PDA

View Full Version : Juhuuuu, det er søndag!


Bergern
26-02-2017, 07:33
Hvitt pulver dominerer, så det er deilig å ha vaktmester som ordner opp. US of A-tur er veldig forestående, så her skal det planlegges.
God helg!

Chriscross
26-02-2017, 07:52
God søndag morgen. Her skal det foretas et dypdykk for å se hvordan det står til i den personlige økonomien. Deretter endel styrearbeid for sameiet. Også håper jeg å få benyttet noe av dette hvite utenfor før det skal regne bort. Hyllesystemet til boden som står umontert tror jeg får vente litt. Jo, så må jeg få lagt ut en IPhone 6 med 64gb i original emballasje på Finn til 3000kr om ingen her inne vil kjøpe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

robertaas
26-02-2017, 08:48
God morgen fra Blackpool. Det ser ut til at regnet som har kommet på tvers hele helgen har tatt en liten pause så jeg skal prøve å få meg en liten runde utendørs idag før jeg drar tilbake til flyplassen.

Er glad jeg valgte Hilton er for selv om det ikke er helt sentralt får man i alle fall sove her. Det er ikke slik for alle hotellene i området:
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=42147&stc=1&d=1488091393

Ha en god en alle som vet å holde seg og sitt på det tørre.

LN-MOW
26-02-2017, 11:37
Herlig! Ikke helt hva jeg forbinder med Blackpool, men det er vel en av grunnene til at britene fortsetter å formere seg.

G'morgen fra Lillestrøm Stasjon. Stopp her for å få på flere unger med ski. Er nok travelt på Spesialbagasjeskranken i dag. Hyggelig lørdag i Oslo med venner og mye alkohol, men formen er overraskende god. Nå bærer det til London og konsert med Tiger Moth Tales. SAS Plus ble anskaffet på billigsalg, så nå skal det både Fasttrack'es og lounge's. Good times!!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Cecilie
26-02-2017, 12:20
God fastelavnsøndag! En rolig formiddag med litt VM-titting fra Lahti. Men må si jeg er veldig imponert over hva de norske får til i sprint-VM i Calgary. Blir spennende å følge finalen der i kveld/natt. Straks blir det besøk med grilling av pølser ved bålpanna og fastelavnsboller :)

Ha en fin søndag!

Fnate
26-02-2017, 12:41
God morgen fra Bristol. Siste dagen med lydmesse er i gang. Kjenner magen er bra lei av kjempefrokostene her på Marriott. Står og smågulper bacon og gleder meg til knekkebrød og jåggurt.

Toget til Pæddington sent i kveld.

Ha en fin en

robertaas
26-02-2017, 16:37
God morgen fra Bristol. Siste dagen med lydmesse er i gang.
Du burde prioritere å få med deg så mye som mulig av byens 2 store B'er, Brunel og Banksy.

Someone
26-02-2017, 16:53
God ettermiddag fra Sandaker. Søndagsmiddagen putrer i gryta og da er det greit å kunne innta sofaen. Fantastiske forhold i Marka i dag, og som vanlig var gjærbaksten til skogs fersk og god. Merker det på bena det ble en god økt, men er vel sånn det skal være. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170226/beb248eeb3485bdc9cb8fcc51ca502d2.jpg