PDA

View Full Version : God lørdag fra Oslo


Hypern
08-04-2017, 01:20
Tillater meg å starte denne tråden kun kort tid etter midnatt. Det er vel kanskje ikke helt innafor, men jeg sitter her og nyter en halvliter boks med øl og ser frem til avreise Kina og Nord Korea på mandag. Satser på at SAS gir meg noen gode nyheter mtp på oppgradering. Det som bekymrer meg mest er at turoperatøren skal ha betalt i cash i EURO!!! SÅ man får vel overføre noen penger fra sparekonto og ta ut i en minibank.

Ingen store planer for lørdagen, bortsett fra å fikse ting da. Sånn rent bortsett fra det har jeg jo en drøm om å delta i påskelabyrinten, men blir jo litt vanskelig når man reiser bort. Viggo Walle er jo en tradisjon og jeg har flere ganger klart å gjette det han vil frem til på egen hånd.

LN-MOW
08-04-2017, 01:38
Jau jau .. da var det endelig hælja.

Nå sitter jeg godt plantet i stressless'en og ser frem til ingenting annet enn å dyppe nesa ned i Kindle'n. Min kinesiske lege har kommandert meg til å konsumere noen medikamenter, men jeg glemte å spørre hvordan de går sammen med alkohol. Velvel, det finner vi nok ut av. Hvis jeg ikke poster i morgen, ta en skål for meg.

Tiddeli-di!

Og Delta er fortsatt ikke tilbake i gjenge etter uværet onsdag. ca 500 kanselleringer i dag også ...

http://www.ajc.com/travel/delta-flight-cancellations-continue-friday-was-like-madhouse/D4xg1oVDWwiuOU2kWNgQSI/?ecmp=socialflow_ajclife

LN-RTP
08-04-2017, 04:17
Sen kveld og tidelig bom-bom morran her i Fort Liquirdale også.

Har ingen Kinesisk lege med mystiske medisiner, men har funnet ut at 3 pils først, med en flaske hvit vin like etterpå er stort sett det man trenger før middagen.
Som Fanta reklamen sa på 70 tallet: Så godt at det er gøy å være tørst..
Har en kjapp charter med Odin i morra, 2 Nordmenn med 2 utenlandske koner, en Fransk og en Amerikansk kone.
Blir vel artig det også og har striglet båten idag, champagne blir lastet ombord imorra og været ser bra ut og med avgang 14:30 slipper man å bryte seg ut av bingen for tidlig på dagen med en ørliten hengeover.

EB
08-04-2017, 05:28
God morgen fra Ris. Om formen ikke er stigende så er den heller ikke synkende...som vel betyr nok en dag innendørs og med egenpleie. Ha en fin lørdag der du er!

Henshaw
08-04-2017, 07:26
Morn fra Kringsjå. Avdeling Sandefjord bestemte tidlig avreise til fjells så da blir det å rekke tog 0725, noe jeg egentlig syns var litt tidlig på en lørdag men...

Concorde98
08-04-2017, 07:44
God morgen fra Lillestrøm. Hjemmehelg for første gang siden slutten av februar. Vel, det er ok det også. Har litt ting som må gjøres. Balkongen skriker etter en vask og diverse andre ting som er greit å få unna. Sikkert en trist stemning i Sverige i dag. Var i Stockholm for to uker siden og Gøteborg forrige helg. Ting kommer nærme når man akkurat har vært der, men man kan ikke slutte å leve og reise for det. Galskap kan skje overalt. Skjærtorsdag er det Sverige, Ängelholm. Luleå, Visby og også Malmø skal besøkes før sommeren.
Ønsker alle en fin helg!

Someone
08-04-2017, 07:50
God morgen fra Beitostølen. Blir neppe påsken vi snødde inne, men kommer oss ut på ski for det. Ha en fin dag

jcnorway
08-04-2017, 08:14
God morgen fra hovedstaden.

Frakte arvingen til de gamle etterpå sånn at man får gjort unna en tur i dagligvarebutikken og andre diverse gjøremål. Eller... må vel be de gamle komme og hente den håpefulle - fraktmulighetene våre er noe redusert fram til onsdag neste uke. Satser på at det løser seg etter en togtur til Drammen [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

TriStar
08-04-2017, 10:18
God morgen fra Kongsberg. Dagens hovedoppgave er å få liv i bilen til opphavet, den har ikke vært i bruk i vinter og batteriet har fullstendig avgått med døden... Ellers ingen store planer for helgen, men det kan se ut dom det er muligheter for en utepils i ettermiddag[emoji3] Ha en strålende helg!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
08-04-2017, 12:13
Grompf fra Lillestrøm. I går kveld oppdaget jeg innbrudd i bodene her igjen. Andre gang på et års tid. Stjålet sykkel og diverse. Ikke noe alvorlig, da jeg flyttet det meste opp sist.

Men jeg blir så inni gampehekken dritsint. Så sint at det virkelig skremmer meg. Mest fordi man vet at folk kan gjøre dette mot andre livet ut, uten å kunne vente seg straff. Selve folkene som gjør det har det nok ikke så bra med seg selv, men pokker heller om det ikke burde bli konsekvenser.

Så denne gangen vurderer jeg å bare kjøpe ny sykkel og gi blaffen i hele anmeldelsen.

Men først ut å kjøpe nye hengelåser, ned og rydde i boden og andre ting.

Enda sintere blir jeg jo når jeg tenker på Stockholm... Første offeret kom noen få meter fra gode venner av meg :(

Ha en fin en

kimpe
08-04-2017, 13:15
God formiddag fra Skaun!

Litt indretjeneste på morgenen her, snart ferdig og klar for litt sofatid! Er jo tross alt Tottenham-kamp kl 13.30, som oppvarming til dagens utflukt til Lerkendal der "krigen" mellom RBK og Molde kuliminerer.. :)

I går hadde jeg en skikkelig rant på det transfersystemet på OSL, makan til møl og ræl har jeg sjelden opplevd. Spansk turist var så frustrert at hun gråt over ikke å rekke videreforbindelsen sin. Hadde ventet i to og en halv time på "Processing". Mitt fly måtte vente i èn time og 20 min... "Welcome to Norway"

Kim

robertaas
08-04-2017, 14:08
God lørdag fra Fuerteventura. Har okkupert en steinsirkel ved stranden hvor jeg kan sløve i ly for vinden og bli solbrent både her og der. Gjør noe så uvanlig som å høre på Ole Paus på Spotify. Det passet liksom idag. Dagens store avgjørelse er om man skal tilbake til grei "all inclusive"-lunch på hoteller som slutter 15:00. Har jo med nok til å klare beleiring av denne festningen resten av dagen.

Ha en god en alle som har like strevsomme dager.

AirbusTrond
08-04-2017, 16:47
God dag fra en balkong i Indre Oslo Øst. Her er det akkurat passe med sol til å kunne nyte nyinnkjøpt stol og en svært lokal øl fra Siste Sang. Ellers rolig lørdag i heimen, jobbing mandag-onsdag før det blir Møre fra onsdag kveld. Med ønske om en utmerket helg!

roger
08-04-2017, 19:57
God formiddag fra Skaun!

Litt indretjeneste på morgenen her, snart ferdig og klar for litt sofatid! Er jo tross alt Tottenham-kamp kl 13.30, som oppvarming til dagens utflukt til Lerkendal der "krigen" mellom RBK og Molde kuliminerer.. :)

I går hadde jeg en skikkelig rant på det transfersystemet på OSL, makan til møl og ræl har jeg sjelden opplevd. Spansk turist var så frustrert at hun gråt over ikke å rekke videreforbindelsen sin. Hadde ventet i to og en halv time på "Processing". Mitt fly måtte vente i èn time og 20 min... "Welcome to Norway"

Kim
Ja, det er ikkje noko særleg. Eg berre gjekk rundt, gav f i bagasjen for å kome meg heim for kvelden, den gangen eg innsåg at dette tok for lang tid.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk