PDA

View Full Version : God lørdag morgen:-)


EB
04-03-2017, 06:57
God morgen fra Ris. Lørdagen starter med en treningsøkt på den andre side av byen - så fortsetter vi med brunch her hjemme. Resten av dagen skal fylles med ingenting - det beste fyllet på en lørdag:-) Ha en bra en du også!

LN-RTP
04-03-2017, 07:10
God Lørdag fra solsiden.
Som vanlig sol og sommer på vest fronten.
Har som vanlig kløe etter å sluttet med røyk for 19 dager siden og klør etter motorsykkel igjen. Madammen har gitt opp så det er fritt frem. Teller på knappene her i Fort Lauderdale, mange billige sykler å få for 60 åring med middelalderskrise.
Man har overlevd 45 år med idioti og fyllekjøring, også på store Harleyer i Texas på vei hjem fra biker bars i 180 km/t når man var ungkar og dum. Kanskje skulle man holde seg til 4 hjul og være veldig glad for at det gikk veldig bra?
Tror nok det, men det klør som fan.
Lurer på selge båt for å kjøpe en litt større.
La inn en annonse på et båt forum.
Si ifra hvis noen vil kjøpe båt og firma samtidig.
http://www.thehulltruth.com/boats-sale-wanted/825302-2016-glacier-bay-2770-charter-boat-llc.html

Concorde98
04-03-2017, 07:20
God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Her er vi oppe tidlig og straks settes snuta mot OSL og en tur til Ålesund med SAS i Plusness class. Det er varslet sol så det lover godt. Her i deltabyen snør det nå. Ønsker alle en fin dag! :)

ATC-flyradar
04-03-2017, 10:03
God morgen fra Alcudia på Mallorca - her er det solskinn, blå himmel og 11 grader denne morgen - utpå ettermiddagen blir omlag 18-20 grader - så god helg.

Jan

mikro
04-03-2017, 10:10
God morgen fra Scandic Ørnen, Bergen. Frokosten er straks unnagjort, så nå venter en formiddagstur gjennom byen før en finner Bybanen ut til Flesland. Widerøe skal få gleden av å frakte meg tilbake til SVG.

Ha en fin lørdag videre!

TriStar
04-03-2017, 10:15
God morgen (eller mer korrekt, ettermiddag) fra Radisson Blu Bangkok. Hadde en fin tur med Thai (747/F) i går. Bottomless DP 2006, russisk kaviar + vodka, hummer og masse annet snacks. Hyggelig crew også. Ble lite soving, ankom BKK 5:30. Så det ble en liten formiddags strekk, men når er man klar for å suse litt rundt i storbyen. Ha en strålende lørdag[emoji3]


Sent from my iPad using Tapatalk

Someone
04-03-2017, 10:44
God morgen fra Sandaker. Merker at det ble hyggelig i går, men ikke verre enn hva egg&bacon klarte kurere. Få planer i dag, men får vel ta en tur innom Strøm-Larsen. Ha en fin dag

Tjab
04-03-2017, 11:09
Helt Rock'n Roll lørdag :musikk

Jeg er tilsynelatende på god vei til å bli kvitt influensaen med dertilhørende luftveisproblemer. De små tingene i livet er undervurdert, selvfølgeligheter som å være frisk og 100%.

I dag skal jeg ikke spise en rå hvitløk mao....

Note to self: Glem for F&%€ ikke den infuensavaksinen noen gang igjen.

Fredrik74
04-03-2017, 12:31
SK531 till London. Tyvärr lite försenat iväg. Hoppas vi slipper straffrundor ovan London

Fnate
04-03-2017, 12:58
Guten morgen fra Lillestrøm. Er hardt å drive så mye fysisk aktivitet som jeg har bedrevet i det siste. Er småstøl over alt.

Til og med i hodet.

Tror jaggu meg jeg skal ta meg en peanøtt, jeg.

Ha en fin en

Martin
04-03-2017, 13:09
God lørdag fra Nordøstre Romerike. Startet dagen med frokost og Popquiz. Nå bærer det straks av gårde for å assistere ikke mindre enn to stykk foreldre som skal utnytte seg av at DNB gir 20% rabatt (eller'no) om man bruker Mastercard hos Expert til å skaffe seg nye laptoper. Da skal jeg plutselig vite hva de trenger, og være expert (no pun intended). Når kravlista inneholder ting som "trådløst printerkort" så blir det nok gøy :rolleyes:

Ha en god en :)

LN-MOW
04-03-2017, 17:24
Jau, da var man godt igang med dagens arbeide. Kvinnfolket gauler og vil ha alt mulig gjort, men så lenge man er 'på klokka' får det vente til hun har glemt det. Hun burde da skjønne at man ikke kan drive med andre tiln i arbeidstiden? Særlig ikke når det er fotball på tv også ..

Apropos fotball - åpningshelg i MLS i helgen og i morgen skal byens nye store sønner - Atlanta United - debutere. Blir stas.

ForeverSAS
04-03-2017, 20:34
God kveld fra Snillfjord. :)

Knallvær og ikke mye mer om den saken nå, men dukes kanskje for litt IC-spotting i morgen. Vel hjemme i egen sofa og seng etter en uke i Åfjord. Alltid hyggelig å være borte, men ''borte bra, men hjemme best'' stemmer godt. Seier på 3-mila, sågar 4 dobbelt norsk, mens svenskene syter over Weng og en brekt stav for Kalla.

Jeg på min side gir beng i ropet fra Volvo-landet og nyter at de siste episodene av Falling Skies er kommet på Netflix, så kan man få fullført serien også.

Ha en ypperlig aften! :)

Hypern
05-03-2017, 00:02
God kveld fra Quality eh Meeting Point hotel Hafjell (var vel dette som var Quality hotellet). Har i dag i slalombakken brukt muskler jeg ikke visste at jeg hadde. Synes nå ølprisene på "byen" her i Øyer var litt stive så da var det greit jeg hadde kjøpt noe før ølsalget stengte på butikken her da. Det burde vært en lov som forbød noen å ta 92 kroner for en halvliter. Er vel bare bortskjemt med priser i Oslo hvor jeg sjeldent betaler mer enn 70 kroner ihvertfall.