View Full Version : S Ø N N D A Y
God noe fra Marina del Rey. Trøtt som en grevling, men det er deilig med sånne stamplasser. Når du sjekker inn ringer de opp til loungen på hotellet og sier du kommer. Så står Zonia klar med en GT som kunne drept en hest. Hun har jobbet her i 26 år og har bare full kontroll...
...bortsett fra at alle nå kaller meg Mr.Lee the gorilla doctor.
Ha en fin en
God søndag fra GLA på tur til Sint Maarten, store deler av dagen vil bli tilbrakt i en A330, før belønningen venter på Maho beach i form av fly og ei kald øl.
Ha en flottflott søndag folkens! :-)
Chriscross
12-03-2017, 07:10
God morgen. Litt jobb på morningen her. Fått inn en del doble på for 25 årsjubileet i EB, men det var ikke krav at reiser skulle være booket før 1. Mars?
Sent from my iPhone using Tapatalk
God formiddag fra Chiang Mai. Nå bærer det straks til fjells for å besøke svigers. Ca 1,5 times kjøring i retning Doi Inthanon, Thailands høyeste fjell. Må innom en slakter på veien for å kjøpe inn litt råvarer til kveldens barbeque. Og kanskje noen langpils da... Ha en fin søndag[emoji3]
Sent from my iPad using Tapatalk
Concorde98
12-03-2017, 08:19
Guten morgen fra Radisson Blu Hamburg airport. Ankom litt etter 22 i går kveld via CPH. Ble oppgradert til business rom i øverste etasje. Hyggelig gest! Nå går ferden etterhvert hjemover via Arlanda. Sete 1A venter i CRJ'en. ;) Ønsker alle en riktig fin søndag! :)
Mornings fra Beitostølen. Da prøver jeg med Jägermeister og espresso for å kurere en trøblete mage. Så får jeg se om det funker og om jeg kommer meg ut på ski eller ikke. Ha en fin dag
robertaas
12-03-2017, 08:53
God søndag fra Exeter. Idag skal jeg så sent ut at jeg rekker frokost på hotellet og etterpå enda en liten rundtur i byen, kanskje med free walking tour. Og så er det å toge til LHR og se om man slipper gjennom sikkerhetsslusa der. Hadde jo planlagt å ta med litt steiner og sendte en henvendelse til flyplassen som jeg enda ikke har fått svar på. Det jeg fant av fossiler i Lyme Regis igår var såpass smått at jeg ikke regner med at et kan bli noe problem. Største stykke er 5,5 cm langt. Fant flere som var mye større, men kvaliteten var så dårlig at jeg ikke gadd drasse på de digre steinene.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=42321&stc=1&d=1489304840
Ha en god en alle som skal drasse rundt på mye rart.
Millemor
12-03-2017, 09:13
God søndag fra Pretoria. Sol og sommer her. Avslapning i godt selskap står på planen i dag. Det er ikke feil.[emoji2]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170312/4c659c37eb24c8c5b611ba64c01f9b35.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Glad søndag fra Ris... Kom hjem etter at Aftenposten var levert...så da var det vel en hyggelig middag vi var på i går da:-) Nå en stille og rolig start før vi skal ut i eller helst ut av tåka. Glad søndag:-)
Grumpf. Aldri en god morgen når sommertiden begynner. Guttungen skulle på jobb kl 0700, og det blir ytterligere en utfordring når det er en time tidligere enn i går.
Fortsatt ikke i toppform. Kona er noen dager 'bak' meg, så det positive er at Svigermor holder seg unna. Surt og regn. Sluddet da jeg var oppe ved tretiden. Sne litt lenger nord.
Go søndag - ingen trøblete mage her - kun trøtt etter gårsdagens festligheter. Men tidlig opp måtte man i dag for man skulle rekke noe møtegreier. Når det er slutt om en time bærer det vel til et vannhull for PL og litt reperasjon.
Fredrik74
12-03-2017, 14:34
God kväll från TPE. Hade bokat China Airlines från HKG för att få flyga A343. Tanken var B773 till TPE och A343 hem. Hemresan bokades om flera gånger så det är numer B738. Inte så spännande så jag var lite besviken. Om jag ändå blivit ombokad på en A359 hade jag inte klagat.
Men så igår skulle jag checka in på första leget och vad ser jag. Seatkartan visar en A343. Hurra! Har sett lite grann av TPE och mer i morgon.
S. Holberg
12-03-2017, 15:48
God ettermiddag fra midt over Atlanteren! Ettermiddagen tilbringes med god mat og drikke i sete 3F mot EWR og så Miami. God service i front i dag :) Klar for en uke på cruisemesse i Fort Lauderdale, skader heller ikke at det meldes sol og high-twenties for en møring ;)
robertaas
12-03-2017, 18:22
Da har man kommet seg til Senatorloungen på LHR2. Prøvde booket om til tidligere flight for å spare 2 timer. De skulle ha 30 pund som var overkommelig, men det var ikke midtsete. Fikk spørmål om hvordan i alle dager jeg hadde klart booke den billetten. Det var visst en ungdommsbillett som jeg hadde booket i god tro på sas.no utsn å se noe som helst om ungdommsbillett når ejg booket. Begynte å fortelle om problemer med websiten og det så visst ut til at de var veldig klar over at der kunne alt mulig skje.
robertaas
12-03-2017, 20:09
Bra med oppsatte sperrer for priority boarding på LHR, men dame som er ivrig i tjenesten ber alle med trillekoffert gå frem for å få den veid. Da står de fleste passasjerene allerede i prioritetskøen når de starter med boarding. Lite gjennomtenkt.