View Full Version : God torsdag morgen
Følelse av fredag på en torsdag er helt fint. Klar for ukens siste arbeidsdag - i morgen byttes asfalt ut med "hvite trikkespor" på fjellet. Ha en bra torsdag du også:-)
God morgen fra 11 trikken. Jobben kaller, men lite planer ellers. Arvingen og jeg er alene hjemme i kveld, så da kan vi styre showet. Ha en fin dag
Relativt god morgen fra Grønland. Ser ut til at gårsdagens rotfylling ikke plager meg nevneverdig... Mest vondt i kredittkortet[emoji16] Litt roligere dag på kontoret i dag, da en del andre ser ut til å prioritere å være ute i snøen på slutten av uka. Blir vel litt TV-titting på ettermiddagen også tenker jeg. Ha en brillefin torsdag!
Sent from my iPad using Tapatalk
G'morgen. Såvidt begynt å lysne her ved Slottet i Frankrike. Nå skal frokosten sjekkes ut. Deretter skal Konferanse-MOW settes i todagers høygir.
Ligger an til en ny dag med stopp hos Garcon, maa finne det gode
Mornings fra vestkanten!
Kun jobb som gjelder idag. Merkelige greier.
Flott dag ønskes alle :)
Ligger an til en ny dag med stopp hos Garcon, maa finne det gode
Det er få steder der det er lettere å finne gode ting enn hos Garcon!!
Morgen fra Bristol. Skal rigge opp messe i dag, men så er alle varene stoppet for ekstra tollkontroll. De mener de kan slippes i morgen... det er jo litt dumt, siden messen begynner i morgen tidlig.
Så akkurat nå har vi svært god tid, mens noen i Oslo jobber med å få releaset varene. Det blir fottur i lekre Bristol.
Ha en fin en
Det er få steder der det er lettere å finne gode ting enn hos Garcon!!
Det jo en generel godhet i menneskene her også, noe for oss som lever med en President med navn Trump er viktig å ta vare på når man finner.
God ettermiddag fra Oslo og et kontor med vindu.
Snart ferdig for dagen og da bærer det inn til Sentrum for en øl med en gjeng fra naboforumet.
Plass til flere, så vil noen ta en pils i hyggelig selskap er vi på Comfort Grand Central fra kl 18.
Hva kvelden bringer videre vet ingen.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det jo en generel godhet i menneskene her også.
Det er det åpenbart her også. Jeg har fortalt ulykken vår til et godt knippe mennesker som har stoppet oss og spurt om vi har satt opp ferdig til messe. Så har samtlige sagt;
- "but... that's awful... I have some of your stuff in the office. I can drive off an get it for you. No problem at all".
- "Thanks a million. But your office is in Edinburgh/Glasgow/+++. I simply can't ask that of you"
- "No, I mean it. Seriously."
Det regner i blant fine ting på deg om du har fulgt leveregelen; "don't be a dick".
Så i morgen tidlig får vi plutselig noe utstyr til standen vår allikevel, og vi er plutselig break-even-steven på noen tjenester.
Med andre ord - flotte mennesker finnes over alt.