View Full Version : Ingen aviser i SAS loungene etter 1. Mars 2017
Da jeg gikk ut av SAS loungen på OSL forleden dag, trykket jeg på den knappen med nedover-smil, - ingen aviser lenger etter 1. Mars, og slik var det også i CPH.
Det var ikke så enkelt å laste ned en SAS app for å laste ned aviser. Den første var på portugisisk, og hadde ikke noe med flyselskapet å gjøre, - den neste SAS Event viste en link til et SAS event i Austin, Texas. Hun som jobbet ved loungeskranken fikk tilkalt en som kunne laste ned riktig app. Da får man muligheten til å laste ned en del aviser, men det blir jo ikke helt det samme som papiraviser.
Regner med at denne APPen det var snakk om er den helt vanlige SAS APPen som man sjekker inn osv., så å finne den rette burde ikke være så vanskelig... Det er jo den som skal komme opp først, om man søker rett da. SAS loungen burde kanskje investert i noen iPader som besøkende kunne brukt?
Bare å skrive SAS Scandinavian ...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170309/af0016bcd85948cb4ebbb616075b3b40.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Chriscross
09-03-2017, 20:00
Men at de kutter iPad appen samtidig er jo skandale. Den er innmari god å lese på. Iphoneappen er søppel om en sammenligner.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kanskje folk med bedre syn enn meg synes det er artig å lese aviser på en firetoms skjerm, men for ikke-nettbrett-eiere så er det jo nedtur at avisene er vekke. Ble oppfordret til å gi tilbakemelding da jeg snakket med personalet.
Kanskje folk med bedre syn enn meg synes det er artig å lese aviser på en firetoms skjerm, men for ikke-nettbrett-eiere så er det jo nedtur at avisene er vekke. Ble oppfordret til å gi tilbakemelding da jeg snakket med personalet.
Det går fint an å bruke den gamle appen fortsatt. Telefonapp'en fungerer også fint på iPad, men du får en svart 'forbedringsramme' rundt avisen. Ellers funker den helt likedan.
Det går fint an å bruke den gamle appen fortsatt. Telefonapp'en fungerer også fint på iPad, men du får en svart 'forbedringsramme' rundt avisen. Ellers funker den helt likedan.
Skjønner, men for folk som ikke har nettbrett og som ikke har bedre nærsyn enn meg så blir firetomsløsning temmelig slitsomt. Så derfor har analoge aviser vært et kjærkomment avbrekk.
sail4fun
09-03-2017, 21:03
Save a tree, tror ikke jeg har tatt i en papiravis på 3-4 år
Det finnes vel også kiosker på flyplassene?
Ja, det gjør det nok. Så slik sett, ut i fra hva som går an å få kjøpt i umiddelbar nærhet i kiosker og på serveringssteder, er jo lounger egentlig overflødige.
SudCaravelle
10-03-2017, 07:49
Og serveringssteder?
Hehe, jepp. Hele SAS Plus er i grunn overflødig, bare å legge ned :p