slapp nå unna atomkrig - litt deilig å kunne gjøre litt som man vil uten å ha folk til å forfølge deg rundt. Nå tenker jeg at jeg trenger en dusj. Simkort i Kina funker fett - var greit å ha litt wifi på togturen men klarer neppe å bruke opp de 6 gb jeg kjøpte da. Så får man vel koke litt nudler på vannkokeren - gadd ikke det på toget tidligere i dag og så litt øl kanskje.

SAS sendte meg en melding om at jeg var oppgradert til business i morra og da tror jeg gullkortet er i havn for enda en periode.

EB
18-04-2017, 05:26
Glad morgen fra Ris. Egentlig sykmeldt ut dagen - men tenker jeg starter opp arbeidslivet kitt forsiktig alikevel. OIIIIIIIO'n skal få sommerskoene på...en herlig tid vi går inn i. Ha en flott tirsdag:-)

Someone
18-04-2017, 07:06
God morgen fra Sandaker. På tide få ting på skinner igjen. Sol og pent, som Jensen ville sagt. Siden innsiden av kjøleskapet ikke er veldig imponerende etter ferien må det nok storhandles litt i kveld. Ha en fin dag

TriStar
18-04-2017, 07:23
God morge fra Grønland. Ubønnhørlig slutt på ferien, men får glede seg over at solen skinner[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

roger
18-04-2017, 08:49
Morn frå Trondheim. Passe stor backlogg. Eit par jobbturar bør undersøkast i dag, tenkjer eg. Oppussing må planleggast, og artiklar skal reviderast.

Håpar hypern kom seg frå Nord-Korea utan varige mèn, det blir vel rapport etterkvart?

Ha ein bra dag i sola.

Fnate
18-04-2017, 10:04
God morgen fra toget!

En måned med vanlige kontordager begynner ca nå. Med mindre jeg finner på noe tullball da. Men planen er altså det. Det skal bli interessant.

Fikk booket litt turer i går også. Så mye har liksom begynt å falle på plass frem til sommeren. Det er jo ikke så teit. Selv om jeg var tidenes bookingkløne på KLM i går.

Ha en fjong dag

AirbusTrond
18-04-2017, 10:38
OIIIIIIIO'n

Hva er dette?

God dag fra jobb. Jobber 06-14 neste 1,5 uke. Da blir det nok noen fine ettermiddager på balkongen etter jobb.

Ruby
18-04-2017, 11:21
God solskinns tirsdag fra Sola. Her smiler våren til oss og det er jaggu vindstille også.
Her går det i forberedelser til sørlandsturnè i morgen og fikk akkurat booket en siste befaring helt på tampen. Så da skal alt være klart da. Sitter nå å vurderer hva en skal finne på i sommer, så da går jo tiden da...
Ha en fin en :)

Fnate
18-04-2017, 12:09
Hva er dette?

Fronten på en Jeep?

Bergern
18-04-2017, 12:30
Formiddagings fra litt vest i øst!
Fri til søndag, så her skal det tøyses, spises og drikkes. Først ut er Ling Ling på Aker brygge ikveld. Veldig spent på den opplevelsen.
Ha en herlig post-påskisk uke :)

TriStar
18-04-2017, 12:39
Fronten på en Jeep?

Stemmer nok bra det, alle Jeep har 7 ribber i grillen uansett modell.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170418/ecfc56dd8009996a7df89159b2241430.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

EB
18-04-2017, 13:21
Jepp en Japp til Fnate!!!!!

Tjab
18-04-2017, 13:38
Ha en fin dag. Prøvde meg på SAS Chat for noen timer siden, mangler ett segment i bonusopptjeningen. Fikk svar osv, men ikke hjelp. Så jeg må ringe gammelt reisebyrå.

PS. Det regner ikke i Bergen :wow:

LN-MOW
18-04-2017, 15:43
Jæjæ .. da var min endags påskeferie allerede over. Men uansett lite som minner om påske her borte, so whatever ...

Kun tre doser igjen av antibiotikaen - skal jeg endelig ha klart å hive ut manflu'en etter seks uker i varierende grad av dårlig form..? Stay tuned.

Skyene er iferd med å samle seg. Ryktes at de har seriøse planer om ugangn utover ettermddagen.