PDA

View Full Version : God loerdag morgen!


LN-MOW
05-08-2006, 07:39
Twenty down - one to go!!

Kun en igjen - den er paa bakken om en time. Det blir en kjapp turnaround foer jeg setter kursen tilbake hit hvor det venter en miniflaske Jack ... Det blir en begrenset feiring med ham foer nattata og avreise mot Ontario i morgen tidlig .... Skal bli deilig med en full natts soevn!!

Oerkendagen er over - avslutter med et lite stemningsbilde fra ikveld.

http://www.spotterdude.com/reports/060731_vcv/053.jpg

Egil
05-08-2006, 07:51
Ja da var det endelig lørdag og min siste arbeidsdag før miniferie Stockholm/Oslo/Nessebar 5-15. august :cool:

Uansett kan det meldes om nok en dag med strålende sol over MJF, våre første fly har kommet seg opp i lufta og fellesfrokost står for tur! Tror jammen det lukter nystekte vaffler her, nam nam ^_^

Ha en helt aldeles strålende helg alle sammen!!!

wf145
05-08-2006, 09:16
Go morgon få Ørsta, her er det og jobbehelg. Ser ut som det vert ein knalldag for Saudehornet rett opp (http://www.saudehornet.no)

Ha ein kjempedag folkens!

G-COLE
05-08-2006, 09:19
God morgen fra Bergen også !

-Nok en strålende dag her ! -Sola skinner og det er vindstille nå. -Skal på jobb nå, synd når det er så fint vær....

Kona og ungene skal være med svigermor til et hotell i Gubrandsdalen i dag,- skal være der en uke.... -Så da blir det "fredelig" i huset en uke... (Gjøre det jeg selv vil hehe).... ;)

LN-REF
05-08-2006, 09:25
Deilig å våkne opp idag for å konstantere at influlensa har sluppe taket, om ikkje helt enda så ihvertfall nesten!

LN-MOW
05-08-2006, 10:07
Da var det slut!! 20 flighter paa rute og en litt forsinket paa grunn av dekkbytte. En svaert vellyket operasjon!!

Vi loefter glasset til en liten .. SKAAL !! :cheers:

Og i formiddag venter America West ..... hurra ......

Savipix
05-08-2006, 10:16
God morgon!

Fint väder idag igen. Packning och diverse bestyr innan turen går till GOT i morgon. Blir väl antagligen en pils eller två i kväll också. ;)

Farmer
05-08-2006, 11:18
God morgen.
Sitter nå på OSL og venter på 11 flyet til TRD. Opplagt og våken etter 9 timers drømmeløs sovn på SAS hotellet. Jetlag gone :D
Nå er det bare ett lite flyhopp igjen for denne gangen, pluss 45 mil i bil med fruen som plukker meg opp på Værnes. Hun har kjøpt en hest til til Farmen, så da blir det bil med hestehenger den siste etappen i dag. Det skal nå bli godt å komme hjem til egen seng igjen etter en uke på loffen ... :p

AA-skipper
05-08-2006, 18:24
:D God morgon frå New England. Det byggjer opp til ei superfin helg, hetebølga er over takk og pris, no er det skikkeleg sommarver med meir moderate temeratuar .:cool: Dei siste dagane har det vore mykje navigering rundt "Chris" kan vel seia eg har sett Chris frå alle kantar. Ha ei god helg.:p