View Full Version : God onsdag morgen!
God morgen fra Ris. Legebesøket endte med sykemelding til og med første arbeidsdag etter påske...så da er det vel noe laaaangdrygt jeg har fått da. Ha en bra onsdag der du er:-)
Concorde98
12-04-2017, 06:45
God morgen fra Ruters grønne i retning jobb. Heldigvis kan man slutte klokken 13 i dag, og det er helt innafor. ;) Deretter hjem å pakke for morgendagens flighter til AGH.
Ha en riktig fin en alle sammen! :)
God formiddag fra sør i Vietnam. Her er det behagelige 33 grader og nesten vindstille. Absolutt ingen planer for resten av dagen annet enn å slappe av med god mat og kjØLig drikke. Forsatt god påske.
God morgen fra Beitostølen. Her har det kommet litt påfyll med snø, hvilket definitivt hjelper på skiføret. Årets påskekake er også spist opp, så jeg får bake en ny. Ha en fin dag
HNL_Cecilie
12-04-2017, 08:20
Go måren fra Svarvaren, Tromsø [emoji4] Ikkje feil med himakontor når detta e utsikten [emoji6] Og korte dag i tillegg [emoji108]
Ha ein kjekke onsdag [emoji16]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170412/23fc23783a6808466e89761bfe24e4a3.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
HNL_Cecilie
12-04-2017, 08:21
God morgen fra Ris. Legebesøket endte med sykemelding til og med første arbeidsdag etter påske...så da er det vel noe laaaangdrygt jeg har fått da. Ha en bra onsdag der du er:-)
God bedring! [emoji855]
AirbusTrond
12-04-2017, 08:22
God dag fra jobb. Visstnok halv dag i dag. Det husket jeg ikke på da jeg skulle booke fly, så blir en noe sein ankomst Vigra, først ved 19-tiden. Men for så vidt greit nok, da får man surre rundt i hovedstaden mens det er påskestille. Satser på godvær i Nordvest. Ha en fin onsdag !
ForeverSAS
12-04-2017, 08:23
God morgen fra Snillfjord. :)
Her skinner til alt overmål solen på morgenkvisten, det får en ta med seg så lenge det varer. Et ørlite dryss av hvitt er det kommet her også, men ikke mer enn at man enda får vår-stemning av landskapet. På mandag fikk bilen 4 nye dekk så da ruller man trygt en stund til på disse kanter også.
Dagens hovedplan er å frakte lillesøster til det faderlige opphavet like ved OLA for påskefeiring. Før den tid må man visst innom ymse butikker for å utkjempe slaget om påskehandelen. Satser på at vi blir ferdige i dag og slipper en runde på lørdag igjen, hadde vært knall.
Ha en fortreffelig en, enten påsketiden finner sted i by, på fjell, land eller i utland. :)
jcnorway
12-04-2017, 08:37
God morgen fra hovedstaden.
Rundt 1,5 time til avreise retning Drammen for å hente nybilen :)
Ha en fartsfylt dag ;)
God morgen fra Kongens by, nettopp slått opp gluggene på Radisson Blu Skandinavia. Middag på Peder Oxe i går, tydeligvis et populært sted for nordmenn... Hørte norsk ved minst 4 bord. Hyggelig sted, god mat og behagelig prisnivå. Nå er det store spørsmålet om man skal ta seg en overpriset frokost, eller drøye litt og ta en brunch i Nyhavn. Ha en fortreffelig onsdag, med eller uten store dilemmaer[emoji16]
Sent from my iPad using Tapatalk
AirbusTrond
12-04-2017, 09:50
Nå er det store spørsmålet om man skal ta seg en overpriset frokost, eller drøye litt og ta en brunch i Nyhavn. Ha en fortreffelig onsdag, med eller uten store dilemmaer[emoji16]
I 12 av 10 tilfeller ville jeg åpenbart valgt det siste. :colgate:
God ettermiddag fra Beijing. Avreise til Nord Korea i morgen. Nå nytes en halvliter med øl. Blitt litt mer overskya enn i stad men fortsatt fin utetemperatur for en halvliter.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
I 12 av 10 tilfeller ville jeg åpenbart valgt det siste. :colgate:
Helt enig[emoji3] Trygt installert på Nyhavns Færgekro med hver vår brunch-tallerken.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170412/853c2345aca3fad1fd25a9fd0af325d2.jpg
...ikke inkludert morgenmad på hotellet??? Ellers så er det aldri feil med en "platte" av et eller annet slag på en dansk kro.
God morgen fra Budapest. Sovet 11 timer i natt. Helt passe. Nå er alle kaffedingsene brukt opp, og snart alt vannet drukket opp. Fremdeles må det ventes en god stund mens noen er på badet. Har funnet et nytt gjemmested for et håndkle, sånn at jeg har til egen dusj. Forrige ble desverre avslørt.
Utsjekk fra hotellet om 2 timer, og så får vi komme oss ned til FS for et døgn der.
Ha en fin en
G`mornings fra Stavanger. Her sov en lenge i dag, helt til 08:10....
Så da ble det ryddings og nykokt kaffe før resten av gjengen kom sigende i 10-11 tiden.
Om noen få strakser går turen til Kvadrat, ikke for handling, bare for kos.
Med nada lange reiseplaner fremover, føler jeg meg lutfattig. Har ikke noe slikt på planen før i november, så her håper en på et eller annet salg.
BA, LH, SIA hører dere meg!??
God påske!
Sykemelding er for sosialister. Bah.
Her har man knapt sovet i natt, så formen er deretter. Mulig det er medisinene som tuller med meg, men hjernen spant i 100 i hele natt. Og herre så mange verdensproblemer jeg har løst. Slipp meg fram! I tillegg prøvde jeg å kjøpe flybilletter (inne i hodet) men fikk bare musikk.
Velvel, musikk blir det i kveld uansett. Har billett til Musical Box nede i Atlanta.
Sykemelding er for sosialister. Bah.
Her har man knapt sovet i natt, så formen er deretter. Mulig det er medisinene som tuller med meg, men hjernen spant i 100 i hele natt. Og herre så mange verdensproblemer jeg har løst. Slipp meg fram! I tillegg prøvde jeg å kjøpe flybilletter (inne i hodet) men fikk bare musikk.
Velvel, musikk blir det i kveld uansett. Har billett til Musical Box nede i Atlanta.
Lever fint med å ligge til venstre for Trump og det er vel definisjonen på sosialist på andre siden av dammen:-)
...ikke inkludert morgenmad på hotellet??? Ellers så er det aldri feil med en "platte" av et eller annet slag på en dansk kro.
Nei, fikk "tilbud" om frokostvoucher for DKK 170,- ved innsjekk. Og det blir 200,- uten voucher... Så ikke akkurat noe røverkjøp.
petter380
12-04-2017, 23:50
Go måren fra Svarvaren, Tromsø [emoji4] Ikkje feil med himakontor når detta e utsikten [emoji6] Og korte dag i tillegg [emoji108]
Ha ein kjekke onsdag [emoji16]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170412/23fc23783a6808466e89761bfe24e4a3.jpg
Vi gikk opp Storstolpan ytterst på Kvaløya - har ikke ord til å beskrive utsikten og kvaliteten på snøen. Komma deg ut! [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro