PDA

View Full Version : Goooood morning Vietnam!

Discus
17-04-2017, 04:14
God morgen fra sol og sand. Lite spennende vær her, jevnt over 34C, litt cumulus og svak vind her dag ut og dag inn. Mye god og billig mat er det også. Ha fin (arbeids)dag hvoren du er :colgate:

EB
17-04-2017, 06:30
Glad mandag fra Ris. I gamlelandet er det fortsatt fri for alle...og det er jo ganske digg. Formen er definitivt bedre - så dagen bringer vel litt sosialisering - også digg etter så mange dager hjemme. Ha en flott mandag.

Someone
17-04-2017, 06:57
God morgen fra Sandaker. Arvingen har inntatt frokost og Thomas Toget surrer på TVen. Litt uvant å ikke starte dagen med kake og Jäger, men hjemme igjen, så får nøye meg med espresso. Planen i dag er å få satt på sommerdekk og rydde i boden. Ha en fin dag

Chriscross
17-04-2017, 07:12
God morgen. Fått avgårde litt e-poster her på morgenkvisten. Nå har resten av huset våknet så får lage istand litt frokost. Ganske fornøyd i dag tidlig av at jeg valgte 14.35 avgangen istedet for 06.00 til Malaga.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Concorde98
17-04-2017, 08:37
God morgen fra Lillestrøm. Da var man hjemme igjen etter påsketuren. Grei tur hjem fra Ängelholm via ARN i går. Tatt tilside i tollen på OSL for første gang på mange år. Mistenkelig at vi ikke handlet taxfree? Jeg vet ikke. Jeg sa vi liker å fly, reiser stort sett ikke for å handle, men for å fly! Man er da flyentusiast;) Noen spørsmål til også vinket han oss avgårde, uten å åpne koffert eller sekk. Vi var vel ikke så mistenkelige da... ;)
Nå er det noen uker på bakken i påvente av mai. Mai måned gir 16 segmenter så det er jo litt å vente på. :)
Ha en fin en alle sammen!

ForeverSAS
17-04-2017, 08:50
God morgen fra Snillfjord. :)

Små-kjølig ute, og det har gitt et lite dryss av hvitt ila natten, men det forsvinner nok fort. Her skal man nyte morgentimene denne siste påskedagen, før man etter hvert plotter kurs for Valset ferjeleie for å hente hjem lillesøster, back to reality i morgen.

I kveld dukes det for en og annen fotballkamp. Ryktes at Viking ikke har særlig lyst på 3 poeng i kveld, så fra trøndersk synsvinkel tar man gjerne hånd om dem.

Ha en fortreffelig en! :)

amatør
17-04-2017, 08:54
God morgen. Siste fridagen skal brukes til å sparke fotball med junior og en sykkeltur, før det forhåpentligvis blir borteseier på røkkeløkka i kveld!⚽⚽

TriStar
17-04-2017, 09:24
Mornings fra Grønland, tilbake i Oslo. Madammen er på jobb, så her er det stille og fredelig. Har blitt satt til noen huslige sysler, så får vel gjøre unna det etter frokost. Ha en gullende god mandag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Fnate
17-04-2017, 14:41
God mandag fra Lillestrøm. Ble ganske aktiv Påske til slutt, og i dag skal det bare slappes av. Bookes litt reiser. Skrives litt reiseregning.

Kanskje fikses litt god mat.

Sånne ting.

Ha en brillefin dag

Tjab
17-04-2017, 21:03
På vei til jobb igjen. Nok en tur med Widerøe, Dash 8 300 og sete 11D....