PDA

View Full Version : Glad lørdag:-)


EB
01-04-2017, 07:33
God morgen fra Clarion Hotel Post i Gøteborg. Klar for en ny dag i en av favorittbyene i Skandinavia. Ha en flott lørdag og ikke minst en flott start på april.

Someone
01-04-2017, 07:36
God morgen. Her sover vi ikke bort lørdagen heller. Arvingen er opptatt med pannekaker og store maskiner, mens jeg sitter men en espresso, DN og mobil. Befriende få planer i dag, men har i der minste et andebryst som jeg må finne på noe lurt med i kveld. En fetter av arvingen kommer også på overnattingsbesøk, men det får kona fikse. Ha en fin dag

Concorde98
01-04-2017, 07:39
God morgen fra flyplasshotellet på Landvetter. Straks er det frokost deretter en tur til sentrum i Gøteborg. Så får man se hva dagen bringer. Ha en riktig fin dag og ikke bli lurt. ;)

Hickok
01-04-2017, 07:39
God morgen fra BGO. Her settes nå kursen vestover til Dublin via en liten omvei gjennom Tåkemoen. En uke på tur nå. Blir nok fint.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

kimpe
01-04-2017, 08:13
God tur til Dublin Hickok, kommer selv på tirsdag!

En riktig tidlig morgen fra klassiske Hotel Continental i Oslo. Straks frokost, så avslappping og litt fotball på tv, før hjemreise til verdens navle for å bytte koffert i kveld.

Blir fint å få med seg serieåpning på Lerkendal i morgen. Fikk faktisk fremskyndet hjemreisen fra Dublin neste uke med én dag så jeg rekker RBK-Molde lørdag kveld... Prioritering er viktig! :)

God helg.

Kim

TriStar
01-04-2017, 08:46
God morgen fra Grønland. Ser ut til å bli kokosbolle & kaffe til frokost i dag[emoji3] Så får man vel rusle over gata på Meny og få supplert kjøleskapbeholdningen etter hvert. Og mere kaffe med gamle kompiser blir det også litt utpå dagen. Så blir man vel kanskje lurt et par ganger i løpet av dagen også... Ha en strålende 1. april!


Sent from my iPad using Tapatalk

Discus
01-04-2017, 12:20
God formiddag - avslappende i heimen.

Ble spontant møte i Bongos Tryllereiser, divisjon Catering i går for å se på evt. kriseplaner for fremtidige BA-turer i CW. Følgende alternativer ligger på bordet:

1) Kjøpe baconroll fra BOB-tralla
2) Gå for vegetar: 10 poser nøtter + tonicmarinert sitron
3) Kjøpe paprika, rundstykker, skinke og skivet ost på Kiwi, og bare be om en kopp te pluss bestikk.

Fnate
01-04-2017, 12:47
God formiddag - avslappende i heimen.

Ble spontant møte i Bongos Tryllereiser, divisjon Catering i går for å se på evt. kriseplaner for fremtidige BA-turer i CW. Følgende alternativer ligger på bordet:

1) Kjøpe baconroll fra BOB-tralla
2) Gå for vegetar: 10 poser nøtter + tonicmarinert sitron
3) Kjøpe paprika, rundstykker, skinke og skivet ost på Kiwi, og bare be om en kopp te pluss bestikk.

Alternativ 1 * 2!!

God formiddag fra NSB på vei til Komfort på vei til Kristiansand. I dette øyeblikk på Lysaker.

Dette er litt memory lane for min del. Fra jeg var 13 til jeg var 18 år tok jeg dette toget ned til Kristiansand ca annehver fredag for å kunne jobbe i platebutikken Pathetique i Kristiansand på lørdag. Så dro jeg hjem med toget på lørdag kveld (Pappa jobbet i NSB så jeg reiste gratis).

Greia var jo at vi (i starten) hadde alle CD'er som noensinne var utgitt på lager. Så hver gang jeg reiste hjem hadde jeg med en stabel med obskur musikk, som jeg satt og spilte igjennom den kommende uken. I skjul for venner, så klart, da disse neppe ville akseptert Al de Meola, Also Sprach Zarathustra og en del annet rart.

Elefanten har forstått at KOMFORT er NSB sin First Class, og er riktig fornøyd. Han lader opp til å gå løs på kioskvogna

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20170401_111604.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/20170401_111604.jpg.html)

Han er også veldig spent på om de har TaxFree her, eller om det først skjer ved ankomst. Han skal tross alt til SørLANDET.

I kofferten ligger tannbørste, undikk og masse KRUG. Hva kan gå galt?

Ha en fin en

KnutW
01-04-2017, 12:50
En riktig god litt utpå dagen fra Thon i Bodø. Det ble en ordentlig nordnorsk gravøl markering av nedlegginga på Narvik Framnes i går. Og for å si det sånn: flyvertinna skulle ihvertfall ikke på jobb igjen i dag... Om det ble sen kveld eller tidlig morgen kan muligens diskuteres, begrepene flyter nok litt over i hverandre. Steike kor artig!

Fnate
01-04-2017, 13:41
Ok... nå er spenningen slutt og jeg har begynt å kjede meg.

Tog er morsommere med rødvin og kveld utenfor. 3:20 igjen.

Å Aaaaaaaaaaaargh

roger
01-04-2017, 13:51
Morn frå Trondheim. Eine ungen ligg i vogna og hosta og søv, eg prøver å hoste opp pengar til å betale rekningar, medan frøken og friske ungen har reist på kino. Fint. Kanskje ein kaffikopp, for første gang denne veka?

Er så fysen på fortauskafe-livet at det ikkje er artig :(

Hickok
01-04-2017, 14:04
God tur til Dublin Hickok, kommer selv på tirsdag!

En riktig tidlig morgen fra klassiske Hotel Continental i Oslo. Straks frokost, så avslappping og litt fotball på tv, før hjemreise til verdens navle for å bytte koffert i kveld.

Blir fint å få med seg serieåpning på Lerkendal i morgen. Fikk faktisk fremskyndet hjemreisen fra Dublin neste uke med én dag så jeg rekker RBK-Molde lørdag kveld... Prioritering er viktig! :)

God helg.

Kim
Da var man landet, og ser at en del av gjengen din er her også. Dette blir en bra uke. Gleder meg!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

LN-MOW
01-04-2017, 17:03
Han er også veldig spent på om de har TaxFree her, eller om det først skjer ved ankomst. Han skal tross alt til SørLANDET.

I kofferten ligger tannbørste, undikk og masse KRUG. Hva kan gå galt?



Som vanlig når elefnaten er med: Det meste .... ^_^

G'morgen. Solen skinner og dagens første fotballkamp er overstått. Oppdaget at Discovery/Eurosport ikke har gjort noe for at vi i Utlandet skal få se Tippeliga i år, men fikk nå lastet ned Eurosport-appen med min norske itunes-konto. Så med VPN aktivert skal det nok bli Stabæk-suksess i år også. Men prisen er mer behagelig enn den har vært på noen år, så da får man leve med det.

Utover en runde med gressklipperen, står det ikke så mye på programmet i dag.

Bizflyer
01-04-2017, 17:06
Alternativ 1 * 2!!

God formiddag fra NSB på vei til Komfort på vei til Kristiansand. I dette øyeblikk på Lysaker.

Dette er litt memory lane for min del. Fra jeg var 13 til jeg var 18 år tok jeg dette toget ned til Kristiansand ca annehver fredag for å kunne jobbe i platebutikken Pathetique i Kristiansand på lørdag. Så dro jeg hjem med toget på lørdag kveld (Pappa jobbet i NSB så jeg reiste gratis).

Greia var jo at vi (i starten) hadde alle CD'er som noensinne var utgitt på lager. Så hver gang jeg reiste hjem hadde jeg med en stabel med obskur musikk, som jeg satt og spilte igjennom den kommende uken. I skjul for venner, så klart, da disse neppe ville akseptert Al de Meola, Also Sprach Zarathustra og en del annet rart.

Elefanten har forstått at KOMFORT er NSB sin First Class, og er riktig fornøyd. Han lader opp til å gå løs på kioskvogna

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20170401_111604.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/20170401_111604.jpg.html)

Han er også veldig spent på om de har TaxFree her, eller om det først skjer ved ankomst. Han skal tross alt til SørLANDET.

I kofferten ligger tannbørste, undikk og masse KRUG. Hva kan gå galt?

Ha en fin en

Hvis du mangler en å dele "masse KRUG" med her Sør, er det bare å slå et signal!! :colgate::colgate::colgate: