PDA

View Full Version : God morgen på en fredag

LN-KGL
04-08-2006, 07:59
Sjelden vare at undertegnede starter denne - det må fremdeles være ferietid!

Ja, ja, glimrende vær her ute på Hurum og det er første dag post innkjøp av en Canon EOS 30D. Bare etter noen få korte timer med min nye baby er overrasket over hvor mye bedre den er enn 10Den. Nå får vi se hva resultatet blir under EuroTour 2 for 2006 i neste uke.

Ha en bedre dag og ikke minst en god helg til de som har begynt å jobbe igjen denne uken!

Someone
04-08-2006, 08:24
God morgen. Ser ut til å blir nok en fin dag her i hovedstadet. PÅ plass på kontoret litt senere og enda trøttere enn vanlig siden jeg måtte hente brodern på Gerdermoen i natt og var hjemme 1.30.

Blir nok ikke full dag idag heller for tenkte å dra tidlig og sette nesen opp mot Beitostølen for i morgen er det rafting i Sjoa som står på planen:D

FBU 4EVER
04-08-2006, 08:28
Første arbeidsdag etter ferien.Uniformskjorter er strøket og uniformen renset og presset så nå er det bare å trå til!:D Neste tur er en 6-dagers med 5 døgn i BKK og regntid.Hva gjør man i BKK i regntiden utenom å unngå å bli våt og spise Thai-suppe?

OMW
04-08-2006, 08:31
Hva gjør man i BKK i regntiden utenom å unngå å bli våt og spise Thai-suppe?
Kremt..

:colgate:

FBU 4EVER
04-08-2006, 08:47
Originally posted by OMW

Hva gjør man i BKK i regntiden utenom å unngå å bli våt og spise Thai-suppe?
Kremt..

:colgate:

Glem det! 30% sjangse for å pådra seg noe man ikke har betalt for!:old

LN-MOW
04-08-2006, 09:09
Husk regnfrakk! ;)

Fortsatt en dag igjen her i Victorville. Klokken er midnatt og siste flight ble sendt ut 1t15m foer rutetid etter 20 minutters bakkestopp. ikke verst for en 752! :cool:

Det betyr en ekstra time soevn, og det blir fem slike foer jeg maa igang igjen. Men ved midnatt i morgen er det slutt.

Satser paa en tur ut paa 'gravplassen' idag - er halveis lovet en tur ut der. Helt uoffisielt, selvfoelgelig ... ;)

Someone
04-08-2006, 09:17
Originally posted by FBU 4EVER

Neste tur er en 6-dagers med 5 døgn i BKK og regntid.e?

Hva er grunnen til en så lang stop-over i BKK? Og er det vanlig der? isafall er det ikke rart den ruta ikke tjener penger hvis de til enhver tid har 5 crew på hotell i BKK

G-COLE
04-08-2006, 09:44
God morgen fra Bergen også !

-Sola skinner nok en dag her,- og temperaturen er rundt 20 grader alt !
Ser ut til å bli nok en fin dag !

Bizflyer
04-08-2006, 10:35

Første arbeidsdag etter ferien.Uniformskjorter er strøket og uniformen renset og presset så nå er det bare å trå til!:D Neste tur er en 6-dagers med 5 døgn i BKK og regntid.Hva gjør man i BKK i regntiden utenom å unngå å bli våt og spise Thai-suppe?

- Få en klassisk Thai massage
- Spise nydelige danske smørrebrød, eller nyte en dansk bøf på Hotel Stable Lodge
- Få sydd seg en ny dress eller noen nye skjorter hos Barons Fashion
- Se på dansende småpiker på Nana Plaza eller Soi Cowboy mens man drikker øl!:exclamati
- Ligge på rommet og se på TV:lol:

Trenger du flere alternativer? Bor dere på Raddisson i BKK, eller?

God morgen fra Sørlandets hovedstad forresten. Endelig fredag! Nydelig vær! Kald pils i kjøleskapet! Fortsatt god sommer!

BF:cool2

zico77
04-08-2006, 10:59
Nok ein god morgon frå Bergen! Her er varmt, og ferien er starta! :) Herlig!!

Martin
04-08-2006, 11:21
God formiddag fra Maura. Begynte dagen tiiidlig i dag, med en tur til verkstedet med bilen. Skulle bytte en potte - trodde jeg.. Når jeg henter den på mandag, har jeg fått både potte og ny katalysator, og de er visst dyre..

Ellers blir det vel en vanlig dag på jobb fram til jeg tar helg, forhåpentligvis før 22:00 i kveld

Savipix
04-08-2006, 11:23
God morgon!

Blir en tur till ARN för att skicka iväg föräldrarna till CPH med SK409 idag. Hela helgen fritt och på söndag blir det FlyMe till Göteborg. Savipix2 kanske får sig ett oväntat besök :nor

En fin och solig helg önskas er alla

The Ticketor
04-08-2006, 11:28
TGIF!

Idag skal et nytt telt innforskaffes (det tredje), og så er det ut i skogen med det samme ikveld.

Christian
04-08-2006, 11:29
God förmiddag!

Nu är man hemkommen från 2 veckors skön semester i Hurghada, Egypten. Inte sett tillstymmelse till ett moln under dom veckorna, å så kommer man hem till ett riktigt trist Stockholm, usch!

Savipix1, du är välkommen hit om du vågar, jag är rejält brunt å fin nu, till skillnad från det blekansiktet jag brukar vara :p

sail4fun
04-08-2006, 11:54
Originally posted by Someone

Hva er grunnen til en så lang stop-over i BKK? Og er det vanlig der? isafall er det ikke rart den ruta ikke tjener penger hvis de til enhver tid har 5 crew på hotell i BKK

Hm, Ligger Schedulering litt etter og har glemt at BKK-SIN-BKK ikke produseres ? , derav litt extra liggetid ?

SQ 777
04-08-2006, 12:05
God Morgen fra Lillestrøm. Flott vær. FBU 4EVER, spørsmål ?

Tilfeldigvis, du skal vel ikke fly meg til/fra SHA 24.08-29.08 ??

C172
04-08-2006, 12:25
I flyging er det mye venting, jeg er i Roskilde somlet meg for å stå opp og spise en god frokost! Venter 1:00 til her på Scandic før vi reiser opp på flyplasen.Er en del små fly å se på der. Spotter her på hotelet også, dukker opp noe spennende her også. Danske piger er kontinentale og mote beviste,fint vær er det også. best å komme seg opp på flygplatsen.;)

FBU 4EVER
04-08-2006, 12:30
Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by Someone

Hm, Ligger Schedulering litt etter og har glemt at BKK-SIN-BKK ikke produseres ? , derav litt extra liggetid ?

Forsåvidt riktig,men BKK går ikke alle dager og derfor er ett av stoppene noe lengre enn de andre.Vi bor ikke på Radisson,men på Rembrandt.

Bizflyer
04-08-2006, 12:48
Ok, men noen gode tips fikk du nå iallefall. Så forhåpentligvis går du ikke rundt og kjeder deg i BKK.

Kan du ta meg med som håndbagasje kanskje? Kunne godt tenke meg en tur! :D

BF;)

Tommy777
04-08-2006, 14:56
Originally posted by LN-MOW

Fortsatt en dag igjen her i Victorville. Klokken er midnatt og siste flight ble sendt ut 1t15m foer rutetid etter 20 minutters bakkestopp. ikke verst for en 752! :cool:

Woah! Det står det respect av!