View Full Version : God lørdag fra Sandaker
God morgen. -8 i denne delen av hovedstaden. Arvingen insisterte på pannekaker til frokost og så ingen grunn til å ikke innfri det ønsket. Spinning på Sats i morgentimene før resten av dagen går med til ski på TV og en rekke småprosjekter. Ha en fin dag
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170225/3cb62631cc6af1ae6d7354359eaeaf70.jpg
God morgen fra Kongsberg. "Bare" -6 her faktisk. Blir nok også å følge ski VM, men det er også vinterfestival i byen. Høydepunktet er gratis utekonsert med CC Cowboys i kveld. Ha en fin lørdag, med eller uten votter & lue[emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Chriscross
25-02-2017, 08:53
Er det så kaldt ute som -6-8? Brrrr, jeg som vurderte litt skiskole for 6-åringen.
Ting tyder på at det blir Elixia kids isteden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
robertaas
25-02-2017, 08:57
God morgen fra Blackpool. Våkner opp med utsikt til pir og tårn, skal vel få med meg begge i løpet av dagen til tross for vedvarende regn, men først er det frokost hos Hilton og tur til Lancaster.
Hadde en spesiell opplevelse på vei hit i natt. Da jeg byttet tog i Preston stod det visst et spesielt tog der for det rushet inn et titalls trainspotere, halvparten av dem med stativ for kamera. Så det er ikke bare fly folk spotter på og trainspotting er ikke bare en film.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=42136&stc=1&d=1488008010
Ha en god en alle som spotter på alt mulig rart.
På bedringens vei hele gjengen her. Alle har hatt litt influensa, tett i nesen etc... Høydepunktet var flyturen fra Oslo til Stavanger her om dagen. Da trodde jeg at hodet var nær ved å eksplodere. Småsvimmel når vi landet.
Tror mye av symptomene skyldes en solid overdose politisk korrektet ala Bildt... Men det er jo veldig in i tiden da, så man får vel bare la det passere :)
Fikk litt lyst på pannekaker jeg også gitt.... Hmm.
ForeverSAS
25-02-2017, 09:55
God formiddag fra Snillfjord. :)
Sola viser seg og landskapet er dekt i hvit drakt og temperaturen er -10 på fjellet. Her pakkes det for full maskin...dog uten et snev av planlegging.
Åfjord kaller, noen dager senere enn først tenkt. Usikker på hvor lenge en blir å holde hus hos det faderlige opphavet, men tipper det blir en 5-7 dager, da det er andre ting som venter når man kommer hjem igjen.
Ha en fortreffelig en! :)
G'formiddag fra Galemoen. Straks går turen til sentrum hvor resten av dagen skal tilbringes hos en gammel kompis. Der blir det lammelår og sikkert litt godt å drikke også. Nappet med meg en flaske skotsk myrvann fra taxfree'n i går, og mistenker at mesteparten vil forsvinne i løpet av kvelden.
Så formen i morgen blir sikkert ikke så veldig bra ...
God morgen fra Kolbotn, kursen settes straks mot Lillestroem igjen, forhaapentligvis siste gang paa en stund om ikke Senor Fnat drar i gang noe mere hyggelig....ha en fin dag
God ettermiddag fra Ruters grå. Et par ærend som må fikses. Trøtt i trynet da man kom hjem til et ukristelig tidspunkt i natt
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk