PDA

View Full Version : God tirsdag morgen!


EB
07-03-2017, 05:07
God morgen fra Ris. Snart kommer taxi'n og dagens kollektive reise er i gang. Blir en lang men som alltid hyggelig dag i bartebyen. I løpet av dagens skal minst 10000 nye (og ubrukte) skritt logges. Ha en herlig tirsdag!

LN-RTP
07-03-2017, 05:41
God morgen fra Ris. Snart kommer taxi'n og dagens kollektive reise er i gang. Blir en lang men som alltid hyggelig dag i bartebyen. I løpet av dagens skal minst 10000 nye (og ubrukte) skritt logges. Ha en herlig tirsdag!

Bartebyen og ubrukte skritt hører vel ikke sammen?
Uansett, du før nok en travel dag. :cool:

Chriscross
07-03-2017, 06:17
God morgen fra rød kollektivtransport. Kom på at det er doble bonuspoeng om dagen. Det vil si 5000 eb poeng hver dag med flyvning. Det veier nesten opp for at det er slutt på knekkebrød i plus uten at det er erstattet med annet alternativ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Twin Otter
07-03-2017, 08:35
God morgen fra Forus. Litt småtrøtt etter at det ble en noe senere mandagskveld en vanlig i går. Men Band of Horses leverte varene i Stavanger Konserthus. Nå blir det vel å bøtte ned på noen liter kaffe....

Someone
07-03-2017, 08:42
God morgen fra Gran. Her skal det kurses videre. Sosialt i går kveld, så merker at frokosten trengs. Ha en fin dag

TriStar
07-03-2017, 09:07
God dagen fra Bangkok. Relativt heavy lunch unnagjort. Ikke thaimat i dag, biffsandwich på Tony Roma's... Snart går turen ut til BKK og så videre med TG til CNX. Ha en fin tirsdag[emoji846]


Sent from my iPhone using Tapatalk

ATC-flyradar
07-03-2017, 09:07
God morgen fra Alcudia på Mallorca - må bare nytes videre - hjem på fredag. Middag ute i går med lokal kjempebra vin - takk til lokale vinbønder her nede.

Jan

mikro
07-03-2017, 10:05
God morgen fra Sandnes hvor det er sol, men kaldt. Åpen dag på Universitetet i dag, så jeg holder meg hjemme fram til forelesningen i ettermiddag.

God tirsdag videre!

Fnate
07-03-2017, 10:57
God morgen fra Gaustad. Fy flate, det er rimelig krise å ta Linje 1 oppover mot Gaustad i 9-tiden om dagen. Virker som hele Norge har skidag samtidig.

Ellers intet spesielt annet enn kontoret.

Ha en fin en

Ruby
07-03-2017, 12:16
Hepp fra strålende Stavanger. Sola skinner og det er kaldt. Første dag på jobb etter ferien er et faktum. Mailboks er ryddet og der lå der pinadø en innkalling til jobb intervju, spennende.

Ha en fin en! :)

Fellowship
07-03-2017, 15:43
God morgen fra Gaustad. Fy flate, det er rimelig krise å ta Linje 1 oppover mot Gaustad i 9-tiden om dagen. Virker som hele Norge har skidag samtidig.

Ellers intet spesielt annet enn kontoret.

Ha en fin en
God ettermiddag fra den snødekte ruinparken i gamlebyen. Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor på Gustad du er, men har du prøvd linje 4 eller 5 til Forskningsparken? Det er ikke veldig lange gangavstander, og dessuten kan du gå på trikk som går rett opp til RH derfra.
Tror dette kan være både raskere og noe mer konfortabelt enn en overfylt linje 1.

Ha en god dag, her er det ettermiddags og kveldsarbeid som gjelder i dag.

LN-MOW
07-03-2017, 15:56
Gwargh. Fortsatt ikke kvitt min man-flu, men tungt medisininntak gjør at jeg antagelig har berget livet. Jack Daniels er en dykig doktor.

Men en nær døden-opplevelse stopper ikke meg fra å yte mitt bidrag til samfunnet. Snart i gang med dagens arbeidsøkt ....

Fnate
07-03-2017, 16:40
God ettermiddag fra den snødekte ruinparken i gamlebyen. Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor på Gustad du er, men har du prøvd linje 4 eller 5 til Forskningsparken? Det er ikke veldig lange gangavstander, og dessuten kan du gå på trikk som går rett opp til RH derfra.
Tror dette kan være både raskere og noe mer konfortabelt enn en overfylt linje 1.

Ha en god dag, her er det ettermiddags og kveldsarbeid som gjelder i dag.

Takk for tips. Skal se om jeg husker å prøve det i morgen. Forskningsparken fungerer faktisk ikke så verst :)