View Full Version : God onsdag morgen fra Chiang Mai
Så var man endelig ankommet hytta på fjellet[emoji3] Tror Flightradar24 hadde en liten hick-up i går, de mente at TG116 BKK-CNX skulle gå med A380. Men det var dessverre ikke tilfelle, var nok en 773 som stod og ventet på oss...
Middag på en nyåpnet Sushirestaurant i nabolaget i går, nå er det straks klart for egg & bacon.
Ønsker ellers alle kvinnfolk hjertelig til lykke med dagen, i hvert fall de som ikke skal gå i tog[emoji6] Ha en strålende onsdag!
Sent from my iPad using Tapatalk
Concorde98
08-03-2017, 05:25
God morgen fra Lillestrøm. Da var det onsdag og vi er midt i uka alt. Tre dager til neste flytur som går til Hamburg. Fire flightsegmenter til helga. 😉 Fikk booket nok en helgetur i går kveld så da er det kun siste helg før påske man ikke skal ut og fly. Etter påske har jeg 22 flightsegmenter i år, så det er innafor! 😀
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺
God morgen fra 12ern. Etter et par dager på kurs er det på tide å kontorere litt igjen. Ha en fin dag
Good mornings fra Trondheim
6 blå her og klar for dagens jobb - kaffen er i koppen heldigvis.
Ha en flott dag :-)
ATC-flyradar
08-03-2017, 08:03
God morgen med 8-9 plussgrader og skal ende opp i pluss/minus 10-20 grader bare solen dukker opp denne tidlige morgen.
Det ble bestilt ny tur med SAS i går etter å fått nye mail fra Norwegian at det er forandringer på oppsatt avgang til PMI den 6.mai - isteden for en DY fly på morgen - så setter de opp en International fly som skal kjøre Internt i Spania og lande klokken 23:30- eller om vi kunne reise via Barcelona osv - kjære Bjørn Kjos - skjerp dere.
Jan
God morgen fra Ålebyen.
Klar for dag 2 av kurset på NTNU og hjemreise i ettermiddag med WF.
Solen skinner og humøret er på topp. 3 uker fri igjen. Tror dette kan bli en god dag.
Være hilset rundt om
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Lillestrøm. Ny kontordag venter, dog med avrunding på Theatercafeen i kveld. Det blir fint.
Ellers intet spennende.
Ha en fin en
God morgen fra Royal Garden. Dagen startet med Eva Joly sitt syn på verden. Nå fortsetter vi med flere foredrag - men det er nok noen som føler de nå skal hoppe etter Wirkolas. Ha en bra onsdag du også:-)
God onsdag fra Alfaset. Nok å henge fingra i på jobb. Avslutter kvelden i samme nabolag som Fnate. Muligens en noe enklere middag før man skal se Smokie på Chat Noir #whothef**kisalice.
Blir nok bra :)
Good Morning fra London.
Nå på tur til Norge og har nøyaktig 3 timer på LHR.
Fløy fra Miami i butikk klasse og fikk derfor invitasjon til en "Arrival Lounge", der skal det være dusj og gratis mat og vanlig Lounge luksus, men man må gjennom
Toll og immigration for å få frokosten, deretter tilbake gjennom passkontrol, skifte terminal fra 3 til 2 deretter sikkerhets sjekken.
Tviler på at det er verdt et lounge besøk. Hva mener ekspertene? Er det knirkefritt å gå gjennom alt det der for ca en time i salongen?
Blir det køer så kan vel stress nivået gå opp betraktelig.
Må vel finnes en kaffekopp og et rundstykke i T-2 for en rimelig penge også så jeg drar bare ditt. Eller jeg kan dra til en BA terminal og få demses lounge i transit med å bruke boarding kortet, men kronglete det også.
Havner på Gardemoen Bed & Breakfast idag. Høres litt skummelt ut med B&B, men dem forsikret meg at det serveres middag samt øl&vin så det får gå bra.
Full rapport følger senere.
Boarding på SAS flyet til Stavanger om 2 timer, blir vel ikke mye mat på SAS Go, hva det enn måtte være..:8:
Millemor
08-03-2017, 11:09
God formiddag fra OSL Lounge.[emoji4] Kjører på med vafler før jeg går over til bobler.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170308/5867f3b11dfb56a6c90bbe17071d5963.jpg
Forresten var det meget behagelig å bli henta hjemme på gårdsplassen og kjørt til døra på Gardermoen. Business innsjekk og fasttrack i security var heller ikke å forakte. Kan bli vant til dette.[emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har aldri sett en flyplass så øde som det er på T-2 idag.
Ingen køer, ingen folk. Føler meg som Robinson Crusoe.
Hva fanken som foregår, har svartedauen kommet uten at jeg har fått beskjed?
Her er SAS gaten en time før avgang..
He, he har vært gjennom en del ganger på formiddagen siste året t/r USA, alltid null kø i immigrasjon, høflig rask i tillegg:D
Ja, det var fint med lite folk.
Flyplassene i USA som jeg er vant med ser ut som Calcutta med folk som sild i tønne.
Stavanger immigrasjon tok hele 10 sekunder, men sikkerhets kontrollen var det omvendte, lange køer, bare så vidt jeg rakk Oslo flyet.
Nå på hotell med kald Hansa så det er i god gjenge, men kaldt og sur vind.
Tror jeg tar utepilsen inne denne gangen..:colgate:
Regn med at du får igjen den følelsen på OSL i morgen ... :lol:
G'morgen fra de glade sørstater. Her skin solen og tåka i hodet mitt er i ferd med å lette. Merker at dropsene jeg fikk av legen har begynt å virke. Snart danser jeg naken og glad rundt huset.
. Snart danser jeg naken og glad rundt huset.
Du får vel legge ut bilde også? :cool: